Vanhan hienon ja hyväkuntoisen näköisen Sony STR DE 225 vasen kanava herää kiusallisesti vasta noin 5 minuutin kuluttua laitteen käynnistämisestä. Voisiko syynä olla ikä, sisäinen pöly tms. Mitähän laitteen tarkastus ja pienimuotoinen huolto voisi maksaa asiantuntevassa ja ystävällisessä alan liikkeessä?
Asiaa pähkäillessäni löysin verkosta hauskan ohjeen asemien automaattiselle viritykselle ko. RDS-vehkeeseen. Kun painaa napista MEMORY samalla kun käynnistää laitteen, laite hakee itse RDS-FM-asemat ja sijoittaa ne siististi aakkosjärjestykseen valintapainikkeiden taakse. Onko muille laitteille vastaavia oikoteitä?
Kohteliaimmin tervehdyksin odotan antoisia vastauksianne.
Virinvahvistimen toinen kanava käynnistyy viiveellä
Vanhempi herra
4
121
Vastaukset
- 4324
Volume potikka tuppaava hapettumaan, varsinkin jos ei käytä. Pyöritämällä volume potikkaa laidasta laitaa monta kertaa voi auttaa. crc ruiskutus potentiametrin sisään voi auttaa myös.
- viihde vähissä?
On, mutten näe mitään hauskaa asemien virityksessä.
- jep.
Sisäinen pöly on yleisin syy useimpien sähkölaitteiden ennen aikaiseen vioittumiseen sisäisen pölyn aiheuttaman ylikuumenemisen vuoksi.
- Vanhempi herra
Volume-potikan pyörittäminen auttoi! Olen ällistynyt siitä, että näin yksinkertaisella keinolla vältyin virittimen pakkaamiselta ja huoltoon toimittamiselta. Kiitos paljon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815