Miksi ei tule kyyneleet silmiin?

Kuuntelin MC mane titanicia ja yleensä minulla olisi tullut kyyneleet silmiin, mutta nykyään en itke kovin helposti.

Elikkä ongelma on se, että itku ei tule. Tilanteissa joissa sen pitäisi tulla, mutta julkisissa tilanteissa saattaa helposti kyyneleet tulla silmiin.

Olen tunteeton, ei tule itkua. Ei tule haikee ja surullinen olo kyllä, mutta kyyneliä ei tule. Itkun tulo ei enään muutenkaan tule niin helposti. Edelleen tulee kyyneliä, mutta paljon vakavemmista ja surullisemmista asioista. Esim. tosisurullinen anime kohtaus sai mut itkemään. Myöskin jonkin läheisen menettämisen ajattelu saattaa saada minut itkuun, mutta jos nyt ajattelisin surullisia asioita ei itkua tulisi.

"Olen surkein"

Tota kun ajattelee tarpeeks niin saatta itku tulla, mutta ei tule niinkun ennen. Ennen mulle tuli itku. En ees itke onnesta enään oikein. Onkohan mun päässä jotain vialla? Ei tule kyyneleet silmiin niinkuin ennen. Saattaa johtua siitä, että vuonna 2013 tuli itkettyä tänkin vuoden edestä. Mutta ei vaan tule kyyneliä silmini! Oon huolissani!

Olen huolissani mielenterveydestäni, olenko tunteeton?

15

1235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minulla on tuo aivan sama ongelma, mutten tiedä mistä se johtuu

• Kondomino

Sama täälä

• Noniin sain vähän kyyneliä, kun kuuntelin surullista musiikkia ja osasin samaistua päähenkilöön.

• outohemmo

Minä ainakin olen tunteeton.

• Milloinkohan viimeksi itkin? Oon vaan sekoillut päivät pitkät ja nauranut koko ajan ilman syytä. Koska omistan EEENEEERGIIIAAA!

• Et ole ainut jolla on energiaa, minullakin on (aina) tosin tällä hetkellä vain vittuiluun ja typeriin lauluihin (Esim. Petteri Persekuono, Tontut sammuu, Varpunen joulupanossa)

• motari

joo. älä trollaakkaa. sä oot nii ruostees et lentäsit pierastessas pölynä ilmaa. pliis. häpeän syvästi

• motari

sori. pistin väärää keskusteluu. oli tarkotus laittaa tonne sun ihosairaussössötyksee. tää taas on sun jokapäivästä valitus/sekoilu-paskaas. jatka ole hyvä

• Minä itkemällä itken todella harvoin kirjalle/leffalle/kappaleelle. Jos on todella surullinen, niin sitten voi tulla vedet silmiin. Enkä tietääkseni itke jos käy kipeää (ellei kiroamista vedet silmissä lasketa)
      En enää edes itke kuolleille sukulaisille.

Mutta ulisen sitten jollekin vitu turhalle asialle. -.- Se että et itke, ei tarkoita että olisit tunteeton. Itkuhan ei ole tunne, vaan seurausta esim. surusta. Pystyt kuitenkin siis olemaan vielä iloinen, surullinen, huvittunut jne.

Itkeminen on syöpää. Varsinkin jos on muita ihmisiä paikalla. Mieluummin menisin hakattavaksi (tai tekisin Motarille sen voileivän) kuin alan vielä kerrankin itkemään muiden nähden.
      Noh, en saa valita.

• motari

saat: hakkaan sut itkuseks tai teet sen voileivän, nainen

• motari kirjoitti:

saat: hakkaan sut itkuseks tai teet sen voileivän, nainen

Yeh, tossa on näkkäriä.

• motari
        kurpizza kirjoitti:

Yeh, tossa on näkkäriä.

vaadin rehellistä suomalaista ruisleipää >:(

• motari kirjoitti:

Sitten käyttäydyt kiltisti?

• ooce
        motari kirjoitti:

Voi luoja teän kaa....

ocetherunq

• ooce kirjoitti:

Voi luoja teän kaa....

ocetherunq

Hellos sullekin. XD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      71
      5774
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      27
      4877
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      18
      2996
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      179
      2417
    5. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      185
      2081
    6. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      2056
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      103
      1511
    8. Elokapinan mielenosoitussarja alkaa

Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,
      Maailman menoa
      307
      1278
    9. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1194
    10. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1176
    Aihe