kakkaa pepussa :(

kakkapeppu

moi mulla on nolo-ongelma kun käyn kakalla ja pyyhin niin n.puolen tunnin päästä on taas kakkaa pepussa?? siis ei suolessa vaan siinä anaalilla. ja pitää mennä taas pyyhkimään! en uskalla kertoo äitille tai iskälle ni voiko joku auttaa =( muilla sama ongelma??

19

3246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KAKAPOO!!!

Pese sillä käsisuihkulla nii ei pitäis jäädä mitää.

• thom16

Todellakin,ei kuivalla paperilla saa pyllyä puhtaaksi,sitä varten juuri on se käsisuihku.

• Anonyymi

Ei kandee

• nbgete

Mulla oli joskus niin kauhee kakkahätä, että en saanut enää kakauttua. Ihan hirvee ummetus tuli. Piti jotain peräpukkoja hakea apteekista ja sit alkokoi tulla ja kyllä sitä sitten tulikin,. Oli tosi kiusallista. Ei kannata hirveesti pidättää kakkaa eikä pissakaan no pissat tulee kyllä housuun jos pitkään pidättää.

• karita alasmaa

Ei poikakaveri hyvällä katsele jos kakkainen pylly! Enkä minäkään hyvällä katsele jos poikakaverilla kakkainen pylly. Puhda pylly pitää olla jotta sitä voi kielenkärjellä lipitellä ja näin ollen tuottaa hyvää toiselle!

• rweert

Niin no kaikki ei ole homoja ja nauti kakan mausta.

• karita alasmaa
        rweert kirjoitti:

Niin no kaikki ei ole homoja ja nauti kakan mausta.

Kakkafetissi on eri juttu. Sinun ei kannata sotkea kakkahimojasi seksuaaliseen suuntautumiseen.

• Hetero .

Mistä TIETÄÄ ETTÄ ON HOMO !! NO MUNA MAISTUU PASKALLE !! !

• Itsblackgirlbaby

Vittuuks toi asia tänne liittyy onko homoa vai ei... Nyt poikettiin khyl suoralta tieltä puskaan! Sitä käsisuihkua kandee käyttää

• perseenkuohija.

Aaahh, Tykkään työntää sormeni omaan pyllyreijkään. Njamsk Slurps!

• poika 20v

semmoset tytöt on ihanii jotka lipittää puhdasta peppua, se tuntuu kiihottavalta. minkä ikänen karita alasmaa oot?

• karita alasmaa

Kuka väitti että olen tyttö??

• homot

Vittu mitä paskaa

• adblockerZ

Sitä varten on vessaharja et sillä voi hinkkaa suolesta vähä jäämiä.

• poika 20v

oho kysymys meni väärään viestiin

• Joskus käynnyt itsel

Anuksessa on rinnakkain kaksi sulkijalihasta ja joskus tosiaan ulostetta saattaa jäädä pieni määrä lihasten väliin jolloin ei edes käsisuihku sitä pääse poistamaan.

Toki tämä on harvinaista ja johtunee kai ulosteen senhetkisestä koostumuksesta .
        Silloin vain täytyy hetken kuluttua käyttää uudelleen käsisuihkua
        Joskus myös minulle on käynyt näin

• rakkaa pipossa

Mulla on pissaa rakossa :D

• pissaa rakossa

ja sitten mulla on rakkaa pipossa.

• tntjgmwtgm
        pissaa rakossa kirjoitti:

ja sitten mulla on rakkaa pipossa.

nolo ongelma*

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      79
      2786
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      91
      1666
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      73
      1441
    4. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      64
      1385
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      129
      1335
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      146
      1236
    7. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      158
      1200
    8. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      74
      1107
    9. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      76
      1098
    10. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      90
      1089
    Aihe