Tuli mieleen et kuinka vanhaksi luultte minua, jo joidenkin ennästään näkemää Bad Wolfia.
Ja kyllä olen ihmissusi.
Minä Bad Wolf
9
131
Vastaukset
- wyy5y5
Olet 13- vuotias.
- Bad Wolf
Lähellä lähellä.... mutta ei kuitenkaan...
- Aikuinen ihminen
15-vuotias teini, jolla on melkoinen mielikuvitus. Ei siinä mitään, fantasialeffat ovat hyvin tehtyinä ihan ok katseltavaa. Paremman puutteessa.
- The Doctor
Saattaisit olla 12... Ja saattaisit pitää myös Rose Tylerista? Hänhän nimittäin on... Bad Wolf.
- Bad Wolf
Aikuinen ihminen, ei en ole 15 vuotias, enkä katso fantasia elokuvakaan usein.
The Doctor, en pidä Rose Tyleristä, vaikka fanitankin Doctor Whota, ja en ole 12 vuotias.- Kanaria
Olet 14 vuotta. Ja kyllä, minä uskon, että olet ihmissusi.
- Kanaria
Olet 14 vuotta. Ja kyllä, minä uskon, että olet ihmissusi.
- Ihmissudeks
Miten tulit ihmissudeks??
- Karvakuono_
Olen aito ihmissusi ja otamme uusi jäseniä laumaamme. Jos kiinnostaa niin ilmoitelkaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465871Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki583306- 1862729
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t122564mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132239- 292171
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/161937- 171670
- 1481379
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2741261