tarvitsen lisäansiota!

nonniiin

Moikka! Olen 18- vuotias Suomessa syntynyt suomenturkkilainen nuori nainen. Muoti ja trendi ovat suurin intohimoni, mikä näkyy hyvin ulospäin!
Olen pirteä, eläin- ja ihmis-ystävällinen, sosiaalinen ja erilaisten ihmisten kanssa toimeentuleva reipas lukion viimeistä vuotta käyvä opiskelija, jolla riittää paljon ylimääräistä aikaa. Harrastuksiini kuuluu mm. tanssi ja voimistelu. Opintotukeni on niukka ja tarvitsen lisäansiota. Osaan monia kieliä, siivoan hyvin, ulkoilutan koiria ja olen hyvä lapsenvahti (täti 5 lapselle, kokemusta löytyy). Rikosrekisterini on puhdas ja hygieniapassi löytyy. Myös muita töitä voi ehdottaa alas kommentteihin. Kiitos kaikille :)

7

355

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nonniiin

Helsingissä asustelen! :)

• tulkkaajaa

Mitä kieliä osaat? Suomen lisäksi.

• Clean

Hei!
        Ilmoittele, mitä pyydät asunnon siivouksesta (pölyjen pyyhintä, imurointi, moppaus, vaatteiden järjestely, ikkunoiden kevyt pyyhintä jne.).
        Tunti- vai urakkaveloitus?
        Asunto hyvien kulkuyhteyksien päässä junaradan varrella.
        Ilmoita aikataulutoiveesi ja yllä kysymäni asia:
        [email protected]

• nonnniin

turkmeenia, englantia, espanjaa ja arabiaa :)

• nonnniin

turkmeenia, englantia, espanjaa ja arabiaa :)

• jepa__
    • aris1

Moikka!

Laita viestii mulle [email protected] niin jutellaan lisää mulla olis sulla pikkukeikkaa tarjolla, koiranhoitoa hoitoa ja miuutakin löytyy..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tuot pöytään parisuhteessa?

Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä
      Sinkut
      421
      1823
    2. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      300
      1228
    3. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      95
      1031
    4. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      29
      1001
    5. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää??????
      Ikävä
      58
      926
    6. Mitä uskot hänen ajattelevan sinusta?

😇
      Ikävä
      66
      906
    7. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      47
      880
    8. 63
      840
    9. Miia Heikkinen avautui !

Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa
      Judo
      75
      817
    10. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      68
      814
    Aihe