Mitä mieltä rfsu raskaustestistä??

yrittänyt3vuotta!

Heippa. Onko kellään kokemusta rfsu raskaustestistä? Niitä mitä saa ihan ruokakaupoista! Tänään menossa kp50, pari viikkoa sitten tein testin joka oli nega. Nyt tein uudelleen tuommosen testin ja sain siihen TODELLA haalean viivan! Mutta en ole varma onko se viivan paikka? Tosin aikaisemmin samalla testillä en ole nähnyt tuollaista viivaa siinä. Viiva on siis tosi hailakka punertava, en saa edes kuvaa otettua siitä koska se ei kamerassa näy... Oireita ei ole kuin lämpö kokoajan yli 37 ja rinnat hieman hellät(olen olettanut sen johtuvan pian alkavista kuukautisista). Mun kuukautiskierto on siis todella epäsäännöllinen aina, joten vaikea ees sanoa milloin menkkojen olisi pitänyt alkaa. Mitä mieltä olette? Antaako rfsu:t yleensä turhia haamuja?

1

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1234567890

Mulla se käsitys että kyseinen testi antaa herkästi viivanpaikan. Itse testailin sillä alkuun harmaita viivoja joka sitten muuttui lähellä menkkojen oletettua alkua vaaleenpunaiseksi. Oireet samanlaiset kuin ekan raskauden aikana. Aion vielä varmistella tulevina päivinä että tummeneeko kunnon punaiseksi ja jollei, tuhlaan apteekista CB:n. Lukenut oon joiltakin palstoilta että RFSU ei anna kaikille tummaa punaista viivaa vaikka viikkoja olis jo 17! Elikkä kyllä onnittelisin sua. Ei sen värillistä viivaa pitäisi näyttää ellei olisi raskaana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1704
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1212
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      67
      896
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      861
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      808
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      721
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      712
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      661
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      653
    Aihe