Vitsiä Suomesta
Haastattelu: Matti mitä mieltä te olette Suomen verotuksesta 2015?
Matti: No täällä verotetaan niin kuin me tykkäämme.
Haastattelu: No mitä mieltä olette velasta jota Suomi on maailmalle?
Matti: No verotus on mitä on ja lisää tehdään valtion kassaan verovelkoja.
Haastattelu: No eikä Suomalaiset ole tällaista vastaan, että verotetaan niin kuin halutaan?
Matti: No pidät siitä tai et, mutta tykkäät kuitenkin vai miten se nyt oli heh.
Haastattelu: No eikös tuo ole aikas paha kommentti kysymykseen?
Matti: Minä vastaan sen mikä katson oikeaksi ja missä mennään.
Haastattelu: No ettekö pidä Suomea kalliina maan sitten jos kerran saa verottaa miten lystää?
Matti: Me emme voi sille mitään jos Eduskunta haluaa rikkaille rahaa ja köyhille vähemmän rahaa. Ollaanhan me hyvin vointi maa...siis mikäki katsotaan sitä, että rikkaat rikastuu ja niin päin pois.
Verotus ja hyvinvointi
Suomi 2015
1
114
Vastaukset
- Anonyymi
Ja niinä aikoina pantiin, myös köyhälistö verolle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 176020
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04661- 563160
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262876Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332436Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452350Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme222033Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731757- 381560
- 1791437