En tiedä mitä täs tekis...oon 13v...mulla ei oikeen ole mitään "kavereita"paitsi yks...jos sitä kavetiks voi kutsua.Tänään tapahtuu silleen,ku oon tykänny yhestä tytöstä jo jonkin aikaa,en ole ihan varma mutta luulen että tykkää yhestä toisesta...Kysyin yheltä mun "kavetilta"tykkääkö se siitä,meille tuli jonkin sortin riita...Tämä ei enää ole mun kaveri ja se tyttö josta tykkään,luultavasti tykkää hänestä.Olen todella usein ajatellut että turhaan minä täällä elän,mutta en pystyisi varmaan tappamaan itseäni...Ei sillä että haluasin mutta en saa mitään aikaiseksi.Mitä minun pitäisi tehdä? :(
elämä..
säälittävä
1
131
Vastaukset
- 15vuotias
unhoda tää sun kaveri ja se tyttö! alota iha uusi elmä ja koita päästä uusii porukoihi tai tutustu netissä tyyppeihi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403037- 742676
- 1742354
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362115- 181456
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231393Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411386- 101264
- 131259
- 221241