Olemme nyt 1,5 vuotta yrittäneet saada lasta mieheni kanssa tuloksetta. Lapsettomuustutkimukset on juuri aloitettu, mutta kestää vielä aikaa ennen kuin pääsen munanjohdinten aukiolotutkimuksiin. Olen silti melko varma, että syynä lapsettomuuteeni on nuorena sairastettu klamydia, joka saattoi olla minulla oireettomana jopa 2 vuotta. Haluaisin tietää, mitkä ovat mahdollisuudet hoitojen avulla tulla raskaaksi, jos klamydia paljastuu lapsettomuuden syyksi. Onko täällä pariskuntia, jotka olisivat hoitojen avulla saaneet lapsen, kun lapsettomuuden syy on ollut joskus sairastettu klamydia?
Olen kerran ollut raskaana toiselle miehelle, mutta raskaus paljastui tuulimuna raskaudeksi. Tulin tällöin yhdestä ainoasta kerrasta heti raskaaksi... Samaan aikaan minulla todettiin klamydia. Mietin kuitenkin, että eikai edes tuulimunaraskaus olisi mahollinen, jos munanjohtimet olisivat tukossa..? Luin jostain myös, että lapsettomuuden aiheuttaa klamydiasta seuraavat jälkitaudit, joten onkohan minulle vasta tämän klamydian parantumisen jälkeen tullut jotain mikä on aiheuttanut lapsettomuuteni..
Klamydia lapsettomuuden syynä, hoitokeinot?
Lapseton23v
0
122
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472