adblock plus

11+19=1119

Mitenkä tuota adblock plussaa kuuluu oikeaoppisesti käyttää,
kun se poistelee vähän muutakin kun mainoksia?

Ei jaksais enää nollailla firefoxia, kun se on tehty jo niin monta kertaa,
eikä se kuitenkaan auta kuin vähäksi aikaa.

Nuo valmiit suodatinlistat kun ei poista kaikkia mainoksia, ja omia estoja joutuu jatkuvasti lisäilemään, niin esimerkiksi iltasanoman joissakin jutuissa otsikko on valkoisilla kirjaimilla, ja adblock poistaa sen mustan pohjavärin, niin miten tuon saa estettyä.

Sen pohjavärin saa kyllä palautettua hiiren kakkosnapilla inspect element luettelosta, kun poistaa säännöistä siihen liittyvän ruksin, mutta jonkin ajan kuluttua musta pohja häviää taas, ja se ruksi on tullut itestään takas.

Kun klikkaa 'Adblock Plus: Estä kuva' kohtaa, niin aukeaa toosa, jossa on neljä vaihtoehtoa, joista on aina se toinen valittuna automaattisesti, mutta pitäiskö kuitenkin valita joku muu vaihtoehto.

Suomi24 palstalta häviää myös välillä nuo 'hae' ja 'lähetä' nappulat

29

565

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan normaalisti kuten aina. Hyvin toimii eikä ole estänyt tärkeitä toimintoja.

• Anonyymi

KUKA TUOLLAISIA HAITAKKEITA KONEELLEEN ASENTELEE!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KUKA TUOLLAISIA HAITAKKEITA KONEELLEEN ASENTELEE!

Toimii 10 vuoden jälkeenkin mainiosti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toimii 10 vuoden jälkeenkin mainiosti.

Löytyy itse asiassa molemmat asennettuna: ABP ja UB. ABP:lla saa ehkä helpommin omia suodatusehtoja lisäiltyä, suodatuslistan editointia joutuu välillä harrastamaan, kun vahingossa sohaisee filtterin poistamaan kaikki kuvat.

• fdsafdsa

Mene filter preferences ja muista lisätä sinne wiltteri easylist. Se on suomalaisia mainoksia blokkaava torjuntalista.

Jos olet omia estoja laittanut, se todennäköisesti aiheuttaa sen, että estyy sellaisiakin asioita, joita ei ollut tarkoitus estää. Firefoxia ei tarvi nollata, eihän se firefox niitä blokkaa. Voit tietty poistaa adblockin asetuksineen ja asentaa uudelleen, niin saat todennäköisesti sillä väärät asetukset pois (muista käynnistää firefox uudelleen kun olet poistanut asennuksen ja toisen kerran, kun olet asentanut adblockin uudelleen)

Omia asetuksia ei kannata laittaa. Listat blokkaavat häiritsevän mainonnan. Pari ikkunaa siellä täällä ei haittaa ketään.

• Firefoxxxxx

Onko Wiltteri vielä olemassa?
        Ainakin päivitin sen omasta, mutta en tiedä, mitä tapahtui. Itse en ole juurikaan mennyt sääntöjä luomaan, kun taitaa tulla vaan ikävyyksiä.

• ... ...

chromella ei tuu häiritseviä mainoksia ollenkaan, joita pitäisi sietää .. Taitaa siis olla firefoxin vikoja.

• sadsadffd
        Firefoxxxxx kirjoitti:

Onko Wiltteri vielä olemassa?
        Ainakin päivitin sen omasta, mutta en tiedä, mitä tapahtui. Itse en ole juurikaan mennyt sääntöjä luomaan, kun taitaa tulla vaan ikävyyksiä.

On se wiltteri edelleen voimassa.

• ABE+FF34
        ... ... kirjoitti:

chromella ei tuu häiritseviä mainoksia ollenkaan, joita pitäisi sietää .. Taitaa siis olla firefoxin vikoja.

Ei tule häiritseviä mainoksia Firefoxillakaan, eli ei ole Foxin vika. Foxiin kannattaa asentaa AdBlockEdge, on kevyempi ja tehokkaampi.

• 17=8

Mitäköhän se FF:n nollaaminen ABP :aan vaikuttaa?

Minulla tuolta ABP:n vieressä on koukku alaspäin, siitä kun klikkaa joi valita vaikka
      -ei käytössä tällä sivulla yms

Niiden suoli24 juttujen häviämisestä kannattanee valittaa ylläpitoon.

