Aprilia RX 50 Kiihdytys

MrZakEinc

12

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laiska kiihtyy? :D

lol.. mulla on kymco ja kiihtyy tossa 0-50km/h 10sekunnin sisään suoralla.
      mutta taas 50-60 kiihdyttäminen kestää jonkun minuutin varmaan suoralla, jos on alamäkee niin aika reippaasti sitten kiihtyy mutta suoralla just 50-60 kiihdyttäminen todella hidasta.

• Laiska kiihtyy? :D

Ja lähemmäks voi sanoa vakioksi, vain holkki puuttu variaattorista koska sitä ei ollut siellä kun kaupasta ostettiin ja eikä oo tullut ite mieleen niinkän sitä pistellä sinne.
      en tiedä johtuuko se just siitä mutta ainakin ylämäet jaksaa väntää hyvin sen 40km/h hyrkänkin ja kiihtyvyys ihan siedettävän hyvä mopolta.

• Keik

Mutta miten sais RX apsun kiidytyksen lissā ?

• Ukkisi93s8

Eteen pienemmät rattaat ja taakse isommat.
      kiihtyvyys parenee huomattavasti ,mutta huippunopeus laskee huomattavasti ja jos on vakio vehje en suosittele ellet halua mopoa joka menee 30km/h mutta kiihtyy nopeesti.

• MrZakEinc

No kiiti vaa. Tāytyy kattoo.

• perkele
        MrZakEinc kirjoitti:

No kiiti vaa. Tāytyy kattoo.

Laita isompaa pyttyä ja iske tehoputki niin kyllä naukasee

• MrZakEinc
        perkele kirjoitti:

Laita isompaa pyttyä ja iske tehoputki niin kyllä naukasee

Vai kannataisko ostaa 125cc ?

• Ikitietäjä32viis

No perkule nuo luvut ei todellakaan ole realistisia! Ehkä sitten vois kiihtyä noin hiljaa jos olis pappa tunturi ja olis takajarru melki pohjassa niin että just kulkee! Perkele mun 100% stock -14 rx kiihtyy toho 45 kmh saatana 9s!!!

• MrZakEinc

kyl on totta... videossa kin nāeet ( alaa mākee )

• vikk11

No ota putkusta rurit pois ja laita pienet rattaat!

• ZakEinc

Juu. Nyt on theri ja keulii 5sella.. www.youtube.com/zakeinc

• Mellander

Meikäläisellä olis kans räxä mut 2015 ja meinaa olla sama ongelma kun on vakio

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1642
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1468
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      874
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      839
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      37
      780
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      766
    7. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      710
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      708
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      708
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      673
    Aihe