PS4

Firestar

Toimiiko pelien pelaaminen ilman nettiä tai Plus Jäsenyyttä????
Ei ole aikomustakaan mitään Plus Jäsenyyttä hankkia, koska en pelaa verkossa muita vastaan ym. Ei mul oo nettiä eikä Plus jäsenyyttä edes mun PS3:ssa. Haluan pelata yksin...

Kuin monessa PS4 pelissä peli toimii oikein (eli yksinpeli tila) ilman nettiä ja Plus jäsenyyttä...???

Kannattaako mun hankkia Destinyä ym.? Eikö esim. Destiny ole enemmän tehty verkkopelaamista varten vai onko siinä mahdollisuus yksin pelaamiseen (ilman nettiä)?

Aikomus olisi kyllä ostaa tuo PS4, mutta kannattaako vielä? Pelivalikomakaan ei ole kovin laaja. Kannattasko odottaa että hinnat putoaa???

18

6346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Johan kerroin.
      • Firestar

        Ite oon hämilläni näistä, koska jotkut sanoo toista kuin toiset ja sitten ei tiedä ketä uskoa...

        Jos yksin pelaaminekin vaatisi nettiä koko ajan niin olisihan se sillon jo pakottamista.

        En tartte edes nettiä koko konsolissa. Ei oo nettiä edes PS3:ssa. Mulla on netti puhelimessa ym. ja se saa riittää.

        Ja Plus Jäsenyttä en tule ikinä hankkimaan. En ole semmosia tähänkään asti tarvinnu ja pärjään ilmankin. En ole kiinnostunut muita vastaan pelaamisesta.


      • kännyman
        Firestar kirjoitti:

        Ite oon hämilläni näistä, koska jotkut sanoo toista kuin toiset ja sitten ei tiedä ketä uskoa...

        Jos yksin pelaaminekin vaatisi nettiä koko ajan niin olisihan se sillon jo pakottamista.

        En tartte edes nettiä koko konsolissa. Ei oo nettiä edes PS3:ssa. Mulla on netti puhelimessa ym. ja se saa riittää.

        Ja Plus Jäsenyttä en tule ikinä hankkimaan. En ole semmosia tähänkään asti tarvinnu ja pärjään ilmankin. En ole kiinnostunut muita vastaan pelaamisesta.

        Ei sitten tule mieleen mennä lukemaan PS4:n omilta sivuilta ominaisuudesta?


      • Niin niin niin
        Firestar kirjoitti:

        Ite oon hämilläni näistä, koska jotkut sanoo toista kuin toiset ja sitten ei tiedä ketä uskoa...

        Jos yksin pelaaminekin vaatisi nettiä koko ajan niin olisihan se sillon jo pakottamista.

        En tartte edes nettiä koko konsolissa. Ei oo nettiä edes PS3:ssa. Mulla on netti puhelimessa ym. ja se saa riittää.

        Ja Plus Jäsenyttä en tule ikinä hankkimaan. En ole semmosia tähänkään asti tarvinnu ja pärjään ilmankin. En ole kiinnostunut muita vastaan pelaamisesta.

        Tuossa on ihan uutisointia ja googlettamalla löytyy lisää, ei ole mitään palstalaisten mielipiteitä, ja tietysti kuten sanottu niin ihan ps sivuilta voi myös lueskella.
        Yksinpelit ja moninpelit ei vaadi luettujen perusteella nettiä, ja olisikin todella outoa jos vaatisi.
        Nettimoninpelit vaatii maksullisen ps jäsenyyden.


    • Ny on testattu

      Itsehän tässä pelailen sujuvasti nelosella ilman mitään plussia. Pelin takakannessa mainitaan plussan pakollisuus _online_ peliin. Yksinpeli toimii mainiosti ilmankin. Tämä on toki vasta eka pelini nelosella, mutta käsittääkseni vain se netissä pelaaminen vaatii plussan, eikä joka pelissä kai aina sitäkään. Konsolini kyllä menee nettiin päivtysten yms takia, mutta pelaamiseen en ole koskaan nettiä käyttänyt, enkä käytä. Netflix ja store toimivat myös hyvin ilman plussaa, ei mitään ongelmaa.