• sitä tarkoittaa ..

varmaan tarkoittaa sitä että koneelle on pesiytynyt jotain firefoxin kautta ..

• ---...---
        sitä tarkoittaa .. kirjoitti:

varmaan tarkoittaa sitä että koneelle on pesiytynyt jotain firefoxin kautta ..

Eipä auta selaimen resetoiminen jos hölmö käyttäjä lataa netistä haitakkeita koneelleen.
        Ei sellaista selainta olekkaan joka tumpulan käyttäjän kupat estäisi, sitä varten on ihan muita juttuja.

• iovdvj

Ongelma taitaa olla juuri se, että haluat poistaa omilla sänöillä kaikki mainokset tai niihin viittaavaat. Nuo omat säännöt sitten johtaa myös sivun elementtien poistamiseen.
      Jos että halua nähdä mitään mainoksia, ota ainakinruksi pois kohdasta allow some non-intrusive advertising

• toinen parempi

Kannattaa vaihtaa AdBlock Edgeen.

• Anonyymi
        toinen parempi kirjoitti:

Kannattaa vaihtaa AdBlock Edgeen.

Kamala haitake!

• huis pois roskat ..

Lataa chrome, siinä toimii.

• Gc.

Kun chrome on epävarma, niin se kysyy, että haluatko että näytetään vai ei. Mikä on loistava ominaisuus. Tämä tosin tulee tosi harvoin, muuten blokkaa kaiken kuten pitääkin ja toimii 100%.

• salli mun nauraa

Vai blokkaa vakoilu-Chrome ihan omatoimisesti mainoksen.

• totinen

Samaa tekevät muutkin!

• näin meillä ..

Chromen kanssa ei ole ollut ongelmia, kuten firefoxin kanssa. Ei jää videot mustiksi, eikä kokoajan kysele että mikä vika on missäkin. Eikä tule mustia ruutuja. Kone ei siis kaatuile .. kaikki ongelmat jäivät kun heivasi firefoxin. Mutta jokainen tietenkin tavallaan ja onhan noita masokisteja.

• Hsy25e6w
        näin meillä .. kirjoitti:

Chromen kanssa ei ole ollut ongelmia, kuten firefoxin kanssa. Ei jää videot mustiksi, eikä kokoajan kysele että mikä vika on missäkin. Eikä tule mustia ruutuja. Kone ei siis kaatuile .. kaikki ongelmat jäivät kun heivasi firefoxin. Mutta jokainen tietenkin tavallaan ja onhan noita masokisteja.

Kyllä se on yksinkertainen käyttäjä joka niitä ongelmia aiheuttaa. Itellä ei ole Firefoxin kanssa ollut ongelmia. Chrome vaan sisältää valmiiksi flashit ym niin kaiken pitäisi toimia heti.

• kummia juttuja..
        Hsy25e6w kirjoitti:

Kyllä se on yksinkertainen käyttäjä joka niitä ongelmia aiheuttaa. Itellä ei ole Firefoxin kanssa ollut ongelmia. Chrome vaan sisältää valmiiksi flashit ym niin kaiken pitäisi toimia heti.

Yksinkertainen on asiakas joka tekee asioita. Eikö niin. Eikö tämä tietokone ole tarkoitettu siihen, että sillä tehdään asioita? Tietenkin jos tietokoneen jättää nurkkaan ja hylkää sinne, Niin hyvin toimii?

• Adblockia ei ole oikeastaan koskaan joutunut erikseen säätämään. On aina riittänyt että ottaa sen tietyltä sivulta pois päältä ( Chromen yläosasta) jos sen videot eivät suostu näkymään.

• uBlock
    • jep jep

Valkolistaa (whitelist) sivuja.

• OK, johan selkis

Eli jos joka ainoa mainos vituttaa, kuten minun tapauksessa,
      niin ongelmaan ei ole ratkaisua.

Siispä taidan polkea tämän helvetikoneeni syvälle suohon,
      ja menen ite perässä, niin saanpa sielulleni rauhan!

T: Viestiketjun aloittaja

• Jee jee

Trollille hyvät vastaukset ei kelpaa.

• Anonyymi

Puupäitten ei kannata as4entaa uBlock laajennosta, sillä se on työkalu ja äärimmäisen hyvä sellainen eikä latvalahojen aivokapasiteetti riitä ymmärtämään miten sitä käytetään.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1724
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1232
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      68
      915
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe