Pelaan Thief-nimistä peliä XBox 360 konsolilla ja peli kadottaa tallennuksia! Olen jo pitkällä pelissä ja sitten kuolen. Oletan pelin palaavan Last Save-tilanteeseen, mutta peli heittää minut minne sattuu, yleensä helvetisti taaksepäin! Eikä viimeistä tallennusta löydy! Onko pelissä vika vai onko minun konsoli hajoamassa?
MIKSI NÄIN?
1
54
Vastaukset
- Hmm...
Koitathan varmasti palata edelliseen omaan tallennukseesi, etkä esimerkiksi viimeisimpään checkpointtiin tai autosaveen, joka ei välttämättä ole ollenkaan sama asia? Katsohan tarkkaan game overin kohdalla, että mitä latausta sulle ehdotetaan, last checkpointtia, autosavea, vaiko load last saved dataa...
En tiedä Thieffistä kun en itse ole sitä pelannut, mutta yhdessä toisessa pelissä ihmettelin tätä samaa, kunnes hoksasin mistä oli kyse.
Joissain peleissä saa tarkkaan katsoa, palaako peli oikeaan kohtaan, vai pitääkö game overissa suosiolla mennä loadin kautta etsimään se viimeisin oma pelitallennus. Kyllä, jotkut pelit on vaan tehty hankaliksi tämän suhteen, tai sitten oma logiikkani ei vaan ole yhteensopiva kaikkien pelien kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067