Kysyin kaverilta, tietääkö se miten kellotetaan.
Kaveri vastas: En
Kysyin: Haluutko tietää
Ja vastas: Joo
Noh: Otat sen kellon käteen ja käännät viisareita eteenpäin. HAHHAHAHAAA!!!!
En oo varma miten se kellotus juttu tapahtuu enkä ole mikään hakkeri noitten juttujen kanssa.
Eikä toi nyt niin hauskalta tunnu mut kyllä se sillon joskus nauratti.
Kellotus
3
758
Vastaukset
- Peelo
Ei siinä mikään "hakkeri" tarvii olla jos haluu koneen kellottaa, mut toi vitsi oli aika legenda (just joo) et onnee vaan sulleki!
- Bensa
ei oo kovi vaikeeta hae eka joku kellotus ohjelma ja varmista et oon jäähyt kunnol ettei piirit kärähä
ja muista et kaikki mitä teet on omalla vastuulla.
kun kellotat vaikka näyttist nosta ensi pykälä corea ja sit muistii tesmaa vaikka 3dmark03 et räjähtääkö kone ja ku lisäät aina core ja muistii nii 3dmark03 pitää mennä läpi joku 2-5 kertaa KAIKKI OMALLA VASTUULLA*****
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841626Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691541Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2701276Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56867
- 66844
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64837Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40821- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44781