Pelkät lennot !?

Rochetta

Ollaan mieheni kanssa lähdössä Sri Lankaan vuonna 2005. Majoitus on jo joten tarvitsemme pelkät lennot Colombon lentokentälle. Mistä kannattaa lähteä hakemaan halpoja lentoja, onko tietoa?
Kiitos etukäteen!

16

1777

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rupsukka

      ..kokeillu ebookers:ia?
      www.ebookers.fi

    • hece

      Nykyisin on tarjolla useita vaihtoehtoja, joten on vaikea sanoa tarkkaa hintatasoa esim. omilla kilpailutetuilla vuodentakaisilla hinnoilla. Tänään voi hinnat olla toiset. Itse en ole nyt kysellyt hintoja. Vaihtelu on - sen tiedän - suuri ja laatu ei aina vastaa hintaa ja päin vastoin. Itse olen ollut hyvin tyytyväinen Tsekin lentoyhtiöön. On erittäin kilpailukykyinen. Hinta edullinen ja laatu erinomainen. Ongelmana joillekin on ollut se, että Prahassa pitää yöpyä mikä verottaa matka-aikaa. Tosin lentohintaan kuuluu hotelli, ruoka ja kuljetukset Prahassa.

    • Hikkaduwa fan

      Koska Sri lankaan ei ole tehty ryhmämatkoja pitkään aikaan (sisällisodan vuoksi) olen lentänyt sinne montaa eri reittiä. Viimeksi lensin ensin Lontooseen (British Airways) ja sieltä suoralla lennolla Sri Lankaan (Sri lankan Airlines).Sitä ennen menin Moskovan ja Karachin kautta Aeroflotilla ( ei mitään valittamista lennoissa).Sitä ennen Balkan Airlinesillä Dubain kautta).
      Mistä olet varannut hotellit ja minkä nimiset?Hikkaduwasta vai Colombosta?

      Hyvää matkaa !

      • Rochetta

        Meillä ei ole hotellimajoitusta vaan meille on tarjottu käyttöömme iso talo jonka suomalainen omistaa. Talo sijaitsee jossakin Galle nimisessä paikassa.


      • hIKKADUWA FAN
        Rochetta kirjoitti:

        Meillä ei ole hotellimajoitusta vaan meille on tarjottu käyttöömme iso talo jonka suomalainen omistaa. Talo sijaitsee jossakin Galle nimisessä paikassa.

        Galle on kohtalaisen iso kaupunki Hikkaduwasta etelään.Siellä on esimerkiksi vanha linnoitus jota kannattaa käydä katsomassa.Siellä saatte olla rauhassa paikallisten parissa.Yleensä turistit vain käväisevät siellä ja jatkavat matkaansa.
        Juna taitaa mennä Colombosta Galleen asti, muistaakseni.Lentokentältä kannattaa ottaa taksi jolla menee suoraan rautatieasemalle.
        Taksi kannattaa ottaa taksipalvelutiskiltä, joka sijaitsee lentokentällä aivan ulosmenoaukon oikeassa laidassa. Ulkona olevat villit taxit maksavat maltaita.Muistaakseni matka oli 20€ luokkaa, noin 50-60 km.
        http://www.kohomban.net/galle/täältä löydät lisää tietoa Gallen uimarannoista yms.
        Hyvää matkaa !


      • hece
        Rochetta kirjoitti:

        Meillä ei ole hotellimajoitusta vaan meille on tarjottu käyttöömme iso talo jonka suomalainen omistaa. Talo sijaitsee jossakin Galle nimisessä paikassa.

        Ei missään tapauksessa junalla pitkän lentomatkan jälkeen ja GALLEEN. Ainoajärkevä matkustusmuoto on taksi ja sekin on rasittava. Rasittavanpi kuin itse lentomatka. Näin on marjat. Taksi maksaa, mutta kyllä se on sen väärtti. Matkustelee sitten junalla ym. kun on levännyt ja totutellut ensin maahan, ilmastoon jne.. matkan jälkeen.

        Vähän harkintaa neuvoissa. Tämähän on kuin se entinen kaveri joka vei lankalaisen suomesa saunaansa ja heti 120 C ja kovat löylyt. Eipä mennyt kaveri enää suomalaiseen saunaan.

        Taksimatkakin kun kestää lentoasemalta päivä aikaan n.6-7 tuntia turvallista kyytiä. Maksaa n. 8000-9000 Rs eli n. 70-80 e. Siinä on mukava katsella maisemia ja maailman menoa, pysähtyä pari kertaa ja silmäillä ympärilleen.
        Näin minä neuvoisin, erityisesti jos vielä on ensikertalainen.

        Toivotaan, että kaikki menee hyvin siellä isossa talossa Gallessa.


      • ryhmämatkaaja
        hece kirjoitti:

        Ei missään tapauksessa junalla pitkän lentomatkan jälkeen ja GALLEEN. Ainoajärkevä matkustusmuoto on taksi ja sekin on rasittava. Rasittavanpi kuin itse lentomatka. Näin on marjat. Taksi maksaa, mutta kyllä se on sen väärtti. Matkustelee sitten junalla ym. kun on levännyt ja totutellut ensin maahan, ilmastoon jne.. matkan jälkeen.

        Vähän harkintaa neuvoissa. Tämähän on kuin se entinen kaveri joka vei lankalaisen suomesa saunaansa ja heti 120 C ja kovat löylyt. Eipä mennyt kaveri enää suomalaiseen saunaan.

        Taksimatkakin kun kestää lentoasemalta päivä aikaan n.6-7 tuntia turvallista kyytiä. Maksaa n. 8000-9000 Rs eli n. 70-80 e. Siinä on mukava katsella maisemia ja maailman menoa, pysähtyä pari kertaa ja silmäillä ympärilleen.
        Näin minä neuvoisin, erityisesti jos vielä on ensikertalainen.

        Toivotaan, että kaikki menee hyvin siellä isossa talossa Gallessa.

        Hikkaduwa fan , mitä tarkoitat, kyllä Sri Lankalle tehdään Suomesta lomamatkoja, Aurinkomatkat ja Finnmatkat ovat tehneet ainakin neljänä vuonna peräkkäin.Tekee myös tänä talvena.


      • Hikkaduwa fan
        ryhmämatkaaja kirjoitti:

        Hikkaduwa fan , mitä tarkoitat, kyllä Sri Lankalle tehdään Suomesta lomamatkoja, Aurinkomatkat ja Finnmatkat ovat tehneet ainakin neljänä vuonna peräkkäin.Tekee myös tänä talvena.

        Viime talvi oli ensimmäinen kerta kun Finnmatkat ja joku muu alkoi tehdä ryhmämatkoja Sri lankaan. Taukoa oli noin 7 vuotta.
        Minulta on varmaankin sitten jäänyt jotain huomaamatta jos näin ei ole ollutkaan.Kerropa lisää, pls.


      • hece
        ryhmämatkaaja kirjoitti:

        Hikkaduwa fan , mitä tarkoitat, kyllä Sri Lankalle tehdään Suomesta lomamatkoja, Aurinkomatkat ja Finnmatkat ovat tehneet ainakin neljänä vuonna peräkkäin.Tekee myös tänä talvena.

        Finmatkat ei ole tehnyt neljää viimeistä vuotta matkoja lankalle. Finmatkat teki pitkän tauon jälkeen yhtenä talvena taisi olla v. 2000, sitten loppu levottomuuksien johdosta, kunnes nyt taas 2003-2004.

        Sri Lankalle on tehnyt matkoja Suomesta perinteisistä suomalaista matkatoimistoista vain Finmatkat ainakin vv. 1987, jolloin itse oli ensimmäisellä matkallani siellä ja sen jälkeen on Finmatkat tehnyt hyvin vähän matkoja. Yrittänyt on usein, mutta sitten perunut jonkun hässäkän takia, itseltänikin kaksi kertaa perunut jo maksetun matkan.. Että semmosta..

