Hei!
Onko tiedossa muita opiskelijoille tarkoitettuja kokkauskirjoja kuin Taina Jääskeläisen opiskelijan keittokirja. Tämäkin kirja on loistava ja oli edullinen hankinta, mutta mitens on? olen kuullut jostain köyhän opiskelijan keittokirjasta?
opiskelijan keittokirja
8
3846
Vastaukset
- kokki
Jari F.Lampen Jarmo J.Ojanen Juha A.Pantzar STUDI CULINARIA köyhän opiskelian keittokirja
- näyttäisi löytyvän..
Viestistäsi innostuneena menin Helmet:iin katsomaan ja löysin tälläisen:
Köyhän opiskelijan keittokirja / toim. Arja Paavola
En kyllä tiedä, millainen tämä on.- en löydä
En ole löytänyt näitä keittokirjoja mistään paitsi penninvenyttäjän. Mistä olette saaneet niitä käsiinne?
- mä..
Sitten on vielä penninvenyttäjän keittokirja, suosittelen..
- enemmän
rahaa ruokaan, eli laadukkaampiin raaka-aineisiin, kun et osta sitä kirjaa. Netistä löytää paljon ohjeita ja kirjastossakin voi käydä kattelemassa kirjoja ja lainata parhaimmat ja sitten kun osaa jo jotain niin ei niitä kirjoja enää tarvitse.
- edullisesti?
Mietin vain, että netistä harvoin löytyy mitään edullisia reseptejä. Kaikkiin tuntuu tulevan niin kalliita raaka-aineita ettei opiskelijalla ole varaa..onko kellaan jotain hyvää edullisen safkan reseptilinkkiä?
- blogi suositus
Kannattaa käydä katsastamassa tämä: http://halpojaherkkuja.blogspot.fi/search/label/alle euro (hyviä & edullisia vinkkejä opiskelijaruuanlaittoon)
- Keittokirja_pään_sisällä
Nyt on kyllä vanha ketju, mutta älkää vaan ostako Gummeruksen kustantamaa Opiskelijan keittokirja - helppoa, hyvää ja edullista, koska ei todellakaan ole edulliset reseptit! Lisäksi nämä reseptit on kaikki ihan outoja ja koostuu isolta osalta eritavoin täytetyistä leivistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3097062Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662106- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151317- 1121267
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71186RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541106Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411051Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992