Kitu kitu!

salainen

Mix jotkut ei siedä kissoja??? Nyt tääl meil päin
on ammuttu muutamia kissoja koska ne ei oo pitänyt niistä. Mitä järkeä??? Oon aika varma ettei meijän iti ooo maatiais kissoille allerginen. Jos haluut tietää syyn mailaa tai sano
alla olevaan foorumiin! Koska on "salaista".
Mun kaveri muuten löysi viime kesänä niitten auto
tallin edestä "kissan pennun" vei sen sinne eläinten löytö paikkaan eikä kukaan ollut tunnistanut tai jos oli omistaja nii ei ollu halunnu=(. Se on sellanen harmaa söpöliini.
Ajattelin vaan kertoo jos joku tunnistais omaxeen.
Toivon että vastauxia tulee. Mielelläni vastaan
"salaiseen" juttuun. En vain nyt haluu kertoo=(

6

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...koska

Kissat kuleksii vapaana luonnossa, kuseksii toisten ovenpieleen ja omistajat eivät voi ymmärtää vaikka joku asiallisestikin yrittää ilmoittaa että pitäisi kissansa omalla pihallaan. Olisiko kyseessä asennevamma?

Laki kuitenkin määrää että kissaa ei saa päästää vapaana ulos mutta katsoppa kuinka moni päästää.

Voisikohan tästä johtua tuo vihaaminen. Lain rikkomisesta ja asennevammaisuudesta. Muille tehdystä tahallisesta kiusasta?

Toisaalta laki antaa luvan kissan tappamiseen kun se ei ole omistajansa valvonnassa joten miksipä niitä sitten ei tapettaisi?

Valmomaton kissa on lain mukaan ns. heitteille jätetty kissa ja mikäli se esim. metsästää tai ruokailee luonnossa se on rauhoittamaton eläin jota mikään laki ei enää suojele. Sen saa lopettaa kuka haluaa.

• hohhoi!

voi herraisä!
        vai että sekös sitten on syy vihata KISSOJA eläiminä,että niiden OMISTAJAT ovat vastuuttomia????mieti hieman mihin vihasi kohdistat,kissoihin vai niiden omistajiin.ei ole kissan vika olla kusipään hallussa...mieti sitä.

• ...ärsyttävää
        hohhoi! kirjoitti:

voi herraisä!
        vai että sekös sitten on syy vihata KISSOJA eläiminä,että niiden OMISTAJAT ovat vastuuttomia????mieti hieman mihin vihasi kohdistat,kissoihin vai niiden omistajiin.ei ole kissan vika olla kusipään hallussa...mieti sitä.

Kyl mä ymmärrän et joku alkaa vihaamaan kissoja, jotka on vapaana toisten pihoilla, ei se oo kivaa!! Ite mä rakastan kissoja, mut en voi sietää sitä et ne on vapaana ulkona! En aina voi mennä koirani kanssa sisälle, kun kissa on ulko-ovella eikä ne kax voi sietää toisiaan. Se kissa aina sähisee koiralleni varmaan hyökkäis päälle jos koira tulis lähelle!
        Ei se ole kissan vika että se on ulkona, mutta se on että ne on jääräpäisiä ettei ne ees siirry tieltä ja en pääse kotiin paitsi takaoveltä (asun kerrostalossa). Mä en kyl vihaa edes tota kissaa josta kirjoitin, mutta uskin, että toinen naapuru jolla on myös koira varmaan vihaa se ei oo tällänen eläinrakas idiootto niinkun mä joka ei voi vihata mitään eläintä.

• ...sulla on?
        ...ärsyttävää kirjoitti:

Kyl mä ymmärrän et joku alkaa vihaamaan kissoja, jotka on vapaana toisten pihoilla, ei se oo kivaa!! Ite mä rakastan kissoja, mut en voi sietää sitä et ne on vapaana ulkona! En aina voi mennä koirani kanssa sisälle, kun kissa on ulko-ovella eikä ne kax voi sietää toisiaan. Se kissa aina sähisee koiralleni varmaan hyökkäis päälle jos koira tulis lähelle!
        Ei se ole kissan vika että se on ulkona, mutta se on että ne on jääräpäisiä ettei ne ees siirry tieltä ja en pääse kotiin paitsi takaoveltä (asun kerrostalossa). Mä en kyl vihaa edes tota kissaa josta kirjoitin, mutta uskin, että toinen naapuru jolla on myös koira varmaan vihaa se ei oo tällänen eläinrakas idiootto niinkun mä joka ei voi vihata mitään eläintä.

Aika monille koirille kissan tappaminen on
        kuin veisi lapselta tikkarin.

Jos koirasi on omalla tontillasi ja käy
        kissan kimpppuun on ihan luonnollista että
        se puolustaa tonttiaan ja jos kissalta lähtee
        samalla henki niin entäs sitten, sehän on vain
        kissa joka on laittomasti vapaana.

Jos koirallesi tulee naarmuja tai pientäkään
        vahinkoa niin ota yhteys eläinsuojeluvirnaomaisiin
        ja tietysti poliisiin. Kissan omistaja joutuu
        maksaan kaikki kulut ja saa lisäksi maksakseen
        vahingonkorvauksia ja joutuu muutenkin syytteeseen.

Eiköhän tämän jälkeen pysy kissa (tai se uusi
        kissa kuolleen tilalle) sisällä.

• utelias
        ...sulla on? kirjoitti:

Aika monille koirille kissan tappaminen on
        kuin veisi lapselta tikkarin.

Jos koirasi on omalla tontillasi ja käy
        kissan kimpppuun on ihan luonnollista että
        se puolustaa tonttiaan ja jos kissalta lähtee
        samalla henki niin entäs sitten, sehän on vain
        kissa joka on laittomasti vapaana.

Jos koirallesi tulee naarmuja tai pientäkään
        vahinkoa niin ota yhteys eläinsuojeluvirnaomaisiin
        ja tietysti poliisiin. Kissan omistaja joutuu
        maksaan kaikki kulut ja saa lisäksi maksakseen
        vahingonkorvauksia ja joutuu muutenkin syytteeseen.

Eiköhän tämän jälkeen pysy kissa (tai se uusi
        kissa kuolleen tilalle) sisällä.

Neuvosi kissan tappamisesta tuossa vastauksessasi ei ollut kovin hyvä. Vain villikissan saa tappaa. Ja kerrostalossa kissa on oven edessä yhtä paljon omalla pihallaan kuin koirakin. Joten tappamisesta saattaakin seurata lasku koiran omistajalle.

• ...jos...
        utelias kirjoitti:

Neuvosi kissan tappamisesta tuossa vastauksessasi ei ollut kovin hyvä. Vain villikissan saa tappaa. Ja kerrostalossa kissa on oven edessä yhtä paljon omalla pihallaan kuin koirakin. Joten tappamisesta saattaakin seurata lasku koiran omistajalle.

Ei voi mitään jos kissa sähähtää koiralle
        ja koira päättää tappaa sen. Se vain tekee
        mitä sen luonteelle kuuluu tehtä. Puraista
        ikävältä elukalta kaula poikki.

Ei ketään voi syyttää siittä että vapaana
        oleva kissa käy kiinni olevan koiran kimppuun,
        eihän?

Ei meitä ainakaan kukaan ole syyttänyt ainakaan
        tähän mennessä. Tosin ei meidänkään ole tarvinnut
        syyttää kun yksikään kissa ei ole viel tehnyt
        naarmuakaan koiraan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe