Pelaan Thief-nimistä peliä XBox 360 konsolilla ja peli kadottaa tallennuksia! Olen jo pitkällä pelissä ja sitten kuolen. Oletan pelin palaavan Last Save-tilanteeseen, mutta peli heittää minut minne sattuu, yleensä helvetisti taaksepäin! Eikä viimeistä tallennusta löydy! Onko pelissä vika vai onko minun konsoli hajoamassa?
Vastaukset 1
- Hmm...
Koitathan varmasti palata edelliseen omaan tallennukseesi, etkä esimerkiksi viimeisimpään checkpointtiin tai autosaveen, joka ei välttämättä ole ollenkaan sama asia? Katsohan tarkkaan game overin kohdalla, että mitä latausta sulle ehdotetaan, last checkpointtia, autosavea, vaiko load last saved dataa...
En tiedä Thieffistä kun en itse ole sitä pelannut, mutta yhdessä toisessa pelissä ihmettelin tätä samaa, kunnes hoksasin mistä oli kyse.
Joissain peleissä saa tarkkaan katsoa, palaako peli oikeaan kohtaan, vai pitääkö game overissa suosiolla mennä loadin kautta etsimään se viimeisin oma pelitallennus. Kyllä, jotkut pelit on vaan tehty hankaliksi tämän suhteen, tai sitten oma logiikkani ei vaan ole yhteensopiva kaikkien pelien kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1102321Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???231024- 71912
- 103906
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha589861- 48845
- 82738
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76670Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31646- 69644