No, mul on perhe, jossa mummo kuolee. Se kuoli. Pelasin neljä päivää eteenpäin kunnes päätin lopettaa. Sitten: En pystynyt lopettamaan, tallentamaan enkä mennä naapurustoon!!!!! Painoin resetistä jolloin kaikki tallennukset tietenkin katos. Menin uudestaan siihen peliin. Pelasin ja tallentelin tiheesti. Sitten tuli taas sen mummon kuoleman aika. Tuli se viikatemies ja ne hula hula tytöt. Menin taas tallentamaan ja huomasin etten pystynyt tekemään sitä! Niitä nappeja ei pystynyt painamaan!!!!!!! Syynä on luultavasti sen mummon kuolema. Mitä voin tehdä!!!??? Miten pääsen jatkamaan peliäni kuoleman yli. APUA APUA APUA!!!!!!! AUTTAKAA, OLEN AIVAN HÄDISSÄNI! KERTOKAA SYY JA AUTTAKAA SELVIÄMÄÄN!!! Miten pystyn tallentamaan silloin, jatkamaan peliäni?
APUA ts2 En pysty tallentamaan!!!!!!!!
27
1014
Vastaukset
- Mirtzukka
onko sul siinä perheessä muitakin tyyppejä kuin se mummo?
- mirvo
onko sul muitakin simejä siinä perheessä mis sulla on se mummo?
- Mirtzukka
tuli tolleen kaksi samaa viestiä.. sori
- apaavi
Sen mies joka on kans pappa, ei kuole vielä pitkään aikaan. Samoin sen teini-ikäne lapsi.
Ei muita. - Mirtzukka
Mirtzukka kirjoitti:
tuli tolleen kaksi samaa viestiä.. sori
sit en kyl tiiä...?! :( odota vaikka jonkun aikaa sen jälkeen kun se mummelion kuollu... ja koita sit tallentaa..
mitä muuten ne "hula hula" -tytät on?? ei oo mulle tullu semmosii...?! - apaavi
Mirtzukka kirjoitti:
sit en kyl tiiä...?! :( odota vaikka jonkun aikaa sen jälkeen kun se mummelion kuollu... ja koita sit tallentaa..
mitä muuten ne "hula hula" -tytät on?? ei oo mulle tullu semmosii...?!Ja sit siinä ku se kuolee niin se viikatemies tulee ni sille ilmestyy viereen kaks hula hula tyttöö ja ne tanssii. Viikatemiehellekkin tulee sellanen kukkakoru. Sit se houkuttelee sen mummon mukaan, Mummolla on matkalaukku, se ottaa sen ja sit se lähtee silleen katoomalla. Mut voiko joku auttaa mua täs jutus!!???
- apaavi
apaavi kirjoitti:
Ja sit siinä ku se kuolee niin se viikatemies tulee ni sille ilmestyy viereen kaks hula hula tyttöö ja ne tanssii. Viikatemiehellekkin tulee sellanen kukkakoru. Sit se houkuttelee sen mummon mukaan, Mummolla on matkalaukku, se ottaa sen ja sit se lähtee silleen katoomalla. Mut voiko joku auttaa mua täs jutus!!???
*nyyh*
- apaavi
HELPPII!!!!!
- apaavi
Yuli kaks kertaa avunpyyntö, eri muodoissa tosin...
- apaavi
apaavi kirjoitti:
tuli, ei yuli, mut auttakaa siis.
- Mirtzukka
apaavi kirjoitti:
otsikko jos vaan voisin... mut ARGH! yritän ankarasti miettiä (jäi häiritsee) kun mulle kävi silleen samoin kun sossu tuli ja vei mun kaksoset... sit vittu kirosin ja KIROSin!!! muutin ne toiseen taloon ja sit toimi taas!!! :)
- apaavi
Mirtzukka kirjoitti:
otsikko jos vaan voisin... mut ARGH! yritän ankarasti miettiä (jäi häiritsee) kun mulle kävi silleen samoin kun sossu tuli ja vei mun kaksoset... sit vittu kirosin ja KIROSin!!! muutin ne toiseen taloon ja sit toimi taas!!! :)
Auttaisikohan muutto niinku just ennen sen mummin kuolemaa???? Koitanko???
- Mirtzukka
apaavi kirjoitti:
otsikko
toivottavasti ei mennny pelis kokonaan pieleen :) - apaavi
apaavi kirjoitti:
...hauska nimi...
- Mirtzukka
apaavi kirjoitti:
...hauska nimi...
se tulee Mirva -nimestä xD
- apaavi
Mirtzukka kirjoitti:
otsikko
toivottavasti ei mennny pelis kokonaan pieleen :)Niin. Enään en saa pelata, pitää lukee kokeisiin, tai oon mä sen jo lukenu, mut en enää saa pelata tänään.
- apaavi
Mirtzukka kirjoitti:
se tulee Mirva -nimestä xD
Ei kestä. :)
- apaavi
apaavi kirjoitti:
Ei kestä. :)
Hitsi kun on kinkkistä. kihisen kiukusta. tai sitten itken surusta... sama se
- apaavi
apaavi kirjoitti:
Hitsi kun on kinkkistä. kihisen kiukusta. tai sitten itken surusta... sama se
Antaa muille tilaa tietokoneelle.
- apaavi
apaavi kirjoitti:
Antaa muille tilaa tietokoneelle.
monta viestii pitää olla että tulee se liekki kuva. No, en tiiä, mut nyt mä meen, palaan huomenna ehkä joskus neljältä tai viideltä kattoon onko vastattu...
apaavi kirjoitti:
monta viestii pitää olla että tulee se liekki kuva. No, en tiiä, mut nyt mä meen, palaan huomenna ehkä joskus neljältä tai viideltä kattoon onko vastattu...
Tää ei oo mikää chatti ja miks sun pitää saada se liekin kuva siihen. Ei se auta. Ehkä tyypit vaa kattoo useammin mut ku kukaan ei osaa auttaa. Kokeile vaan sitä muuttoa. Ennen kuolemaa ja kuoleman jälkeen.
lammas-jr kirjoitti:
Tää ei oo mikää chatti ja miks sun pitää saada se liekin kuva siihen. Ei se auta. Ehkä tyypit vaa kattoo useammin mut ku kukaan ei osaa auttaa. Kokeile vaan sitä muuttoa. Ennen kuolemaa ja kuoleman jälkeen.
Nyt siin on se liekin kuva :D
Yritetää viäl saada se luetuimpien listaan.- apaavi
lammas-jr kirjoitti:
Nyt siin on se liekin kuva :D
Yritetää viäl saada se luetuimpien listaan.En tiiä oliks toi vilpitöntä vai ivallista. mut kiitti kuitenkin. Otan ton kohteliaisuutena kuitenkin. Mikä on luetuimpien lista ja mistä sen näkee?
- Peelo
huoh kauheet spammaget, ei tarvii prkl spammata 5 viestii perätysten! Ei tää oo mikään chat ohjelma! prkl! oikee kunnon härbäge :E
- apaavi
Pidä huoli omista asioistasi. ****** @#¤%=?½*****!!!!!! Kiitos.
- jokunen
Otsikko.
- apaavi
Se muutto toimi. Tosin kun mä muutin sinne niin se mummo oli jo kuollu, vaikken sitä ollu nähnytkään. Mistä mahtaa johtua. Sen kuolemaa ei näy muistoissa, sukupuussa kylläkin. Olisin halunnut saada hänen hautansa pihalleni, se olis kuollu platinatasolla, ja sillä olis ollu se sellanen hieno hauta, jossa olis sen suosiotavotteen kuva! Harmittaa vähäsen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei142759Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1221290- 891195
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2461038Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi511023Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63944Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253826- 84796
- 41762
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?46729