        Nyt on ensimmäinen kausi että sinne tekevät matkoja muutama muukin iso suomalainen matkatoimista - mikä hyvä asia - että on kilpailua.


      • ses
        hece kirjoitti:

        Finmatkat ei ole tehnyt neljää viimeistä vuotta matkoja lankalle. Finmatkat teki pitkän tauon jälkeen yhtenä talvena taisi olla v. 2000, sitten loppu levottomuuksien johdosta, kunnes nyt taas 2003-2004.

        Sri Lankalle on tehnyt matkoja Suomesta perinteisistä suomalaista matkatoimistoista vain Finmatkat ainakin vv. 1987, jolloin itse oli ensimmäisellä matkallani siellä ja sen jälkeen on Finmatkat tehnyt hyvin vähän matkoja. Yrittänyt on usein, mutta sitten perunut jonkun hässäkän takia, itseltänikin kaksi kertaa perunut jo maksetun matkan.. Että semmosta..

        Nyt on ensimmäinen kausi että sinne tekevät matkoja muutama muukin iso suomalainen matkatoimista - mikä hyvä asia - että on kilpailua.

        Me olimme Finnmatkojen mukana vuonna 1999,Sri Lankalla,sitä ennen olikin pitkä aika kun siellä oli käyty.


      • Hikkaduwa fan
        hece kirjoitti:

        Finmatkat ei ole tehnyt neljää viimeistä vuotta matkoja lankalle. Finmatkat teki pitkän tauon jälkeen yhtenä talvena taisi olla v. 2000, sitten loppu levottomuuksien johdosta, kunnes nyt taas 2003-2004.

        Sri Lankalle on tehnyt matkoja Suomesta perinteisistä suomalaista matkatoimistoista vain Finmatkat ainakin vv. 1987, jolloin itse oli ensimmäisellä matkallani siellä ja sen jälkeen on Finmatkat tehnyt hyvin vähän matkoja. Yrittänyt on usein, mutta sitten perunut jonkun hässäkän takia, itseltänikin kaksi kertaa perunut jo maksetun matkan.. Että semmosta..

        Nyt on ensimmäinen kausi että sinne tekevät matkoja muutama muukin iso suomalainen matkatoimista - mikä hyvä asia - että on kilpailua.

        Joo, olen samaa mieltä. Jotenkin noin ne matkatoimistot ovat niitä matkoja järjestäneet.Minultakin meni pari kertaa matka ohi kun peruivat sotatilanteen takia kaikkki lennot.
        Sen vuoksi olen sit lentänyt milloin mitäkin kautta, mistä olen onnistunut saamaan lennot. Balkan airlines oli kaikista halvin. Kun siitä selvisin hengissä, päätin, että en enää käytä sen lentoyhtiön palveluksia.Ei palveluksissa sinänsä vikaa ollut, mutta kun koneessa eivät istuimien selkänojat pysyneet edes pystyssä. Se oli liikaa yli 10 tunnin lennolla, puhumattakaan Bahrainista tulleista "itäsaksalaisista" jotka tappelivat keskenään koko lennon ajan.
        Mahtaako jollain matkatoimistolla nyt olla hotelleja Colombossa? En ole vielä tsekannut kaikkia matkan järjestäjiä.
        Tässä kun jutellan näistä asioista, niin matkakuume pukkaa väkisin pintaan :-))


      • hece
        Hikkaduwa fan kirjoitti:

