Kaveri on kaupungilla töissä tuolla nimikkeellä. Voisi painaa käyntikortteja jossa se olisi myös englanniksi: Security Officer
Turvallisuusvalvoja kuulustaa hyvältä
9
322
Vastaukset
- supari
Entä Sandwich Artist? Näitä löytyy Subway -ravintoloista.
- uytrgfre
Tai saniteettiteknikko?
- __...__
AP on tehnyt tästä kaverinsa huisista duunista jo kerran aiemminkin keskusteluketjun.
Noh, mitä tähän nyt voisi sanoa? Kiva homma jos on alle paremmilla eduilla varustetut hommat kuin perusvartijoilla.
Turvallisuusvalvoja-nimikkeellä työskennellään useimmiten valtiolla esim. eduskunnassa taikka muutamissa tapauksissa myös kaupungin palveluksessa. Valtiolle kuitenkin suurin osa nimikkeistä johtaa. - diipadaapa joo
Laitoshuoltajateknikko = Siivoaja
Muuten officer ei tarkoita valvojaa. Suomessa vartijat ovat talonmiessiivoajia jotka tekevät vähän vahtimestarin hommia siinä sivussa. Ei se karu totuus nimikkeillä miksikään muutu.Kerrotko vielä missä näin on? Olen ollut nyt vartijana/JLJV:nä melko monessa kohteessa, ja ainoa "laitoshuoltoa" sivuava toimenpide, mitä olen tehnyt oli jäiden hakkaaminen ajorampin suulta, kun sulatus oli hetken hajalla. Tämänkin tein tasan omasta tahdostani töihin tullessa.
Yhdenkään vartija ei tarvitse luututa lattioita jos ei halua. Vartijat vartioivat. Piste. Jos joku yrittää sysätä niskaan jotain muuta, niin äkkiä pois firmasta.- guard2
sieriously kirjoitti:
Kerrotko vielä missä näin on? Olen ollut nyt vartijana/JLJV:nä melko monessa kohteessa, ja ainoa "laitoshuoltoa" sivuava toimenpide, mitä olen tehnyt oli jäiden hakkaaminen ajorampin suulta, kun sulatus oli hetken hajalla. Tämänkin tein tasan omasta tahdostani töihin tullessa.
Yhdenkään vartija ei tarvitse luututa lattioita jos ei halua. Vartijat vartioivat. Piste. Jos joku yrittää sysätä niskaan jotain muuta, niin äkkiä pois firmasta.Joo, minäkin hakkasin jäitä pois rappusilta muutaman kerran, kun olin
aulavartijana koululla, mutta tein sen vain ajankulukseni ja liikunnan vuoksi. - Anonyymi
guard2 kirjoitti:
Joo, minäkin hakkasin jäitä pois rappusilta muutaman kerran, kun olin
aulavartijana koululla, mutta tein sen vain ajankulukseni ja liikunnan vuoksi.Jyväskylässä oli ainakin Preventilla kohde, jossa imuroitiin ja pestiin henkilökunnan autoja. Varmaan omasta tahdosta?
- Palvelija vartija
Itsekin olen vartijana, mutta en tee mitään mitä en tahdo. Ihan ajankuluksi moppaan lattioita, hoidan parkkihallin lipukeautomaatin ongelmat, haen ostoskärryt ja ostoskorit, vien muovipussit kassalinjoille, vaihdan lamput yms. pientä. Halosella haen postit ja viikkaan vaatteita. Joka aamu laitan kahvit tulemaan ja käyn postikierroksella viemässä postit kauppiaan pöydälle. Sen sellaista G4S:llä. Mutta siis ihan vain liikunnan vuoksi teen...
Kuulun PAMiin ja olen asiakaspalvelija. Palvelen siis asiakkaita. - Anonyymi
Seculla oli yksi kaveri töissä, joka oli käynyt alan ammattitutkinnon. Ei tosin edes tiennyt olevansa turvallisuusvalvoja. Kaikkea se leipä elättää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379