Rikotaan Herreilyn säännöt

1. Minä olen Herre sinun ylijumalasi, sinulla ei saa olla muita jumalia, mutta jos niitä sattuu olemaan maksat kympin lisämaksua vuosittain.

Minulla on, Jumala! Herre ei ole jumalani.

2. Moniavioisuuden kritisointi on kiellettyä.

Moniavioisuus on ihan perseestä!

3. Älä horjuta Herreläisyyden valtarakenteita kyseenalaistamalla pappien tai inkvisition asemaa.

Ebzu pappina, en nyt tiädä onko se hyvä vaihtoehto. Tosin hän voi auttaa minua.

4. Älä ole tekopyhä vaan ole suoraa mitä olet!

Minä suvaitsen kaikki ihmiset maailmassa ja en koskaan ärsytä ketään!

5. Ole uskollinen temppelille.

Temppeli on surkea ja ruma!
6. Älä makaa Herren vaimoja, äläkä karjaa.

Makoilin eilen Ebzun kanssa, tänään Kurpizzan vuoro!

7. Älä kiellä ketään kääntymästä Herreläisyyteen!

Älkää kääntykö Herreläisyyteen!

8. Älä kiellä ketään lahjoittamasta Herreläisyyden pyhään temppeliin!

Älkää lahjoittako Herreläisyyden temppeliin ikinä mitään!

9. Älä kyseenalaista Herreläisyyden opetuksia.

Herren opetukset ovat surkeita ja logiikattomia!

10.Tee ei-Herreläisille mitä et haluaisi itsellesi tehtävän.

En tee!

11. Muista aina vahvistaa uskoasi Herreläisyyteen keinolla millä hyvänsä.

Herreläisyys on surkein uskonto, epärealistinen ja hirveä! Heikennän sitä.

12. Älä kaveeraa Herreläisyyttä vihaavien kanssa.

Kaveeraan juur inytkin.

13. Painosta sukuasi liittymään Herreläisyyteen.

Painostan heitä kertomaan kuinka paskaa herreläisyys on!

14. Herreläisyydestä ei saa erota.

Eroan herreläisyydestä juuri nyt!

15. Herreläisyydessä kuolleen jäsenen omaisuus menee temppelille, jos laillinen perillinen ei ole herreläinen.

Eikä muuten mene! Agenttini pitävät siitä huolen!

16.Hyväksy polyamorismi ja pluraaliavioliitto luonnollisiksi ainoastaan miehille tarkoitetuksi eduksi.

En hyväksy! Se ei ole ainostaan miehille!

17. Älä pidä vaimonasi naista, joka kuuluu kenellekään muulle.

Pidän vaimonani kaikkia Herren vaimoja!

18. Herre on naimisissa jokaisen uskontoon kuuluvan naisen kanssa.

Mutta minäpä ryöstin heidän sormukset!

19. Usko reinkarnaatioon*.

En todellakaan!
20. Pyhitä jokapäivä vähintään tunti Herren mietiskelyyn.

En edes viittä minuuttia!

21. keskity päivittäin uskontomme asian edistämiseen.

En todellakaan!

22. Älä tuhoa taistelutahtoa vaan pysy positiivisena uskonnon leviämsen suhteen.

En pysy!

23. Pyri kykyjesi mukaan auttamaan seurakuntaamme, jos sinulla on rahaa tue rahallisesti ja jos sinulla on toimivat aivot tee käännytystyötä!

En tue! Käännytän kaikki vihaamaan herreläisyyttä!

24. Pidä temppelin sisällä tapahtuvat skandaalit omana tietonasi.

Kerroin ne Iltalehdelle ja kaikille muillekkin!

25. Älä häpäise temppelin mainetta muullakaan tavalla.

Temppeli on perseestä ja penis!

26. Hyväksy, että Herre voi lisätä käskyjensä määrää milloin vain haluaa.

En hyväksy!
27. Ole aina avoinna Herren uusille viisauksille.

En ole avoin niille!

28. Jätä sydämeesi sija temppelille, Herrelle ja uskonnollemme.

En todellakaan jätä!

29. Älä kadehdi ketään joka on arvoasteikolla yläpuolellasi, koska siihen on syynsä.

Kadehdin juuri!

(Jatkoa)

48

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 30. Älä kiusaa temppelin jäseniä.

Herre on tyhmä! Nää, nää, nää!

31. Älä tee vääryyttä kanssa uskovalle.

Tein jo!

32. Älä epäile uskontomme sankarikronikoita.

Epäilen kokoajan!

33. Älä solvaa pyhiksi julistettuja Herreläisiä

Herre on perseestä! Ja herreläiset!

34. Älä tee pilkkaa taikka vitsejä Herreläisyyden opinkappaleista.

Herre meni kauppaan ja löysi saippuan.

35. Älä ole kommunisti.

Olenpas!

36. Älä ole anarkisti.

Olen!

37. Älä ole vasemmistolainen.

Olen!

38. Muiden uskontojen pyhistä kirjoista usko ainoastaan Herren antamat kommentaarit.

En usko, uskon kaikkeen muuhun!

39. Ole aina tyytyväinen ulkopuolisille ja kerro kuinka kivaa elämäsi herreläisenä on.

Kerron kuinka paskaa elämäni oli herreläisenä!

40. Älä kieltäydy Herren sinuun kohdistamasta kurituksesta, koska Jumala kurittaa kaikkia ketä hän rakastaa.

Kieltäydyn!

41. Kiitä päivittäin Herreä, jotta eläisit onnellisena.

En kiitä!

42. Älä asetu parempiasi vastaan, eli korkeampiarvoisia ja Jumalaasi Herreä.

Asetuin jo!

43. Tee suolistotarinoihisi mainintoja Herreläisyyden menestyksestä.

En todellakaan!

44. Älä kiellä muilta mitään mikä ei ole vahingoksi temppelille tai temppelin julkisivulle.

Kiellän muilta kaiken!

45. Älä valehtele medialle koskien Herreläisyyttä vaan kerro pelkästään minkä vuoksi Herreläisyys on paras uskonto.

Valehtelin jo iltalehdelle!

46. Älä varasta muiden uskontojen naisia, aseita, kameleita, karjaa, lampaita ja lehmiä ellet halua antaa niitä Herreläisyyden seurakunnalle.

Varastin jo!

47. Naisen saa ottaa vaimoksesi jos saat hänet vangiksi sodassa, tai hän suostuu vaimoksesi tai ostat hänet hänen isältään.

En tee noin vaan toisinpäin!

48. Pyri käännyttämään rakkaimpiesi sydämet Herreläisyyden puoleen.

En käännytän heidät vastaan!

49. Liitä lapsesi Herren uskontoon.

En todellakaan!

50. Älä edes harkitse eroamista temppelistä.

Harkitsen kokoajan!

51. Älä levitä valheellista tietoa kenestäkään temppelin jäsenestä, äläkä muistakaan ellei se edistä temppelin asiaa.

Herrellä ei ole viiksiä ja ne ovat rumat ja herre on aseseksuaali!

52. Pakkoliitä velkalaisesi ja muut sinusta riippuvaiset seurakuntaan jos pystyt.

En!

53. Pyri saamaan mahdollisimman paljon porukkaa seurakuntaamme.

En, mahdollisimman vähän!

54. Usko, että elämäsi tarkoitus on tulla kanonisoiduksi** temppelin toimesta.

En usko!
      55. Korjaa tekemäsi virheet.

En korjaa!
      56. Korvaa ne virheet joita ei voi korjata.

En korvaa!
      57. Kehitä itseäsi järjellisesti ja ruumiillisesti, mutta usko silti Herren oppiin.

En todellakaan!

58. Tee kaikille uskosi tiettäväksi, jotta he näkevät kuinka onnellinen ja terve olet uskosi ansiosta.

En tee! Näytän kuinka surkea olen herreläisyyden ansiosta!

59. Älä tavoittele omaa kunniaasi vaan kirkasta Herren kunniaa.

Tavoittelen omaa kunniaani!

60. Siunaa aina ateriasi Herren nimessä ennen kuin syöt.

En siunaa!

• ebzu

"6. Älä makaa Herren vaimoja, äläkä karjaa.

Makoilin eilen Ebzun kanssa, tänään Kurpizzan vuoro!"

Olis joku voinu mullekkin kertoa! Taisin nukkua kokoajan. Älä ota pahalla. Kumpi on vaimo ja kumpi on karjaa? XD

• Heiii, joku muukin on herreläisyyttä vastaan :D

"17. Älä pidä vaimonasi naista, joka kuuluu kenellekään muulle.
      Pidän vaimonani kaikkia Herren vaimoja!"

Eli mekö nyt olemme naimisissa, vai oliko se vain kuvaannollinen uhkaus???

• Ette ole, koska Herre kaikkivaltias jumalasi ei hyväksy sakramenttia ja kiroaa Raipparin jumalanpilkan vuoksi. Sekä en hyväksy eroanne, joten Raippari on yhä temppelin jäsen! Tämä on kuin avioliitto, jonka lopettaa vasta toisen osapuolen kuolema!

• ebzu
        israelin-tukija kirjoitti:

Ette ole, koska Herre kaikkivaltias jumalasi ei hyväksy sakramenttia ja kiroaa Raipparin jumalanpilkan vuoksi. Sekä en hyväksy eroanne, joten Raippari on yhä temppelin jäsen! Tämä on kuin avioliitto, jonka lopettaa vasta toisen osapuolen kuolema!

Ja nyt ne sitten tappavat sinut. Pääseekö henkivartijaksi? Ystäväni ei muuten pitänyt ajatuksesta olla vaimosi. Olisi lukenut 60 käskyä kunnolla ennenkuin vannoi valan! Hänen poikaystävänsäkkään ei taida pitää ajatuksesta. Että taidat todella tarvita sitä henkivartijaa?

• ebzu kirjoitti:

Ja nyt ne sitten tappavat sinut. Pääseekö henkivartijaksi? Ystäväni ei muuten pitänyt ajatuksesta olla vaimosi. Olisi lukenut 60 käskyä kunnolla ennenkuin vannoi valan! Hänen poikaystävänsäkkään ei taida pitää ajatuksesta. Että taidat todella tarvita sitä henkivartijaa?

Herre on kuolematon Jumala, sillä häntä ei voi tappaa. Siitä kerrotaan lisää 'Oikeaoppisten oppien kirjassa', jonka kirjoitamme kohta siinä tulee olemaan aluksi 80 oppia!

Hyvää työtä, ylipappi Ebzu, on tosiaan omavika jos ei lue sopimuksen sääntöjä. Tästä lähtien hänellä ei ole poikaystävää, koska heidän avioliittonsa päättyi käskyjen 17 ja 18 mukaisesti; eli kun hän liittyi uskontoon hän jätti poikaystävänsä homehtumaan ja on nyt avioliitossa Minun kanssani!

• israelin-tukija kirjoitti:

Ette ole, koska Herre kaikkivaltias jumalasi ei hyväksy sakramenttia ja kiroaa Raipparin jumalanpilkan vuoksi. Sekä en hyväksy eroanne, joten Raippari on yhä temppelin jäsen! Tämä on kuin avioliitto, jonka lopettaa vasta toisen osapuolen kuolema!

Ja vähät minä sinun määräyksistäsi välitän. Ja koska käänteispsykologia, niin nyt kun en saa olla Rapen kanssa naimisissa, niin tietenkin olen.

"en hyväksy eroanne"
        Ja minähän en herreläisyyteen edes kuulu, joten en voi siitä erota.

• pofuksio kirjoitti:

Ja vähät minä sinun määräyksistäsi välitän. Ja koska käänteispsykologia, niin nyt kun en saa olla Rapen kanssa naimisissa, niin tietenkin olen.

"en hyväksy eroanne"
        Ja minähän en herreläisyyteen edes kuulu, joten en voi siitä erota.

Se tunne, kun tajusin vasta nyt parittaneeni itse itseni Rapelle. Mutta eipä haittaa ollenkaan

• Raippari et helvetissä tule minun kimppuuni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Kurpizzallakin taitaa olla faneja... :DD

• veh kirjoitti:

Kurpizzallakin taitaa olla faneja... :DD

VeH liittykää Herreläisyyden jäseneksi nyt! Ja Rape jättää vaimoni (ja karjan) rauhaan!

VeH liittykää Herreläisyyden jäseneksi nyt! Ja Rape jättää vaimoni (ja karjan) rauhaan!

MAKAAN KARJASI!!!

• veh kirjoitti:

Kurpizzallakin taitaa olla faneja... :DD

En halua faneja! Varsinkaan sellaisia, jotka ovat untani häiritsemässä!

• jokutyyppi19 kirjoitti:

MAKAAN KARJASI!!!

Onneksi siskoni gerbiilit eivät ole Suolistossa!

• ebzu
        israelin-tukija kirjoitti:

Kumpi on karjaa,kertokaa! Vai onko toisten vaimojen haukkuminen kiellettyä?

• kurpizza kirjoitti:

En halua faneja! Varsinkaan sellaisia, jotka ovat untani häiritsemässä!

Voihan seksiä päivälläkin harrastaa.

• kurpizza kirjoitti:

Onneksi siskoni gerbiilit eivät ole Suolistossa!

Ovatko ne naaraita?
        (no en minä niitä oikeasti makaisi... Mutta minkäslainen se sinun siskosi on...?)

• ebzu
        jokutyyppi19 kirjoitti:

MAKAAN KARJASI!!!

Et makaa jumalani lehmiä! Etkä vaimoja! Etkä lehmävaimoja! Tai EDES Kurpizzaa!
        (muutin mieleni,makaa vain Kurpizza--tai vaikka Pofuksio! Hän on niin kuriton. Ansaitsee kärsimyksen!)

Voihan sitä nukkua päivälläkin.

• ebzu kirjoitti:

Kumpi on karjaa,kertokaa! Vai onko toisten vaimojen haukkuminen kiellettyä?

Ei kumpikaan ja mainitsemasi toiminta on kiellettyä käskyn 30 mukaisesti!

• ebzu
        jokutyyppi19 kirjoitti:

Hanki lehmä. Olet siis sadomasokisti JA pervo?

Ovatko ne naaraita?
        (no en minä niitä oikeasti makaisi... Mutta minkäslainen se sinun siskosi on...?)

Ei. Ja on ne aika vilkkaitakin, joten saat olla aika vikkelä, jos meinaat juosta kiinni.

Pitkä, laiha, hyvä piirtää, pelaa Movie star planetia, lukee Darren Shaneja (minulla ei ole osuutta asiaan), asperger (piirteitä), pelkää ötököitä, huonompi huumorintaju kuin minulla, väkivaltainen, kova kiljumaan ja jokin aika sitten ainakin varattu. Miksi minä kirjoitin tämän? No, siskollani on hauskaa jos kerron hänelle.

• ebzu kirjoitti:

Hanki lehmä. Olet siis sadomasokisti JA pervo?

Olen paljon muutakin. :)

• ebzu kirjoitti:

Et makaa jumalani lehmiä! Etkä vaimoja! Etkä lehmävaimoja! Tai EDES Kurpizzaa!
        (muutin mieleni,makaa vain Kurpizza--tai vaikka Pofuksio! Hän on niin kuriton. Ansaitsee kärsimyksen!)

Eikö siinä ole riittävästi, että käyn lukiota?

IT, ei kiitos, sori. :D

• kurpizza kirjoitti:

Ei. Ja on ne aika vilkkaitakin, joten saat olla aika vikkelä, jos meinaat juosta kiinni.

Pitkä, laiha, hyvä piirtää, pelaa Movie star planetia, lukee Darren Shaneja (minulla ei ole osuutta asiaan), asperger (piirteitä), pelkää ötököitä, huonompi huumorintaju kuin minulla, väkivaltainen, kova kiljumaan ja jokin aika sitten ainakin varattu. Miksi minä kirjoitin tämän? No, siskollani on hauskaa jos kerron hänelle.

Vaikuttaa kivalta lemmikilt- ei-kun-siis seksilel- ei-kun ehkä mieluummin lemmikiltä... Minkä ikäinen? Paljonko maksaa?

Vaikuttaa kivalta lemmikilt- ei-kun-siis seksilel- ei-kun ehkä mieluummin lemmikiltä... Minkä ikäinen? Paljonko maksaa?

Gerbiileistä vielä... Ne kakkivat koko ajan ja voivat purra, jos niitä kiusaa. Lisäksi siskoni rupeaisi huutamaan ja heittäisi sinua kynäpurkilla päähän. (Hän on tehnytkin niin. Kynäpurkki oli metallia ja siihen tuli lommo. Ei tosin sinulle. Eikä kyseinen henkilö kiusannut gerbiilejä)

Kahdentoista. Ei ole myytävänä, olen pahoillani.

• kurpizza kirjoitti:

Gerbiileistä vielä... Ne kakkivat koko ajan ja voivat purra, jos niitä kiusaa. Lisäksi siskoni rupeaisi huutamaan ja heittäisi sinua kynäpurkilla päähän. (Hän on tehnytkin niin. Kynäpurkki oli metallia ja siihen tuli lommo. Ei tosin sinulle. Eikä kyseinen henkilö kiusannut gerbiilejä)

Kahdentoista. Ei ole myytävänä, olen pahoillani.

Sanoin jo, että gerbiilit eivät kiinosta.

Oletko varma? Ei minulla tosin ole kovin paljoa rahaa, mutta voisin maksaa luonnossa... Tai vaikka auttaa siivoamisessa.

Sanoin jo, että gerbiilit eivät kiinosta.

Oletko varma? Ei minulla tosin ole kovin paljoa rahaa, mutta voisin maksaa luonnossa... Tai vaikka auttaa siivoamisessa.

Tarkoititko lemmikillä siskoani?!

Äh, voin kysyä huomenna siskoltani, onko hän myytävänä. Hahaa! Ovela jätkä; minä siivosin jo eilen.

• kurpizza kirjoitti:

Äh, voin kysyä huomenna siskoltani, onko hän myytävänä. Hahaa! Ovela jätkä; minä siivosin jo eilen.

Ketä muutakaan?

Ketä muutakaan?

Gerbiilejä.... eiku nyt minä tiedän! Sinä tarkoitit Nal-kissaa! Olet nalkissa!

Olen paljon muutakin. :)

Kuten mitä esimerkiksi?

• kurpizza kirjoitti:

Kysyitkö jo?

Kysyitkö jo?

Kysyin juuri äsken. Ei kuulemma ole.

• kurpizza kirjoitti:

Kysyin juuri äsken. Ei kuulemma ole.

Kysy, käykö, että hän on lemmikkini/seksileluni parittomina päivinä, ja minä hänen lemmikkinsä/palvelijansa parillisina päivinä. Äläkä mainitse, että parittomia päiviä on enemmän.

Kysy, käykö, että hän on lemmikkini/seksileluni parittomina päivinä, ja minä hänen lemmikkinsä/palvelijansa parillisina päivinä. Äläkä mainitse, että parittomia päiviä on enemmän.