        Joo, olen samaa mieltä. Jotenkin noin ne matkatoimistot ovat niitä matkoja järjestäneet.Minultakin meni pari kertaa matka ohi kun peruivat sotatilanteen takia kaikkki lennot.
        Sen vuoksi olen sit lentänyt milloin mitäkin kautta, mistä olen onnistunut saamaan lennot. Balkan airlines oli kaikista halvin. Kun siitä selvisin hengissä, päätin, että en enää käytä sen lentoyhtiön palveluksia.Ei palveluksissa sinänsä vikaa ollut, mutta kun koneessa eivät istuimien selkänojat pysyneet edes pystyssä. Se oli liikaa yli 10 tunnin lennolla, puhumattakaan Bahrainista tulleista "itäsaksalaisista" jotka tappelivat keskenään koko lennon ajan.
        Mahtaako jollain matkatoimistolla nyt olla hotelleja Colombossa? En ole vielä tsekannut kaikkia matkan järjestäjiä.
        Tässä kun jutellan näistä asioista, niin matkakuume pukkaa väkisin pintaan :-))

        Tjäreborgilla on lentokentän lähellä Negombossa pari hotellia, josta n. 25-30 km Colomboon.

        Sama yhtiö muuten välittää nyt pelkkiä hotellejakin.

        Heillä näkyy olevan ohjelmassa myös Maledivit ja siellä Kuredusaari n. 130 km (merimatka) päässä Malelta (lentokenttäsaarelta).

        http://www.tjareborg.fi/lms/lms.aspx


      • Hikkaduwa fan
        hece kirjoitti:

        Tjäreborgilla on lentokentän lähellä Negombossa pari hotellia, josta n. 25-30 km Colomboon.

        Sama yhtiö muuten välittää nyt pelkkiä hotellejakin.

        Heillä näkyy olevan ohjelmassa myös Maledivit ja siellä Kuredusaari n. 130 km (merimatka) päässä Malelta (lentokenttäsaarelta).

        http://www.tjareborg.fi/lms/lms.aspx

        Jotenkin ei vain toi Negombon suunta nappaa, vaikkakin siellä ihan hyviä hotelleja varmaankin on.
        Olisin mieluusti ihan Colombon keskustassa.
        Kyllähän sieltä huoneen saa, mutta tulee taas lisähintaa matkaan.
        Viimeksi olin Colombossa juuri kun siellä oli iso Pera Hera.Olin onnistunut sen aina missaamaan. Se oli todella upeaa, satoja elefantteja ja tanssiryhmiä.Musiikkia, valoa yms. kuin Rion karnevaaleissa, uskomatonta!


      • sennafin
        Rochetta kirjoitti:

        Meillä ei ole hotellimajoitusta vaan meille on tarjottu käyttöömme iso talo jonka suomalainen omistaa. Talo sijaitsee jossakin Galle nimisessä paikassa.

        Ei Galle mikään kylä ole vaan todella vanhakaupunki. Olen ollut siellä useasti, vanha siirtomaahoteli on aivan, upea käy katsomassa, olen asunnut siellä. Toivottavasti ovat pystyssä EILISEN tuhon jälkeen. Ystäväni ovat varmaan pulassa asuvat n 50 km Gallesta .Olen lähdössä heti kun saan lennon Colomboon


    • 3:s kerta tänä vuonna

      moi! menen nyt 3 kertaa tänä vuonna Lankalle. nyt äkkilähdöllä 330e arlandasta. kaikilla kerroilla lennot ja asuminen erikseen mut ilman muuta suosittelen myös katselemaan matkapaketteja. Negombo on paikkana ihan hyvä. lyhyt matka Colomboon ja retket onnistuvat myös loistavasti. halpoja matkoja löytyy osoitteesta www.kuumat.com ja sieltä sitten ruotsin äkkilähtöihin. kurkkaa myös ebookersin saksan sivuille. Turvallista matkaa.

    • HARRY

      EHDOTTAMASTI kannatta tarkista semmonen kuin seylonkeskus osoitteessa. olemme itsekin tuleva morsiamen kaa menossa 8 vuoden tauolla kun itse olen kotoisin sieltä menen tapamaan perhettäni ja sit malelle. t.harry

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    7. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    8. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe