Kyytiä exälle! Osa 1

DreaMerrr

Olin lupautunut viemään entisen heilani autolla toiseen kaupunkiin. Kuulin että se oli sinkkuna ja meillä oli eron jälkeen synkannut hyvin ja oltiin pari kertaa päädytty sänkyyn. Edellisestä kerrasta tosin oli aikaa. Pysähdyin autolla pihaan ja laitoin hälärin niin kuin oli sovittu. Näin Annin tulevan kerrotalon rapusta ja nousin auttaakseni häntä laukkujen lastaamisessa. Anni oli vetänyt jalkaansa tiukat vaaleat farkut ja punaisen ihon myötäisen t-paidan. Mittailin naista katseellani ja huomasin ettei se ollut laittanut rintsikoita ollenkaan. Katseeni ei jäänyt huomaamatta vaan ojentaessaan laukkujaan Anni tokaisi "hetikö sää mun tissejä vahtaat" pieni virne kasvoillaan.

Hypättiin autoon ja lähdettiin ajamaan kohti määränpäätä. Edessä oli vajaan tunnin ajomatka ja koska Anni oli aina ollut aika roisi ja suorapuheinen niin keskustelu ajautui aika äkkiä haluttuun suuntaan. Huomasin Annin katselevan käsiäni vaihtaessani radiokanavaa joten sain hyvän tilaisuuden kokeilla kepillä jäätä "kyllä mää tiiän että sulla on ikävä mun kosketusta". "No sää olit kyllä aika taitava käsistäs". Koukistin etu ja keskisormea vihjailevasti Annin edessä ja hän läppäisi kättäni muka löukkaantuen "pöjlä". "Ei saa tommosia puhua kun alkaa muuten panettamaan". "Kyllä mää muistan mistä sää tykkäät" ja sipaisin kevyesti Annin niskaa. Anni puisteli itseään "nyt oikeesti" -- "mulla alkaa oikeasti kohta tekemään mieli munaa.". Annin vilkuileva katse oli siirtynyt mun housujen etumukselle joten katsoin häntä kysyvästi. "Eiku muistelin vaan mille se sun kalus näytti". "Ei kannata alkaa tuommosia puhumaan tai mää vien sut tuonne mehtään ja näytän sen sulle." "Ei sulla oo pokkaa semmoseen". Katsoin Annia totisena "Mää varotan sua, sitte ei auta enää vikistä kun mää nussin sua pihkasta kuusen runkoa vasten." Annia nauroi kovaan ääneen "Ei tommosia saa puhua". Hetken aikaa nuori nainen pyöri penkissä asentoa hakien ja painoi reisiään tiukasti yhteen "Ei vittu nyt mulla on pillu ihan märkänä".

Katsoin Annia silmiin enkä sanonut enää sanaakaan. Kilometrin päästä käännyin ensimmäisestä mehtäautotien liittymästä. Anni pyöri penkissään ja kyseli mihin mää olin sitä viemässä, mutta en aistinut hänen äänessään tai olemuksessaan mitään kielteistä vaan enemmänkin innostunutta odotusta. Kapeaa ja kuoppaista tietä kesti kolmekilometriä ennen kuin saavuttiin kääntöpaikalle. ...

3

2253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DreaMerrr

      ... Sammutin moottorin ja nousin autosta. Oli selkeä kesäpäivä ja ulkona tarkeni hyvin t-paitasillaan. Kävelin apukuljettajan puolelle ja avasin oven "Nouse ylös", otin Annia käsivarresta ja talutin konepellin kohdalle. Anni totteli huultaan purren. Laitoin käteni povelle ja katselin paidan läpi nöpöttäviä nännejä. Kouraisin Annin rintoja ja seurasin hänen reaktiotaan. "Oi luoja" Anni huokas, "mitä sää meinaat tehä mulle?" Aukaisin Annin vyön vyö ja repäisin farkkujen napit auki. Sujautin oikean käteni valkoisten pikkuhousujen alle ja tunnustelin limaista pillua. Hymähdin tyytyväisenä. "Käy polvilleen". Anni laskeutuin maahan hieman kysyvä ilme kasvoillaan. "Mää haluan että sää imet mun kyrpää" avasin vyön ja farkkujen napit. Laskin valkoisten boksereiden kaulusta ja puolikova kalu ponnahti ulos. Se löysi samantien tiensä Annin suuhun ja jäykistyi hetkessä täyteen erektioon naisen taitavassa käsittelyssä. Katsoin kuinka nainen lutkutti terskaa ja runkkasi kalun vartta kädellään. Välillä koko elin katosi tuon munankipeän nartun suuhun hänen samalla katsoessa syvälle silmiini.

      "Nouse ylös". Käännin Annin toisinpäin ja painoin hänet konepeltiä vasten. Otin farkkujen kauluksesta kaksin käsin kiinni ja nykäisin ne polviin. Annin valkoiset pikkuhousut olivat kastuneet märäksi pillun kohdalta. Painelin sormillani housuja ja ne liimaantuivan turvonneisiin häpyhuuliin. Hieroin sormillani klitorista samalla ihastellen tuota tarjolla olevaa persettä. Tunnustelin toisella kädellä timmin vartalon muotoja ja puristelin rintoja Annin huohottaessa ja kiroillessa konepeltiä vasten. Lantionpohjan lihakset kouristelivat Annin vaikeroidessa lauetessaan. Työnsin etu ja keskisormen märkään pilluun ja pienen tunnustelun jälkeen painelin rytmikkäästi alaspäin. Vaikerointi ja huohotus voimistui toisen orgasmin lähestyessä. Tunsin kuinka lantionpohjan lihakset virittyivät ja tuoretta mahlaa valahti kädelleni hetkeä ennen toista orgasmia. ...

    • Tosi hyvä

      lisäää1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      jatkathan??

    • Anninkyrpää

      Mittailin mun kyrpää ulkona. Nain Annin kapeaa ja kuoppaista persettä t-paitasillaan. "Ei sulla oo kyrpää", Anni nauroi kovaan ääneen. Otin Annin rintoja kaksin käsin kiinni ja nykäisin ne polviin. Painelin Kapeaa munaa etu ja keskisormen välissä, Annin kiroillessa pieni kalu keskisormea vasten. Anni ponnahti ensimmäisestä mehtäautotien liittymästä kuusen runkoa vasten. Sujautin oikean käteni valkoisten pikkuhousujen alle ja tunnustelin Annin limaista kyrpää tyytyväisenä. Hieroin persettä, kyrpää ja terskaa kepillä. Koukistin Annin kyrpää ja tuoretta mahlaa valahti syvälle silmiini.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4082
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2358
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2066
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      97
      1725
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      12
      1348
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1272
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe