Rukka Pets laatu, ongelmia!

5647788

Ostin koiralleni rukkan kaulapannan ja se meni poikki parin kuukauden jälkeen.
Kävin tekemässä reklamaation sinne mistä sen ostin, mutta siellä ei noteerattu sitä mitenkään. Kirjoitin rukkapets sivuilla olevaan sähköpostiosoitteeseen ja sain nopeasti tälläisen vastauksen joka on alla:

Tälläisen vastauksen sain Lokakuussa ja olen kysynyt moneen otteeseen aijotteko lähettää sen, mutta eivät edes enään vastaa takaisin.

Luulisi, että hoitavat asia mitä lupaavat, mutta ei!!!


Hei!
Kyllä meillä on takuu tuotteisiin ja ihmettelen kovasti, että vastaus on Mustista&Mirristä ollut tuollainen.
Minkäkokoinen ja värinen panta oli.
Pannoista harvoin on tullut reklamaatioita, mutta ainahan joukkoon mahtuu joku viallinenekin. Pahoittelut!


Yst.terv, Rukka Pets

ps. ja osoite minne voidaan lähettää panta

10

1262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7+2

      Olen monesti katsellut noita Rukka pantoja ja hihnoja, mutta taidanpa jättää ostamatta. Kyllä monesti sellainen ei-niin-brändätty tuote voittaa, sekä laadussa ja kestossa.

      Jos mitään ei ala kuulua, vie asia ehdottomasti eteenpäin.

    • Ylihinnoiteltu

      Kiinalaista kamaa.

    • Ei tyytyväinen

      Laitoin itse reklaa rukka petsille heijastinliivin huonosta kiinnitystavasta (klipsi), olin tuunannut itse kiinnityksen hyväksi ja lähetin heille kuvan vähän niinkuin noottina, että huononpa kyhäsitte, tässä parempi idea. Viestiin ei tullut koskaan mitään vastausta. Yleensä kuuluisi rekloihin mielestäni vastata ja pahoitella. Ei anna kovin hyvää kuvaa rukka petsin tuotteista eikä asiakaspalvelusta.

    • 5647788

      Ei ole pantaa kuulunut eli rukkan tuotteista kannattaa pysyä kaukana jos tulee ongelmia niin ollaan vaan hiljaa....

      • Ei tyytyväinen

        Palautin itse juuri korjailemani heijastinliivin mustiin ja mirriin (toinenkin klipsi petti enkä aikonut sitä enää korjata), sieltä kyllä sain rahat takaisin, mutta rukkahan ei koskaan vastannut mitään. En suosittele rukkaa kyllä.


    • Rieiee

      Joo, mulle vastattiin kerran, että uusi panta lähetetään, mutta sen jälkeen ei ole vastattu mihinkään ja pantaa ei ole näkynyt.

      Paska firma!

    • Yorkki

      Ollaan otettu jo monet Rukka tossut n:o 1 Yorkille ja vetoketjun sulkija nipukka on irronnut jo muutaman käyttökerran jälkeen! Ilmeisesti ei kannata tehdä reklamaatiota Rukalle jo ei tapahdu mitään? Ollaan kyllä mainittu Mustissa-ja Mirrissä mut eivät ole sen kummemmin ottanut kantaa!

    • Oob

      Meilläkin uusi rukka haalari hajosi 5 käyttökerran jälkeen lahkeensuista. Musti ja mirri "hukkasi" reklamaatiopalautuksen eikä hyvitä mitään. En suosittele Rukkaa enkä Mustia ja Mirriä kenellekkään. Reklamaatioissa mitataan yrityksen asiakaspalvelu. Kokemukseni oli erittäin huono.

    • Ensisijaisesti, paikka mistä on ostettu, on korvausvelvollinen (ellei joku erikoistapaus ole).
      Jos katsoo, että palvelu ei pelaa, ja tuotteen virhe korjattava, niin kannattaa ottaa yhteyttä kuluttajasuoja-asiamieheen.
      Usein jo auttaa, kun aiheellinen reklamaatio ei toimi, että uhkaa ottavansa ko.tahoon yhteyttä...

    • touholiini

      Jos kaikki olisikin niin kuin laki salisi
      EI KOIRATKAAN PIDÄ KAIKISTA KOIRISTA. mutta siitä ei pidä tehdä numeroa.
      Meillä esim.TOUHOärähti yhdelle sakemannille. Ei vihaisena, vaan kehotuksena, että poistu minun reviiriltäni.Sakksanpaimenkoira perääntyi heti. Jos yksi chihun ärähys aiheuttaa saksanpaimenen pelon, niin, että pakeni paikalta.

      Tällä sakemannilla ei ainakaan ollut paha mielessä, Kertoo vain mihin sakemannien jalostuksessa menty.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1663
    2. 44
      1003
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      62
      958
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      929
    5. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      60
      898
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      879
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      840
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      785
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      768
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      752
    Aihe