Kyynel valahti silmään videosta.
http://www.etlehti.fi/artikkeli/terveys/katso_koskettava_video_alzheimerin_tautia_sairastava_vanhus_juttelee_koiralleen
Alzheimerin tautia sairastava vanhus juttelee koiralleen
6
288
Vastaukset
- happy man
Onnellinen vanhus, jota perhe ei hylännyt laitokseen.
- Lopeta jo herjaus!
Etkö voisi jo lopettaa asiasta jauhamisen kun et näköjään millään tajua totuutta asioista ?
Ei kukaan hylkää ketään tarkoituksella laitokseen, alz-potilaan hoito kotona on täysin mahdotonta siinä vaiheessa kun se on edennyt tarpeeksi pitkälle! - palastalainen
Lopeta jo herjaus! kirjoitti:
Etkö voisi jo lopettaa asiasta jauhamisen kun et näköjään millään tajua totuutta asioista ?
Ei kukaan hylkää ketään tarkoituksella laitokseen, alz-potilaan hoito kotona on täysin mahdotonta siinä vaiheessa kun se on edennyt tarpeeksi pitkälle!mukavaa lukea aamuiset"positiiviset" viestisi palstalaisille.
- haist huilu
palastalainen kirjoitti:
mukavaa lukea aamuiset"positiiviset" viestisi palstalaisille.
Puhu kuule vaan omasta puolestas äläkä yritä esittää että edustaisit KAIKKIA palstalaisia et ainakaan edusta minua ja aamu meni ainakin mulla jo tossa vaiheessa (10:42)
Mutta oon samaa mieltä että toisen läheisen sairauden ja juttujen herjaaminen sais täällä jo loppua kun ette kuitenkaan totuutta mistään tiedä. - Halusit tai et
haist huilu kirjoitti:
Puhu kuule vaan omasta puolestas äläkä yritä esittää että edustaisit KAIKKIA palstalaisia et ainakaan edusta minua ja aamu meni ainakin mulla jo tossa vaiheessa (10:42)
Mutta oon samaa mieltä että toisen läheisen sairauden ja juttujen herjaaminen sais täällä jo loppua kun ette kuitenkaan totuutta mistään tiedä.Kaikkihan tuon lukee jotka tämän viestin avaa, ja tällä palstalla käy, eli palstalaiset.
Ymmärrä lukemasi ! Byähhähhääää :o)))))) - No no no,
Lopeta jo herjaus! kirjoitti:
Ei kukaan hylkää ketään tarkoituksella laitokseen, alz-potilaan hoito kotona on täysin mahdotonta siinä vaiheessa kun se on edennyt tarpeeksi pitkälle!osuiko noin pahasti kinttuun?
Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt444796Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.572641Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391064Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611035Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh711014- 122980
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok72954- 137855
- 49854
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,52820