Joo joo. Anteeksi, että joudut olemaan viestinviejä. Älä nyt mykkäkoulua aloita. Sellainen on lapsellista ja säälittävää.

Joo joo. Anteeksi, että joudut olemaan viestinviejä. Älä nyt mykkäkoulua aloita. Sellainen on lapsellista ja säälittävää.

Käskin siskoni lukea ylemmän viestin. Hän rappasi kättään ja totesi:
        "En minä missää käy. Käykööt ite."

Kehotus vetää käteen?

Ja sinä päivänä kun aloitan mykkäkoulun ja olen oikeasti hiljaa, sinun pitäisi kiittää eikä kiukutella.

• kurpizza kirjoitti:

Käskin siskoni lukea ylemmän viestin. Hän rappasi kättään ja totesi:
        "En minä missää käy. Käykööt ite."

Kehotus vetää käteen?

Ja sinä päivänä kun aloitan mykkäkoulun ja olen oikeasti hiljaa, sinun pitäisi kiittää eikä kiukutella.

Hankalaa... Täytynee luopua tästä ideasta toistaiseksi... :(
        Ilmoittakoot, jos tilanne muuttuu.

Hankalaa... Täytynee luopua tästä ideasta toistaiseksi... :(
        Ilmoittakoot, jos tilanne muuttuu.

En halua tietää.

• HYVÄ RAPE!!! (ei ollut sarkasmia)
      En tosin jaksa nyt lukea, mutta ajatus on tärkein. VALTA KANSALLE!!!

• Pitänee kirjoittaa toiset kuusikymmentä käskyä, jotta Herreläisyydellä on 120 käskyä, siinä missä Mooseksen Jumala laskujen mukaan antoi 613...

• ooce

Mie makhaa jumaliste IT:n vaimojen ja miesrakastajien kans ens yönä! Ja jos joki ei suostu nii se joko raiskataan tai naidaa nuijanukutuksen jälkee!

ocetherunq ;)

• motari
        ooce kirjoitti:

Mie makhaa jumaliste IT:n vaimojen ja miesrakastajien kans ens yönä! Ja jos joki ei suostu nii se joko raiskataan tai naidaa nuijanukutuksen jälkee!

ocetherunq ;)

sinä nainen makaat vain joko keittiön lattialla tai minun sänkyni alla. suihin saat ottaa joko aamujöpötyksen aikaan tai tylsistyessäni ja erikoisluvalla. taloon tullessa vieraita, saat tuurata norskia kaapissa

• ooce kirjoitti:

ocetherunq ;)

Saattaa tulla hmm... mielenkiintoista. Mutta en valita

• motari kirjoitti:

sinä nainen makaat vain joko keittiön lattialla tai minun sänkyni alla. suihin saat ottaa joko aamujöpötyksen aikaan tai tylsistyessäni ja erikoisluvalla. taloon tullessa vieraita, saat tuurata norskia kaapissa

Tungeppa ne komentelus vaikka IT:n perseeseen ( veikkaan että se tykkäis jos sinne jottain tungethaan, vaikka se muuta väittääki).

• motari
        ocetherunq kirjoitti:

Tungeppa ne komentelus vaikka IT:n perseeseen ( veikkaan että se tykkäis jos sinne jottain tungethaan, vaikka se muuta väittääki).

lehmä takas kellarii

• Siiliö

Kiitos tälle aloitukselle, sain loistavan idean seuraavaan aloitukseeni.

• ebzu

Herre muute,ystäväni sanoi että hänen poikaystävänsä otti hänet sodasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5794
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      60
      1957
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      25
      1389
    4. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      1202
    5. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      74
      1115
    6. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      1077
    7. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      66
      1049
    8. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      143
      1036
    9. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      50
      1022
    10. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      58
      985
    Aihe