miten sen laskuvarjo tehtävän saa suoritettua?en ymmärrä...ja se lääkintämies juttu on vaikee kun en ymmärrä paljon englantia.miten nää tehtävät sais helposti läpi?miten pääsee niihin tehtäviin missä pitää ampua sillä tarkkuuskiväärillä?itse en ole päässyt.
Americas Army
5
674
Vastaukset
- niko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
jos tarkotat ekaa laskuvarjo tehtävää niin paina siinä loppumetreillä se flare näppäin pohjaan (tais olla E)toisessa tehtävässä sun pitää laskeutua sen ympyrän sisälle täydellisesti katkomatta jalkoja.snipa tehtävät saa ku saat markmanship tehtävässä(eli eka harjotuksessa)yli 36 osumaa
- väärin
idiootti siin pitää saada 38 osumaa ennenku pää see sniper koulutukseen vittu mikä kusettaja oot.
- riittää
väärin kirjoitti:
idiootti siin pitää saada 38 osumaa ennenku pää see sniper koulutukseen vittu mikä kusettaja oot.
kyllä tuo 36 osumaa marksmanissa riittää siihen että pääset sniper koulutukseen joka on sitten aivan helppo!
riittää kirjoitti:
kyllä tuo 36 osumaa marksmanissa riittää siihen että pääset sniper koulutukseen joka on sitten aivan helppo!
36 osumaa marksmanissa tosiaan riittää sniper koulutukseen, mutta America's Armyn versiossa 2.2 ei sniper-harjotusta voi menn' läpi pelissä olevan bugin takia. Bugi aiheuttaa sen että maalitaulu ei kaadu vaikka siihen ampuisi kuinka monta kertaa.
- kallen karvaiset munat
riittää kirjoitti:
Kaikki tosimiehet, kuten minä, ampuvat täydet pisteet. Eihän sitä kehtaise naamaansa missään näyttää jos niin surkeasti osuisi, että alle 40 tulee. Hävetkää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8516057Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2015404- 564802
- 244477
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni234393Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364190Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h574079No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol443930- 623673
- 423315