Hei. Meillä on nyt koulussa ollut pinnalla nämä massateinijutut,
ja kaikki tytöt yrittää nyt olla kovin erilaisia ettei haukuta massaksi.
Ajattelin vaan, että ehkä joku osaisi kertoa olenko minäkin
tällainen luonteeton möykky.
Kesäisin minut näkee usein päälläni 60-luvun muotiin soveltuvia
vaatteita. Pidän kovasti kirkkaista ja näyttävistä asuista, suurin osa
vaatteista on äitini vanhoja. Minulla on kaulan puoleenväliin ylettyvä
polkkatukka, joka on värjätty kerran punaiseksi, mutta värjäsin sen jälkeenpäin blondiksi. Minulla on vaaleansininen Jansportin reppu, jota käytän kesäisin ja talvisin. Talvella käytän neonpinkkiä polviin asti ylettyvää takkia, jossa on kiinni hopeinen vyö. Talvella mulla on yleensä jalassa ihan tavalliset tarrakengät, ja joskus käytän tennareita kun ei ole kovin kylmä. Kesällä mulla saattaa olla mukana mun sateenvarjo, jota käytän päivänvarjona. Se on turkoosi, ja siinä on mustia palloja.
Luonteeltani olen melko menevä, en ujostele turhia.
En pidä limsasta tai kahvista, mehukatti on parasta.
En ole kovin hyvissä väleissä poikien kanssa,
lähinnä pilkkaa mun pukeutumistyyliä.
Mielipiteitä?
Massateini?
7
191
Vastaukset 7
- OP12
Ensimmäinen virhe tässä on se, että oletat näitten "massojen" olevan luonteettomia möykkyjä. On ne ihan tavallisia ihmisiä, jotka vaan sattuvat tykkäämään ja pukeutumaan nykyisen trendin mukaan. Ei ne mitään luonteettomia möykkyjä, ihan niin kuin ei kukaan mukaan. Ja jos jotain haukutaan massaksi niin ei se massailija siinä mitään menetä, vaan enneminkin se joka haukkuu näyttää oman heikkoutensa ja huonon itsetuntonsa (erityisesti pukeutumisen suhteeseen).
Ja joo ei kyllä massalta toi sun tyylikää kuulosta... eipä kuulosta ainakaan mun korvaan massalta
- massailijaenole
Miksi meillä haukutaan niitä jotka ei ole massaa, mutta teillä niitä jotka on?
- enmäkääolemassailija
Siinä vasta kysymys.
- se ainoo oikee
Hyi helvetti pukeudutku ryssä! EI millää pahalla oikeest..kato peiliin..hahaha
- Joku vaa
Pukeudut kuin jokin pikku kakara. Oletko ensimmäisellä luokalla, kun kerran käytät niin naurettavaa takkia ja tarrakenkiä xD
- punkkari
Vittu taitaa itelläs olla ongelmia ku tuollain toisille puhut. Jokainen saa pukeutua niin kuin haluaa ja mun mielestä aloittajan tyyli kuulostaa kivalle eikä ollenkaan massajutuille.:) Ite oon tämmönen ysiluokkalainen punkkari.:D Ja Joo Tykkään jutuista jotka saattaa olla ristiriidassa toistensa kanssa.:P Mut Joo alottaja, pidä tyylistäs kiinni niin kauan ku tykkäät siitä!;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.2341432Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va249990Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan68762Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä48713Miltä tuntuu vanhempi nainen olla
Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan86688- 109599
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27573Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt34564Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.46548Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94525- 40471
- 31451
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain75440Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺45417- 77412
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8407- 30393
- 27390
Oletteko täyttä sataa?
Muuta etunimienne kirjaimet numeroiksi. Esim. Mia ja Risto siitä tulee 8 numeroa. Laske ne yhteen . Paljonko tulee?33390Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21371