Opiskelen ansiosidonnaisella ja minulle on tarjottu keikkoja. Kannattaako tehdä keikkoja?
keikat ja ansiosidonnainen
2
116
Vastaukset
- ---
Se riippuu siitä, mitä pidät kannattavana.
300 euroa/kk voi ansaita menettämättä senttiäkään päivärahasta. Sen jälkeen jokainen ansaittu euro lyhentää päivärahaa 50 sentillä. Rahallisesti voi olla kannattavaa. Riippuu toki sitten vielä keikkojen kuormittavuudesta suhteessa niistä maksettuun palkkaan.
Tulevia työnantajia silmälläpitäen keikkatyö on ehdottomasti plussaa ja kertoo hakijasta. Keikat voivat poikia pidempiä työsuhteita, joten kannattavat siinä mielessä, paitsi jos ei haluakaan pidempiä työsuhteita.
Jotkut kokevat ongelmalliseksi paperityön ja erilaisten liitteiden lähettelyn kassalle. Palkkanauhojen ja työttömyysjaksojen epätasainen kulkeminen vaikeuttaa ilmeisesti myös joidenkin mielestä kohtuuttomasti elämää eikä yksittäiset työpätkät sen vuoksi kannata. Ei vastaa kyllä omia kokemuksia millään tavalla, mutta mainittakoon nyt tässä, kun jotkut näin asian kokevat.- mimmi
Kiitos asiallisesta vastauksesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3815410Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151412- 105931
- 78831
- 50812
- 41803
Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss43789Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56787- 56774
Kuinka monesti olet itkenyt?
Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i132773