grrrrrrr

ebzu

Grrrrrrrrrr tykkään muutamasta tyypistä ja MINKÄ IKÄNEN RAIPPARI ON? Ja Herre kuvaile tarkasti viiksesi. VIIIIIIKSEEET
VIIIIIKSEET
VIIIIIIIIIIKSEEET
VIIIIIIIIIIIIIKSEEEET
VIIIIIIIIIIIIIIIIIKSEEEEET

38

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raippari on 15-vuotas. Tuskinpa Herrellä viiksiä on. :D Se on vain yksi tunnus, tunnustan.

PS. VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKS(ET)
      IT = ET ¬_¬

• Ja minä en edes älyä, mitä niin erityistä viiksissä on?

• ebzu

Ne on IHANAT!!!!!!!!!!!!!!!!1!!1111!!!!!!!!!!!!!!1

• Ezbu, vai mikälie homo onkaa, nii voi luoja sun makus on järkyttävä, vaikka ootki 90%varmuuella trolli.

Mut vähä rajaa pls, IT:n viikset???!!!!!!!!!!? meen oksentaa...

• ebzu

1.Olen tyttö
        2.itse olet homo
        3.omapahan on makuni
        4.en ole trolli
        5.viikset on upeutta
        6.ihastun helposti
        7.Ooce hiljaa
        8.minä saan tykätä mistä&kestä haluan
        9.mitä vikaa Herren viiksissä?

• ebzu kirjoitti:

1.Olen tyttö
        2.itse olet homo
        3.omapahan on makuni
        4.en ole trolli
        5.viikset on upeutta
        6.ihastun helposti
        7.Ooce hiljaa

Ahaa, ai sen takia olet minulle vihainen!

• motari
        ebzu kirjoitti:

1.Olen tyttö
        2.itse olet homo
        3.omapahan on makuni
        4.en ole trolli
        5.viikset on upeutta
        6.ihastun helposti
        7.Ooce hiljaa

1. Olet tyttö, jolla on houkutteleva perse!
        2. Itseasiassa olen prototyyppi homoheterotyttöpojasta.
        3. Maku on hyvää.
        4. Et ole VeH.
        5.Niin on, etenkin ranskalaiset mustat!
        6. Näkyy.
        7. Niin just paitsi, et se on yhel oool.
        8. You like my big dick?
        9. They are illumanti.

• ebzu
        kurpizza kirjoitti:

Ahaa, ai sen takia olet minulle vihainen!

Mistä

• ebzu
        motari kirjoitti:

3. Maku on hyvää.
        4. Et ole VeH.
        6. Näkyy.
        8. You like my big dick?
        9. They are illumanti.

1.Mistä tiät? >_<
        2.kuinni?
        3. ...
        4.Hyvä päättelykyky

8.Im not sure
        9.mikä on illumanti?

• ebzu kirjoitti:

Mistä

Koska minut on paritettu IT:n kanssa ja sinä olet ihastunut hänen viiksiinsä, joita et ole nähnyt. Ilmeisesti. Ja lisäksi minä vittuilen IT:lle. (Vittuilen kaikilla, enkös olekin kiva luotsi? XD)

• motari
        motari kirjoitti:

3. Maku on hyvää.
        4. Et ole VeH.
        6. Näkyy.
        8. You like my big dick?
        9. They are illumanti.

saatana rape menee esittämää mua poikana!!! keep up the good twerk!!! :D

• ebzu
        motari kirjoitti:

saatana rape menee esittämää mua poikana!!! keep up the good twerk!!! :D

Pidä yllä hyvää twerkkausta? Kenelle tuo oli?

• motari
        ebzu kirjoitti:

Pidä yllä hyvää twerkkausta? Kenelle tuo oli?

mee pois. kukaan ei pidä susta. kukaan ei pidä vajakeista

• ebzu
        motari kirjoitti:

mee pois. kukaan ei pidä susta. kukaan ei pidä vajakeista

Anteeksi. Hauku vaan lisää. En vain tajunnut viestiäsi. Olen idiootti.

• "mitä vikaa Herren viiksissä?"

Se, että ne ovat vain mielikuvitusta. Turha sinun niitä häneltä siis haaveilla. :D

• 1. Tiijjän
      2. Niin oonki
      3. Niin onki....
      4. Etpä.
      5. Viikset on niin yliarvostettuja, tunkee nenään ko suutelee....
      6. Netistä löytämiis hiippareihin???
      7. En muuten oo, kultapien :333
      8. Niin saatki, en oo sanonukaa muutakaa.
      9. Herre jo itessään on semmone josta kuka tahansa järkevä ei mee tykkään. TOki jos nä tahot tulla alistetuks ja huonostikohdelluks panonukeks nii mikäs siin, oo vaa hiljaa siel keittiös tekemäs leipiä ja silloin tällöin mälliämpärinä. Eipä mua haittaa xDDD kyl se vapaanmujun elämä on kivempaa, saa pannaki ketä tahansa.

• ebzu

Sehän olis just nice

• ebzu kirjoitti:

Sehän olis just nice

->trolli
        ---> tai ihan vitun sekasin
        ---------------->tai saa jotain mielihyvää alistamisesta ( kokeiltu juttu käsiraudoil jne, ei kiva)

• ocetherunq kirjoitti:

->trolli
        ---------------->tai saa jotain mielihyvää alistamisesta ( kokeiltu juttu käsiraudoil jne, ei kiva)

Ebzu saattaa olla VeH...

• ebzu
        jokutyyppi19 kirjoitti:

Ebzu saattaa olla VeH...

Kuis?

• ebzu
        ocetherunq kirjoitti:

->trolli

En ole trolli.
        En ole kovin sekaisin
        En saa SEKSUAALISTA nautintoa siitä. Se vain on...mukavaa. Viiksekäs tyyppi. Käskee mitä teen. Onko Herrellä viikset,vai valehtelooko hän?

• jokutyyppi19 kirjoitti:

Ebzu saattaa olla VeH...

Jännää, sinä olet alkanut epäillä,kun aktiivisuuteni hieman heikkeni, mutta kyllä aktiivisuuteni oikeasti on muualle silloin mennyt. Yli kuukausi samaa animea. ♥ :D

Kurizza, onnea! Mitkä fiilikset? :D

• veh kirjoitti:

Jännää, sinä olet alkanut epäillä,kun aktiivisuuteni hieman heikkeni, mutta kyllä aktiivisuuteni oikeasti on muualle silloin mennyt. Yli kuukausi samaa animea. ♥ :D

Kurizza, onnea! Mitkä fiilikset? :D

Mistä onnea????

• kurpizza kirjoitti:

Mistä onnea????

Tunnuksesi on TÄNÄÄN VUODEN VANHA!!!!!!!!! Etkö ymmärrä? Tätä tapahtuu vain kerran vuodessa!! :DD Nauti tänään, huomenna se on jo liian myöhäistä. Etkö tosiaankaan muistanut, että sinun tunnuksesi täyttää vuoden? D:

• ebzu kirjoitti:

En ole trolli.
        En ole kovin sekaisin
        En saa SEKSUAALISTA nautintoa siitä. Se vain on...mukavaa. Viiksekäs tyyppi. Käskee mitä teen. Onko Herrellä viikset,vai valehtelooko hän?

Eli kuitenkin saat siitä jotain nautintoa. Nautit siit alistamisesta.

• veh kirjoitti:

Tunnuksesi on TÄNÄÄN VUODEN VANHA!!!!!!!!! Etkö ymmärrä? Tätä tapahtuu vain kerran vuodessa!! :DD Nauti tänään, huomenna se on jo liian myöhäistä. Etkö tosiaankaan muistanut, että sinun tunnuksesi täyttää vuoden? D:

Selevä.... Olen siis jo vuoden pyörinyt harminanne?!?

• veh kirjoitti:

Ja muista myös se, että vuoksesi nostetaan myös liputkin tankoon! Itsenäisyyspäivä vielä sen lisäksi. Vapaapäivä. Ja olet kokenut tämän Suoliston jo jopa yli vuoden, koska olithan täällä jo ennen rekisteröitymistäsi, tosin olihan sinulla myös se toinenkin tunnus, mutta tämä on tunnetumpi reilustikin.

"Miten tämä on mahdollista? Joko William on vaihtanut paikkaa tai sitten minä tosissani olen eksynyt. Lähdin juoksemaan tietä pitkin sinne mistä olin tullutkin ja yhtäkkiä olenkin keskellä pimeää metsää.
        Neloth varmasti nauraisi minulle. Osaan suunnistaa Minas Trithissä, mutta täällä en selviä kymmenen metrin matkaa eksymättä.
        Silmäni osuvat kavion jälkiin. Hienoa, olen metsässä ratsailla liikkuvan sotilaan kanssa! Ajatus natisevasta vanhuksesta kuitenkin saa minut seuraamaan kavion jälkiä. "

Tuo lienee ensimmäinen viestisi reisteröityneellä Kurpizza-tunnuksellasi. Kirjoitettu 19:49. Pitääpä muistaa tuo kellonaika, niin pääsisi ainakin päivityksiin, ehkä jopa viestiin, jos ehtii. :D Ja muistaa.

• ebzu
        ocetherunq kirjoitti:

Eli kuitenkin saat siitä jotain nautintoa. Nautit siit alistamisesta.

Mistä ite nautit -.- istumisesta tietokoneen ääressä ilman housuja (se yksi keskustelu) ja minun ärsyttämisestäni?

• veh kirjoitti:

Ja muista myös se, että vuoksesi nostetaan myös liputkin tankoon! Itsenäisyyspäivä vielä sen lisäksi. Vapaapäivä. Ja olet kokenut tämän Suoliston jo jopa yli vuoden, koska olithan täällä jo ennen rekisteröitymistäsi, tosin olihan sinulla myös se toinenkin tunnus, mutta tämä on tunnetumpi reilustikin.

"Miten tämä on mahdollista? Joko William on vaihtanut paikkaa tai sitten minä tosissani olen eksynyt. Lähdin juoksemaan tietä pitkin sinne mistä olin tullutkin ja yhtäkkiä olenkin keskellä pimeää metsää.
        Neloth varmasti nauraisi minulle. Osaan suunnistaa Minas Trithissä, mutta täällä en selviä kymmenen metrin matkaa eksymättä.
        Silmäni osuvat kavion jälkiin. Hienoa, olen metsässä ratsailla liikkuvan sotilaan kanssa! Ajatus natisevasta vanhuksesta kuitenkin saa minut seuraamaan kavion jälkiä. "

Tuo lienee ensimmäinen viestisi reisteröityneellä Kurpizza-tunnuksellasi. Kirjoitettu 19:49. Pitääpä muistaa tuo kellonaika, niin pääsisi ainakin päivityksiin, ehkä jopa viestiin, jos ehtii. :D Ja muistaa.

Ei kun se oli rekisteröimätön. Etsinpä vielä uudestaan. :D

• veh kirjoitti:

Ei kun se oli rekisteröimätön. Etsinpä vielä uudestaan. :D

"Kaadun ja sormiini osuu jotakin kummallisen muotoista ja pehmeää. Nousen ylös ja tutkin sitä kuun valossa.
        Nenä.
        Päästän nenän putoamaan maahan ja mietin miten se on tänne päätynyt. Osuinko hautausmaalle? Mutta ei kai ruumiita jätetä noin lähelle maanpintaa. Zombeiltakaan ei nyt ruumiinosia noin vain tipu... "

Tuossa! :D Klo 21:56, eli ehtii kai muistaa. :D

• veh kirjoitti:

Varsinainen juhlapäivä... XD Juu, toinen on vain s-posti. Nostalgiaa muistella vanhaa ropea...

Mihin päivityksiin?

• kurpizza kirjoitti:

Varsinainen juhlapäivä... XD Juu, toinen on vain s-posti. Nostalgiaa muistella vanhaa ropea...

Mihin päivityksiin?

Teen päivityksen kuulumisiini klo 21:56 (ja 22:22). Saatan tietenkin unohtaa. :D

• veh kirjoitti:

Teen päivityksen kuulumisiini klo 21:56 (ja 22:22). Saatan tietenkin unohtaa. :D

Mitäää!!!!!!!!!! :O Itse olen lähettänyt ensimmäisen viestini tunnuksellani klo 17:23. Siskoni on syntynyt 17. ja minä 23. päivä. :DD Jännää...

"En välttämättä enää varastele nimimerkkejänne.
        -VeH"

Ainakin tuo on paikkansa pitänyt. En ainakaan muistaakseni ole varastanut. :D

• veh kirjoitti:

Oookkei. O_O Olet aika källi tyyppi. XD

• Miehä nautin vaikka mistä. Haluatko kuulla?

Ja mitä mie housuilla kotona?

• ebzu

Kerro pois.

• -Seksistä
      - Vittuilusta joskus
      -Kävelemisestä
      -Liikkumisesta
      -Budista
      -Söpöilystä
      - HOmoilusta
      - Nukkumisesta
      -uimisesta
      -Yökävelyistä
      -valvomisesta
      -paljon muustaki
      -Alastomuudesta

• ebzu

Selevä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5784
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      60
      1947
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      25
      1379
    4. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      1202
    5. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      74
      1115
    6. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      1067
    7. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      66
      1039
    8. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      143
      1036
    9. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      50
      1012
    10. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      58
      975
    Aihe