töitä tarvitseva

opiskelija3

nonniiin4.12.2014 18:05 1
Moikka! Olen 18- vuotias Suomessa syntynyt suomenturkkilainen nuori nainen. Muoti ja trendi ovat suurin intohimoni, mikä näkyy hyvin ulospäin!
Olen pirteä, eläin- ja ihmis-ystävällinen, sosiaalinen ja erilaisten ihmisten kanssa toimeentuleva reipas lukion viimeistä vuotta käyvä opiskelija, jolla riittää paljon ylimääräistä aikaa. Harrastuksiini kuuluu mm. tanssi ja voimistelu. Opintotukeni on niukka ja tarvitsen lisäansiota. Osaan monia kieliä, siivoan hyvin, ulkoilutan koiria ja olen hyvä lapsenvahti (täti 5 lapselle, kokemusta löytyy). Rikosrekisterini on puhdas ja hygieniapassi löytyy. Myös muita töitä voi ehdottaa alas kommentteihin. Kiitos kaikille :) PAIKKAKUNTA: HELSINKI

11

373

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Blaaaaaaah

Ei voi ottaa yhteyttä jos et laita sähköpostiosoitettasi...

• opiskelija3

voi ottaa yhteyttä jos laittaa oman sähköpostin...

• todentekijä

Hei,
      Laita viestiä [email protected] jos kiinnostuisit toimimaan erinäisissä valokuvamallin tehtävissä ympäri pk-seutua. Töitä olisi aika ajoin tarjolla ja takuu palkka kaikista kuvauksista.

• minna2003

löytyiskö 11 vuotiaalle töitä?? mua kiinnostas kanssa valokuvamallityöt ja osaan soittaa nokkahuilua ja siivota ja voin olla lastenvahtina myös koirien ulkoluttaminen käy

• Rupinen työtön

11 vuotiaan palkkaaminen taitaa olla laitonta? Ja moni meist ilman duunii muutenki joten onnee yrittämiselle! Miks et ehota suoraan näille kuvaajille jos ne kuvaa lapsia. Jotenkin tuntuu vaan et ei mut aina kannattaa kokeilla

• minna2003

kai 11 vuotiaski voi jotain pientä työtä tehä jos ei paljoo ees pyydä?? ja toi kuvaus oli vaan semmone heitto et jos joku olis tarvinnu lapsmallii johonki kuvii..oon iha nätti et ei siit oo kii mut joo..koirie ulkolutus tai sit laste vahtiki ois jees..

• Strömfors

Hei,
      Tarjolla kotisiivousta Itä-Helsingissä kerran viikossa, omakotitalo. Imurointia, moppausta, pölyjen pyyhkimistä ja kylpyhuoneiden pesua.
      Jos kiinnostaa, lähetä sähköposia [email protected].

• kalle81

Sponsorisuhde ilman seksiä?

• työtä
    • puhelinmyyjänä

Ala puhelinmyyjäksi jos oot puhelias

• Ronnieh

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 96
      1649
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1444
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1377
    4. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      56
      1280
    5. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1258
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      9
      965
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      827
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      771
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      754
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      735
    Aihe