kakkaa pepussa :(

kakkapeppu

moi mulla on nolo-ongelma kun käyn kakalla ja pyyhin niin n.puolen tunnin päästä on taas kakkaa pepussa?? siis ei suolessa vaan siinä anaalilla. ja pitää mennä taas pyyhkimään! en uskalla kertoo äitille tai iskälle ni voiko joku auttaa =( muilla sama ongelma??

19

3777

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KAKAPOO!!!

      Pese sillä käsisuihkulla nii ei pitäis jäädä mitää.

      • thom16

        Todellakin,ei kuivalla paperilla saa pyllyä puhtaaksi,sitä varten juuri on se käsisuihku.


      • Anonyymi

        Ei kandee


    • nbgete

      Mulla oli joskus niin kauhee kakkahätä, että en saanut enää kakauttua. Ihan hirvee ummetus tuli. Piti jotain peräpukkoja hakea apteekista ja sit alkokoi tulla ja kyllä sitä sitten tulikin,. Oli tosi kiusallista. Ei kannata hirveesti pidättää kakkaa eikä pissakaan no pissat tulee kyllä housuun jos pitkään pidättää.

    • karita alasmaa

      Ei poikakaveri hyvällä katsele jos kakkainen pylly! Enkä minäkään hyvällä katsele jos poikakaverilla kakkainen pylly. Puhda pylly pitää olla jotta sitä voi kielenkärjellä lipitellä ja näin ollen tuottaa hyvää toiselle!

      • rweert

        Niin no kaikki ei ole homoja ja nauti kakan mausta.


      • karita alasmaa
        rweert kirjoitti:

        Niin no kaikki ei ole homoja ja nauti kakan mausta.

        Kakkafetissi on eri juttu. Sinun ei kannata sotkea kakkahimojasi seksuaaliseen suuntautumiseen.


    • Hetero .

      Mistä TIETÄÄ ETTÄ ON HOMO !! NO MUNA MAISTUU PASKALLE !! !

    • Itsblackgirlbaby

      Vittuuks toi asia tänne liittyy onko homoa vai ei... Nyt poikettiin khyl suoralta tieltä puskaan! Sitä käsisuihkua kandee käyttää

      • perseenkuohija.

        Aaahh, Tykkään työntää sormeni omaan pyllyreijkään. Njamsk Slurps!


    • poika 20v

      semmoset tytöt on ihanii jotka lipittää puhdasta peppua, se tuntuu kiihottavalta. minkä ikänen karita alasmaa oot?

      • karita alasmaa

        Kuka väitti että olen tyttö??


    • homot

      Vittu mitä paskaa

    • adblockerZ

      Sitä varten on vessaharja et sillä voi hinkkaa suolesta vähä jäämiä.

    • poika 20v

      oho kysymys meni väärään viestiin

      • Joskus käynnyt itsel

        Anuksessa on rinnakkain kaksi sulkijalihasta ja joskus tosiaan ulostetta saattaa jäädä pieni määrä lihasten väliin jolloin ei edes käsisuihku sitä pääse poistamaan.

        Toki tämä on harvinaista ja johtunee kai ulosteen senhetkisestä koostumuksesta .
        Silloin vain täytyy hetken kuluttua käyttää uudelleen käsisuihkua
        Joskus myös minulle on käynyt näin


    • rakkaa pipossa

      Mulla on pissaa rakossa :D

      • pissaa rakossa

        ja sitten mulla on rakkaa pipossa.


      • tntjgmwtgm
        pissaa rakossa kirjoitti:

        ja sitten mulla on rakkaa pipossa.

        nolo ongelma*


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1195
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      757
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      716
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      697
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      573
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      113
      502
    Aihe