      Sieltä pelikotelon takakannesta kyllä selviää, onko peliä mahdollista pelata yksin vaiko onlinessa. Samasta kohtaa löytyy myös kaikki "erikoisvaatimukset".

      Ja piti ihan kokeilla... Sammutin modeemin ja siitä huolimatta peli pyörii nelosessa vallan loistavasti.

      • ...

        Ja niin... Pelaan Dragon Agea, en Destinyä... Se nyt sanottakoon vielä ihan selvyyden vuoksi.


      • niin niin niin

        Näinhän on sanottu koko ajan.


      • Nikke

        Kuka tietää PS4 pelin kotelon mitat? Koska tarvis


      • Anonyymi
        Nikke kirjoitti:

        Kuka tietää PS4 pelin kotelon mitat? Koska tarvis

        Ps4 kotelon mitat ovat 2cm.


    • Sonymaan

      Destiny on ensimmäinen peli joka vaatii ps4:n kanssa netti yhteyden mikä on minusta älytön idea...yksin pelissä pomppii muita pelaajia joilla ei ole osaa eikä arpaa minun yksinpelissä. PS4 nelonen ainakin minulla jostakin kummasta pätkii Lan ja Wlan yhteyttä eli konsoli "kadottaa" netti yhteyden pelatessa..jolloin tämä Destiny peli palaa alkuruutuun ja herjaa yhteyden katkeamista. Pitää toivoa ettei yksikään muu ps4 peli vaadi nettiä yksin peliin muuten harkitsen koko rakkineen myymistä sillä ps4 plussa pakkopulla on jo melkoista ahneutta ja rahan kiskontaa.

    • se-näkyy-pelissä

      Oston yhteydessä kannattaa katsoa vaatiiko peli netin ja Plus jäsenyyden. Yksin pelit ei yleensä vaadi sitä. Ps 4:lla ilman nettiä ei tee käytännössä mitään.

      • werkku1

        Käytännössä tekee ne jotka lähinnä tykkäävät pelata soolopelejä. Paikallisetkin moninpelit onnistuu ilman kun ohjaimia on enemmän kuin yksi.

        Kysymys lähinnä se kuinka iso osa pelikokemuksesta jää pois, jos henkilökohtainen mieltymys ei kohdistu nettiskaboihin.


    • Ärsyyntynyt_ow_pelaaja

      Mä hankin eilen overwatchin mut siihen tarvi sit jonku vatun plus jäsenyyden :,( ei oo aikomusta ostaa plussaa

    • jotkut-tarvii

      Jotkut pelit tarvitsee tuon ja yleensä, jos pelaa netissä muita vastaan. Pojallani on Plus - jäsenyys ja mulla ei mutta silti pystyn pelaamaan Plus ladattuja ilmaisia pelejä (tulee kerran kuukaudessa). Playstation ilman nettiä käytännössä turha hankinta.

      • Anonyymi

        Näin näyttäisi olevan, ensin pystyi pelaamaan Dirtiä oikein hyvin ja sitten kun lopetin, niin uudelleen käynnistäessä vaatii kaikki mahdollinen verkkoon ja typerät kirjautumiset, kaikki se mitä ei pidä tehdä. Ja se typerä jakamisen teema joka paikassa. Ei tälläistä.


    • Anonyymi

      Et pärjäis destinys noob

    • Anonyymi

      Hyvä kysymys

    • Anonyymi

      ITSE HANKIN MYÖS PS4 PLUS ETTÄ PÄÄSEN PELAAMAAN FIFA14 FIFA15 JA FIFA19 ULTIMATE TEAM PELIMUOTOA, EN USKO ETTÄ PS4 TARVITSEE ERILLISEN NETIN SILLÄ ITSELLÄ ON PUHELIMEN NETTI KÄYTÖSSÄ. SITTEN VAAN ODOTELEN ETTÄ PÄÄSEN PELAA MUITA PELAAJIA VASTAAN:)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4040
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3912
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      607
      3814
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      18
      2548
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      77
      2401
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      334
      2036
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      124
      2015
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      188
      1859
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1539
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1392
    Aihe