Moikka! Olen 18- vuotias Suomessa syntynyt suomenturkkilainen nuori nainen. Muoti ja trendi ovat suurin intohimoni, mikä näkyy hyvin ulospäin!
Olen pirteä, eläin- ja ihmis-ystävällinen, sosiaalinen ja erilaisten ihmisten kanssa toimeentuleva reipas lukion viimeistä vuotta käyvä opiskelija, jolla riittää paljon ylimääräistä aikaa. Harrastuksiini kuuluu mm. tanssi ja voimistelu. Opintotukeni on niukka ja tarvitsen lisäansiota. Osaan monia kieliä, siivoan hyvin, ulkoilutan koiria ja olen hyvä lapsenvahti (täti 5 lapselle, kokemusta löytyy). Rikosrekisterini on puhdas ja hygieniapassi löytyy. Myös muita töitä voi ehdottaa alas kommentteihin. Kiitos kaikille :)
tarvitsen lisäansiota!
7
298
Vastaukset
- nonniiin
Helsingissä asustelen! :)
- tulkkaajaa
Mitä kieliä osaat? Suomen lisäksi.
- Clean
Hei!
Ilmoittele, mitä pyydät asunnon siivouksesta (pölyjen pyyhintä, imurointi, moppaus, vaatteiden järjestely, ikkunoiden kevyt pyyhintä jne.).
Tunti- vai urakkaveloitus?
Asunto hyvien kulkuyhteyksien päässä junaradan varrella.
Ilmoita aikataulutoiveesi ja yllä kysymäni asia:
[email protected] - nonnniin
turkmeenia, englantia, espanjaa ja arabiaa :)
- nonnniin
turkmeenia, englantia, espanjaa ja arabiaa :)
- jepa__
Jos sinulla kontakteja myös Turkkiin, niin vielä eronomaisempi mahdollisuus!
http://elataysilla.com/lr-mahdollisuus/ - aris1
Moikka!
Laita viestii mulle [email protected] niin jutellaan lisää mulla olis sulla pikkukeikkaa tarjolla, koiranhoitoa hoitoa ja miuutakin löytyy..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1192744- 872411
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651880- 561807
- 1721785
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581586Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461576- 1231393
Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3881311Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281279