Inssijäännääjiä?

mammaks

Olen yli nelikymppinen taaperon äiti. Lapsi sai alkunsa inseminaatiolla heti eka yrityksestä, vaikka jo myöhäisellä iällä lapsettomuushoitoihin uskallettiin lähteä. Sen jälkeen oli toinen inssi ja taas raskauduin heti. Tää päättyi kuitenkin keskenmenoon. Nyt yritämme taas ja toiveet on korkealla. Onko muita jotka jännäätte inssinne kanssa? Piinaviikko eessä taas. .. Oon huono oottelemaan niin kuin me kaikki kai.Ovista en edes epäile, ovuloin jatkuvasti, väliin kakskin kertaa kierrossa, mikä ultralla todennettu. Hoidossa oomme ihanalla yksityisellä gynellä joka oli kovasti toiveikas että tää viel onnistuis. Tahtoo aina ottaa clomit tueksi koska sillä jostain syystä hänen mukaansa parempi hoitovaste ja varmistaa oviksen. Eli clomeja ja tikuttelua. Ovis todennäköisesti joulun alusviikolla. Mitä mieltä greippimehusta? Siis tuottaako paremmat limat? Tää raskaushaave meille tosi iso ja biologinen kello tikittää... Onko kuulolla muita samoissa hommissa?

3

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mammaks

      Joo ja plussasin nyt dpo 13. Ovis myöhästyi viidellä päivällä normaalista. Mutta heti jouduin uuteen piinatilaan että kestääkö/jatkuuko onni... Keskenmenoriski ikäiselläni varsin suuri. Luget apuna.

    • haavebaby

      hei!
      minä olen 35v.ja toinen inssi tulossa ekalla ei siis tärpännyt. letrozol mulla käytössä kierronpäivät 5-9.
      ekalla kierrolla oli tuntemuksia jo tähän aikaan nyt ei mitään pian on seuranta ultra. jännitän toimiiko lääke nyt kun ei tuntemuksia ja että se ovis jos tulee tulis niin että pääsen inssiin eli ei olis positiivinen pe tai la. olen siis julkisella hoidoissa ja v-loppuisin ei inssejä tehdä.
      yritetty on jo 3v. ja nyt toinen kierto siis hoidoissa.
      greippi mehua juon mutta en tiedä auttaako onko siitä jotain tutkittua tietoa?
      kyllä lääkäri jotain sanoi viimeksi että hyvät limat. ei mulla tietoa onko luonnostaan vai vaikuttaako mehu, tässä vaiheessa sitä vaan jo yrittää kaikkensa että kaikki poppakonstit käytössä.
      Pidän peukkuja kerrro kuulumisia myöhemmin..

    • pp5dpo4

      Täällä jänskätään kans inssin jäljiltä! Huui!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3580
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2962
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2850
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2738
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2644
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2435
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      248
      2102
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1877
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      46
      1806
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      171
      1757
    Aihe