Massateini?

Se joku

Hei. Meillä on nyt koulussa ollut pinnalla nämä massateinijutut,
ja kaikki tytöt yrittää nyt olla kovin erilaisia ettei haukuta massaksi.
Ajattelin vaan, että ehkä joku osaisi kertoa olenko minäkin
tällainen luonteeton möykky.

Kesäisin minut näkee usein päälläni 60-luvun muotiin soveltuvia
vaatteita. Pidän kovasti kirkkaista ja näyttävistä asuista, suurin osa
vaatteista on äitini vanhoja. Minulla on kaulan puoleenväliin ylettyvä
polkkatukka, joka on värjätty kerran punaiseksi, mutta värjäsin sen jälkeenpäin blondiksi. Minulla on vaaleansininen Jansportin reppu, jota käytän kesäisin ja talvisin. Talvella käytän neonpinkkiä polviin asti ylettyvää takkia, jossa on kiinni hopeinen vyö. Talvella mulla on yleensä jalassa ihan tavalliset tarrakengät, ja joskus käytän tennareita kun ei ole kovin kylmä. Kesällä mulla saattaa olla mukana mun sateenvarjo, jota käytän päivänvarjona. Se on turkoosi, ja siinä on mustia palloja.

Luonteeltani olen melko menevä, en ujostele turhia.
En pidä limsasta tai kahvista, mehukatti on parasta.
En ole kovin hyvissä väleissä poikien kanssa,
lähinnä pilkkaa mun pukeutumistyyliä.

Mielipiteitä?

7

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OP12

      Ensimmäinen virhe tässä on se, että oletat näitten "massojen" olevan luonteettomia möykkyjä. On ne ihan tavallisia ihmisiä, jotka vaan sattuvat tykkäämään ja pukeutumaan nykyisen trendin mukaan. Ei ne mitään luonteettomia möykkyjä, ihan niin kuin ei kukaan mukaan. Ja jos jotain haukutaan massaksi niin ei se massailija siinä mitään menetä, vaan enneminkin se joka haukkuu näyttää oman heikkoutensa ja huonon itsetuntonsa (erityisesti pukeutumisen suhteeseen).

      Ja joo ei kyllä massalta toi sun tyylikää kuulosta...

    • eipä kuulosta ainakaan mun korvaan massalta

    • massailijaenole

      Miksi meillä haukutaan niitä jotka ei ole massaa, mutta teillä niitä jotka on?

      • enmäkääolemassailija

        Siinä vasta kysymys.


    • se ainoo oikee

      Hyi helvetti pukeudutku ryssä! EI millää pahalla oikeest..kato peiliin..hahaha

    • Joku vaa

      Pukeudut kuin jokin pikku kakara. Oletko ensimmäisellä luokalla, kun kerran käytät niin naurettavaa takkia ja tarrakenkiä xD

      • punkkari

        Vittu taitaa itelläs olla ongelmia ku tuollain toisille puhut. Jokainen saa pukeutua niin kuin haluaa ja mun mielestä aloittajan tyyli kuulostaa kivalle eikä ollenkaan massajutuille.:) Ite oon tämmönen ysiluokkalainen punkkari.:D Ja Joo Tykkään jutuista jotka saattaa olla ristiriidassa toistensa kanssa.:P Mut Joo alottaja, pidä tyylistäs kiinni niin kauan ku tykkäät siitä!;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4459
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1420
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe