Olemme nyt 1,5 vuotta yrittäneet saada lasta mieheni kanssa tuloksetta. Lapsettomuustutkimukset on juuri aloitettu, mutta kestää vielä aikaa ennen kuin pääsen munanjohdinten aukiolotutkimuksiin. Olen silti melko varma, että syynä lapsettomuuteeni on nuorena sairastettu klamydia, joka saattoi olla minulla oireettomana jopa 2 vuotta. Haluaisin tietää, mitkä ovat mahdollisuudet hoitojen avulla tulla raskaaksi, jos klamydia paljastuu lapsettomuuden syyksi. Onko täällä pariskuntia, jotka olisivat hoitojen avulla saaneet lapsen, kun lapsettomuuden syy on ollut joskus sairastettu klamydia?
Olen kerran ollut raskaana toiselle miehelle, mutta raskaus paljastui tuulimuna raskaudeksi. Tulin tällöin yhdestä ainoasta kerrasta heti raskaaksi... Samaan aikaan minulla todettiin klamydia. Mietin kuitenkin, että eikai edes tuulimunaraskaus olisi mahollinen, jos munanjohtimet olisivat tukossa..? Luin jostain myös, että lapsettomuuden aiheuttaa klamydiasta seuraavat jälkitaudit, joten onkohan minulle vasta tämän klamydian parantumisen jälkeen tullut jotain mikä on aiheuttanut lapsettomuuteni..
Klamydia lapsettomuuden syynä, hoitokeinot?
Lapseton23v
0
207
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1774995Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,194387Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993107Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532952Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522511
- 271919
- 221757
- 341743
- 651719