moi mulla on nolo-ongelma kun käyn kakalla ja pyyhin niin n.puolen tunnin päästä on taas kakkaa pepussa?? siis ei suolessa vaan siinä anaalilla. ja pitää mennä taas pyyhkimään! en uskalla kertoo äitille tai iskälle ni voiko joku auttaa =( muilla sama ongelma??
kakkaa pepussa :(
19
3246
Vastaukset
- KAKAPOO!!!
Pese sillä käsisuihkulla nii ei pitäis jäädä mitää.
- thom16
Todellakin,ei kuivalla paperilla saa pyllyä puhtaaksi,sitä varten juuri on se käsisuihku.
- Anonyymi
Ei kandee
- nbgete
Mulla oli joskus niin kauhee kakkahätä, että en saanut enää kakauttua. Ihan hirvee ummetus tuli. Piti jotain peräpukkoja hakea apteekista ja sit alkokoi tulla ja kyllä sitä sitten tulikin,. Oli tosi kiusallista. Ei kannata hirveesti pidättää kakkaa eikä pissakaan no pissat tulee kyllä housuun jos pitkään pidättää.
- karita alasmaa
Ei poikakaveri hyvällä katsele jos kakkainen pylly! Enkä minäkään hyvällä katsele jos poikakaverilla kakkainen pylly. Puhda pylly pitää olla jotta sitä voi kielenkärjellä lipitellä ja näin ollen tuottaa hyvää toiselle!
- rweert
Niin no kaikki ei ole homoja ja nauti kakan mausta.
- karita alasmaa
rweert kirjoitti:
Niin no kaikki ei ole homoja ja nauti kakan mausta.
Kakkafetissi on eri juttu. Sinun ei kannata sotkea kakkahimojasi seksuaaliseen suuntautumiseen.
- Hetero .
Mistä TIETÄÄ ETTÄ ON HOMO !! NO MUNA MAISTUU PASKALLE !! !
- Itsblackgirlbaby
Vittuuks toi asia tänne liittyy onko homoa vai ei... Nyt poikettiin khyl suoralta tieltä puskaan! Sitä käsisuihkua kandee käyttää
- perseenkuohija.
Aaahh, Tykkään työntää sormeni omaan pyllyreijkään. Njamsk Slurps!
- poika 20v
semmoset tytöt on ihanii jotka lipittää puhdasta peppua, se tuntuu kiihottavalta. minkä ikänen karita alasmaa oot?
- karita alasmaa
Kuka väitti että olen tyttö??
- homot
Vittu mitä paskaa
- adblockerZ
Sitä varten on vessaharja et sillä voi hinkkaa suolesta vähä jäämiä.
- poika 20v
oho kysymys meni väärään viestiin
- Joskus käynnyt itsel
Anuksessa on rinnakkain kaksi sulkijalihasta ja joskus tosiaan ulostetta saattaa jäädä pieni määrä lihasten väliin jolloin ei edes käsisuihku sitä pääse poistamaan.
Toki tämä on harvinaista ja johtunee kai ulosteen senhetkisestä koostumuksesta .
Silloin vain täytyy hetken kuluttua käyttää uudelleen käsisuihkua
Joskus myös minulle on käynyt näin
- rakkaa pipossa
Mulla on pissaa rakossa :D
- pissaa rakossa
ja sitten mulla on rakkaa pipossa.
- tntjgmwtgm
pissaa rakossa kirjoitti:
ja sitten mulla on rakkaa pipossa.
nolo ongelma*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk792786Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911666Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll731441Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641385- 1291335
- 1461236
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1581200- 741107
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur761098Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901089