Hellou! Asun noin vuonna 1960 valmistuneessa kaksikerroksisessa kerrostalossa (betoni) jossa on niin huonot eristeet että kun joku naapureista puhuu, katsoo telkkaria, käy kusella tai vaikka tiskaa niin kaikki kuuluu selvästi läpi huoneistoon... Ja käsittääkseni äänet jotka ovat alle 60 vai oliko 50 desibeliä ei saa kuulua toiseen huoneistoon. Kyse EI siis ole metelöivistä asukkaista vaan huonoista äänieristyksistä. Kieltämättä alkaa hiukan jo jopa masentamaan kun omassa kodissa ei ole rauhaa mutta nuokin ovat normaalin elämisen ääniä joista ei oikein voi edes huomauttaa. Jotenka mikä neuvoksi? Muuttaminen ei ole mahdollista. Kyseessä siis oma huoneisto ei vuokrattu.
Huonot äänieristeet kerrostalossa
Että sellasta
2
194
Vastaukset
- afsads
Ei kai tuohon ole muuta vaihtoehtoa kuin että ostaa omakotitalo kaukana naapurista. 1960-luvun kerrostalot ovat sitä mitä itse sanot - normaalia elämää.
Kun kyseessä on omistuskämppä, niin jos ääni kuuluu tietystä naapurista, voit esim. äänieristää sen seinän. - vähempi_kaupunkilainen
Miksi aloittaja on ostanut hyvää betonislummilaatua olevan asunnon, hinnan takia arvatenkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503874
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342811Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262478- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 291578
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91248