Baletin kärkitossut...

Strawberry

Moikkali!

Mul on vaan semmonen kysymys, että onks niillä kärkkäreillä kiva tanssii vai tuleeko jalat hirmu kipeiks?
Minkä värisii kärkkäreit teillä on?
Onko kellään sellasii ihanii v.sinisii?

15

5021

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • balettipoika

...en oo kokeillu mut joskus oon kysyny joiltain tytöilt jokka on tanssinu ja ainaki ne on tykänny tanssii niillä. Ois kyl kiva saada joskus kokeilla. :-)

• 11vuotta takana

No kun miettii, että koko tanssijan paino on kärkkäreillä taiteillessa pahimmillaan vain muutaman varpaan varassa,niin pakkohan sen on jossain tuntua!! Varvas-parkoja kun ei alkujaan luotu moiseen rääkkiin (tietääkseni). Kun aloittaa kärjillä tanssimisen niin varpaat ovat aluksi tosi kipeät (verenvuotokaan ei ole mahdotonta), mutta vähitellen varpaat "turtuvat", eikä se tanssiminen sitten vanhempana enää satu, paitsi jos tehdään tosi pitkää rankkaa biisiä. Ja tokihan kovia lasikuidusta (tai ties mistä) tehtyjä tossuja voi pehmustaa pumpulilla, kankaalla, paperilla... ja millä sitten keksiikään. Itselläni on parhaillaan käytössä sellaiset jännät geelimäisestä kumista tehdyt pehmusteet.. Maksoivat 25e!! Mutta ovat kyllä hintansa arvoiset, tosi hyvät.

• balettipoika

No kiva et oot silti halunnu tanssii balettii... :)

• jennuuu^^

niin ni mieki haluaisin sellaset mut mistä niitä saa... siiss sellaset geeli pehmusteet

• Tanssija
        jennuuu^^ kirjoitti:

niin ni mieki haluaisin sellaset mut mistä niitä saa... siiss sellaset geeli pehmusteet

No geelipehmusteita saa esimerkiks piruetti- liikkeistä... ja kyllä niitä saa netistäkin tilattua...

• Anonyymi

Siis ote on menossa toise kärkkärit mut se riippuu iha ihmisestä sattuuko. Its ekäytän tavallisia pehmusteita mitta käytän myös varvasteippiä joka tukee/suojaa varpaota hyvin. Valmistaudu myös siihen et jalat on rakoilla ja kipeet mut siihe voi käyttää iha pieniä rakkolaastareita.

• -fani-

Moi, et mun mielest ei oo sellasii vaaleen sinisii kärkkäreit. Mä sain just kärkkärit, olikoha se lauantaina 4.12.04. En oo viel sillee tanssinu niillä mut luulisin et alussa voi vähän tuntuu, mut kyl niihin tottuu... :D Mul on semmoset vaaleet, niinku ei ihan vaaleen punaset mut niiden väliltä. Oon kävelly jo vähän pitkii matkoi varpaillani ja se kyl tuntuu viel varpaissa. (kantsii leikata kynnet jos ne on pitkät!!)

• balettipoika

Onnee vaan sulle ku sait kärkitossut!! :) Toivottavasti tykkäät tanssii niillä. Ookko sä siis 11v, vai mitä toi vuonna93 tarkottaa?

• Nimetön
        balettipoika kirjoitti:

Onnee vaan sulle ku sait kärkitossut!! :) Toivottavasti tykkäät tanssii niillä. Ookko sä siis 11v, vai mitä toi vuonna93 tarkottaa?

Moi, niin et se meinaa sitä et oon syntyny vuonna 1993. Et sillee.. Tässä sulle hauska juttu, joka on Pulttiboissista: "Rouva on hyvä vaan, hän sanoo hänelle tuttavallisesti nam..
        eehhe he eehhe he hee..!" niin et oon 11wee..

• balettipoika
        Nimetön kirjoitti:

Moi, niin et se meinaa sitä et oon syntyny vuonna 1993. Et sillee.. Tässä sulle hauska juttu, joka on Pulttiboissista: "Rouva on hyvä vaan, hän sanoo hänelle tuttavallisesti nam..
        eehhe he eehhe he hee..!" niin et oon 11wee..

Joko sä oot ehtiny tanssii enempi niil kärkitossuil? Mitä oot tykänny? Onks vaikeeta?

• edevemmidivi

oon 93 sintyny tyttö ja olen kiinnostunut aiheesta. Kysyisin vain, että mitä tarkoittaa 'varvastekniikka' kiitos jo etukäteen!

• ...
        edevemmidivi kirjoitti:

oon 93 sintyny tyttö ja olen kiinnostunut aiheesta. Kysyisin vain, että mitä tarkoittaa 'varvastekniikka' kiitos jo etukäteen!

joo, mitenkähän tän nyt selittäisi. varvastekniikka on tanssimista varpaiden kärjillä, kärkitossuilla. jos varvastekniikka on kehittynyt hyväksi, pysyy pystyssä varpaillaan ja voi tanssia esityksissäkin kärjillä.

• Tanssijatar

Kyl kärkkäreillä on kivaa tanssii, mut jalat tulee rakkuloille. Tosin apteekeist saa rakkulalaastareita. ;D

• tiina.

no kyllähän se sattuu ja jalat on aina verillä. :D mutta niinkun sanotaan kauneuden eteen pitää kärsiä... ja lavalla pitää vaan hymyilä vaikka kuinka pirskatisti sattuu. mutta nyt ku oon jo tanssinu aika kauan niin tuntuu melkeimpä paremmalta pitää kiristäviä tossuja kun on jalat täynnä rakkoja niin se kipu ei enää oo niissä rakoissa vaan varpaissa jne :D mutta itte tykkään tanssia niillä paljon vaikka ne onkin aika väkivaltaset

• Anonyymi

Ei kuule ihan normaalit on ja ei satu jos on suojat PAITSI tietenkin jos ei osaa tanssia niillä sillon siinä voi käydä huonost😬 mutta jos osaat niin ei pitäis sattuu paitsi jos teet niillä joku 100000000 tuntia😂

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      335
      8461
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2531
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      69
      2308
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      179
      1935
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1512
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1351
    7. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1327
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      177
      1290
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1290
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1187
    Aihe