Vaimon sisko ja mie

12+6

Viime kesänä paikkakunnallamme järjestettiin perinteiset musiikkifestivaalit. Matkaa kodistamme paikalle on vajaa kilometri ja lava on meille päin eli musiikki kuuluu riittävästi sisälle saakka. Kesäleskeksi jäätyäni ajattelin käydä sen verran paikalla kuppia kaatamassa, että uni tulee. Vaimo oli lähtenyt edellispäivänä lapsikatraamme kanssa Ruotsiin ja minä jäin koirien kanssa kotiin. Samoihin aikoihin vaimon pari vuotta nuorempi sisko oli tullut 2 ja 4 -vuotiaiden lasten kanssa anoppilaan uudelta maalta. Anoppila sijaitsi toisella puolella kaupunkia mutta samalla paikkakunnalla. Erja oli alkuvuodesta eronnut lasten isästä ja oli kotonaan käymässä sitten edellisjoulun. Satuin sopivasti kohdalle kun joku pariskunta hylkäsi pienen pöytänsä ja kiiruhdin siihen. Siinä olutta siemaillessani huomasin Erjan kuljeksivan väkijoukossa aika orvon näköisenä yksikseen. Emme ole erityisen läheisiä enkä alkanut siinä vilkuttelemaan ja huutelemaan. Noin ehkä 10 min. kuluttua tunsin käden olkapäällä ja Erjahan se siinä. Kysyi että saako liittyä seuraan?? Toki toki vastasin. Erjalla oli aivan liian tiukat farkut, valkoinen paitapusero ja pieni farkkutakki. Olin juuri tyhjentänyt tuoppini ja ja sanoin hakevani lisää kun nyt joku tuli vahtimaan pöytää. Erjalla oli vajava lonkerotuoppi kädessään ja lupasin tuoda myös hänelle lisää juotavaa. Tuodessani juotavaa vilkaisin puolihuolimattomasti hänen avonaisesta kaula-aukostaan sisään ja huomasin pinkit rintaliivit. Erjan rinnat eivät olleet suuret, keskivertoa pienemmät, mutta imetyksestä huolimatta rinnat olivat säilyttäneet ryhtinsä erinomaisesti.

Erjan tyyli oli muuttunut aikalailla sitten viime näkemän. Entiset ristiselkään ulottuneet hiukset oli lyhentyneet toiselta puolen melkein siiliksi ja toiselta puolen jätetty melkein hartioille ulottuviksi. Peppu oli sopivan leveä. Kaikenkaikkiaan seksikäs pakkaus, huomasin. Siinä turistessa joku seurue kulki pöydän ohi ja yhtäkkiä joku brunette hyppäsi Erjan kaulaan halailemaan. Hän oli Erjan lukioaikainen kaveri Sini eivätkä olleet nähneet vuosiin. Ja minä en taas saanut silmiä irti Sinin pepusta joka oli luokkaa Jennifer Lopez. Siinä vähän kuulumisia vaihdettua Sini jatkoi hyvien jatkojen ja yhteydenpitolupausten jälkeen matkaa ja Erja kysyi ilkikurisesti, että oliko hyvä? Minä että mikä? Sinin peppu kun et saanut silmiä siitä irti? Siihen minä että olihan se ja kyllähän se mongersin.

Siitä keskustelu kääntyikin lakanoiden väliin, tosin aika hienovaraisesti ja Erja kertoi erostaan. Kovasti kiinnosti meidänkin suhteen tila, mehän olimme vaimon kanssa seurutelleet jo teini-iästä saakka melkein 25 vuotta. Rivien välistä tulkittuna ilmoitti olleensa ilman munaa jo reilusti ennen lopullista eroa eli reilusti yli vuoden.

Jatketaan kun ehditään

1

7269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12+6

      Jatkoa

      Tuli taas tauko esiintyjien välissä ja keskustelu kävi ilman kurkku suorana huutamista. Tuopit oli tyhjänä ja Erja aikoi mennä käymään bajamajassa. Lupasin käydä hakemassa vielä yhdet, kohta tilaisuus oli jo päättymässäkin mutta sanoin odottelevani kunhan hän palaa ettei pöytää kaappaa muut. Ihmettelin miten aikaa menee vessassa käymiseen mutta lopulta Erja tuli. Laitoin merkille, että turhan tiukat farkut oli kiristetty vyöllä niin, että peppuvako ja häpyhuulet tursus aika rivosti. Samoin paidasta oli ainakin kolme ylintä nappia nyt auki. Lähdin hakemaan luvatut tuopit ja palaessani ei ollut mitenkään vaikeaa huomata, että nyt rintaliivejä ei ollut ja näin kauluksen kautta selvästi oikeapuoleisen rinnan paidan alta. Erja selvästikin huomasi mitä minä olin juuri huomannut ja hymyili silmiin katsoen ja kiitti tuopista.

      En keksinyt mitään sanottavaa niin aloin kehumaan ilmoja, olihan hellettä jatkunut jo viikkoja. Tähän Erja vastasi, että ei ehtinyt käymään kun suihkussa ennen tänne tuloa ja kuuma sauna ja viileä suihku on helteellä parasta. Minun piti kerätä rohkeutta kauan ennen kuin uskalsin ehdottaa että tuossa olis sauna melko lähellä eikä mene kauan lämmittäessä. Tässä otin todella suuren riskin, olisiko vaimo voinut sopia siskonsa kanssa tämmöisestä testistä mutta päättelin ettei varmaan.

      Kippasimme motit tyhjäksi ja sanomatta sanaakaan lähdimme kotiamme kohti. Matka meni nopsasti ja laitoin saunan heti lämpenemään joka vielä jonkin verran lämpimänä olikin. Otimme parit terävät ja vähän ajan kuluttua Erja kysyi; Autatko naista hädässä? No missä? Vaikka tiesin tasan tarkkaan mistä kyse on. Minä haluan kunnon nainnin ja sinä olet luotettava eikä vaimosi tule koskaan tietämään asiasta eikä tehdä asiasta kummempaa numeroa.

      Vastasin turhankin virallisesti, että kyllä se käy. Erja laittoi kätensä kaulani ympäri ja alkoi suutelemaan ja nuolemaan naamaani ja huohotti kuin satasen juoksija. Hän oli todella kiimassa. Kysyin puoleksi leikilläni olisko erityistoivomuksia? Nuole minua Erja vastasi. Minä kähisin että sopii, mutta semmoinen toivomus olisi, että jos ajaisit poslariksi ennen sitä, minä olen karvoille allerginen. Tähän Erja että ei ongelmaa. Saunakin alkoi olemaan kylpemiskunnossa. Menimme yhtä aikaa, mutta Erja palasikin kynnykseltä takaisin ja ilmoitti käväsevänsä vessassa. Ehdin jo heittää yhdet löylyt kun Erja tuli lauteille. Karvaongelma olikin jo hoidettu ja häpykummussa oli soma goottitatuointi. Sanoi ajelleensa jo alkuillasta suihkussa käydessään. Lisäksi oli laittanut siirtokuvan ja päättänyt että tänä iltana on saatava kyrpää vaikka rahalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      947
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe