Aika tasan tarkkaan vuoden ajossa ollut Proace ja kokemukset pelkästään positiivisia. Lämmin, hyvät penkit, hiljainen ja tukeva ajaa, sekä lisäksi vanhaan Hiaceen verrattuna kori on jäykempi ja voi parkkeerata jopa vinolle alustalle ja ovet menee kiinni. Luotettavuus normaalia Toyotaa, mittarissa 74000 ja pelkillä huolloilla menty. Paljon ollu puhetta siitä, että Proacessa käytetään japanilaisia niveliä ja sähköosia ja kasataan omalla linjastolla taitaa olla perää jos miettii vuoden kokemuksia ja vikoja 0.
Toyota Proace kokemuksia
33
8148
Vastaukset
- Psa on hyvä
Japanilaiset nivelet ja salaiset omat linjastot ovat näitä tojovaarien höpötyksiä jotka lähtöisin pullaa ja kahvia tarjonneilta luottomyyjiltä.
Alla faktaa:
http://www.moottori.fi/ajoneuvot/jutut/toyota-proace/ - Paras pakutojota
Täytyy ihmetellä harppausta, jonka tojota on saanut aikaan pakujen kehittämisessä.
- totuus tarua ihm...!
"Luotettavuus normaalia Toyotaa, mittarissa 74000 ja pelkillä huolloilla menty. Paljon ollu puhetta siitä, että Proacessa käytetään japanilaisia niveliä ja sähköosia ja kasataan omalla linjastolla taitaa olla perää jos miettii vuoden kokemuksia ja vikoja 0."
Tuollaista puhetta on ollut vain suoli24:n tojo-osiossa ja sinnekin se on teron kiihottamiseksi alunperin läpällä laitettu.
Totuus kuitenkin on, että mitään erillisiä linjastoja ei ole olemassa, eikä Proacessa ole yhtään Toyotan valmistamaa toiminnallista osaa. Tähän Sevelnordin valmistamaan pakuun kiinnitetään Toyotan merkit molempiin päihin ja rattiin Citroenin, Peugeotin tai Fiatin asemasta ja lisäksi mallinimi, Proace ja legendaarinen laatupaku on valmis myytäväksi muutaman tonnin kalliimpaan hintaan kuin alkuperäiset ja sittenkin lähinnä vain Suomessa ja Norjassa. - Euroauto
Tojotisti tässä yllä kertoo. miten hyviä autoja Ranskassa tehdään. Hyvä, että paljastuu teillekin asian oikea laita.
- gorillapappa
Kyllä tiedot japanilaisten sähkö osien ja nivelien käytöstä pitävät paikkansa ja ProAce kasataan omalla tarkasti vartioidulla kokoon pano linjastolla ja tämä konsepti on osoittaunut hyvin toimivaksi niin kuin luotto myyjäni minua taannoin informoi ja hän kertoi myös että samaa Pro konseptia tullaan laajentamaan Toyotan Euroopan henkilö auto mallistoon josta esi makua on saatu jo julkisuuteen vuodettujen ProAve tietojen muodossa mutta kahden seuraavan vuoden aikana on tulossa peräti neljä uutta Pro mallia joissa Toyotan premiun laatu yhdistyy konkurssi kypsältä PSA:lta halvalla ostettuun aihioon ja täten yhä useammalla kuluttajalla on mahdollisuus nauttia Toyotan yli voimaisesta osaamisesta koska ohje vähittäis hinnat tulevat olemaan miellyttävä yllätys sillä tämän osto politiikan ansiosta Toyota pystyy säästämään miljardi luokan tuotanto kustannukset.
- Opettaja75
Yhdys sanat on gorilla papalla ainakin täysin haku sessa. On tainnut jää dä koulut käy mättä. :D
minä olen sanonut monasti jotta Proace on aito Toyota ja siitä lonksuttaminen pitää nyt loppua Toyota osti ovelasti psalta valmiin aihion johon muutettiin ajoominaisuuksia Toyotamaiseksi ja se kastaan omalla linjastolla johon psa viinihöyryiset huru ukot ei pääse kopioimaan ovat kuulemma yrittäneet monasti Proacessa käytetään japanilaisia niveliä ja sähkö osia ja tämän on minulle luottomyyjä varmistanut. kaiken maailman eurooppalaiset roskalehdet syöttävät hupun puppua ja yrittävät ottaa Toyotan laadusta kunniaa itselleen mutta se ei pirskutti onnistu
- On ja tai ei
Kyllä siinä perää on kävin kesällä katselemassa pakuja. Kysyin tojo liikkeessä onko sama peli kuin pösö, citikka ym niin myyjä väitti ettei ole vaan tojo ollut vahvasti proacen kehityksessä mukana ja tekniikkaa vahvistettu tojon standardien mukaiseksi. No tiedä sitten pitääkö paikkaansa, mutta kyllä tätä viestiä tulee.
- Pilote 22
Näyttäkää yksikin osa ko.autossa logoja lukuunottamatta joka on eri merkkiä kuin PSA:n autoissa!
Eipä taida onnistua. - yksi on varmaa
Pilote 22 kirjoitti:
Näyttäkää yksikin osa ko.autossa logoja lukuunottamatta joka on eri merkkiä kuin PSA:n autoissa!
Eipä taida onnistua.Eivät taatusti tule kertomaan mikä osa olisi erilainen sisarmalleihin verrattuna kun sellaista ei ole!
- Tietäjä
Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää? Sen uskon, että vaikea hyväksyä.
Jos tässä uutisessa on jotakin väärin, niin haasta julkisesti oikeuteen, koska kuluttajaa ei saa harhauttaa väärällä tiedolla tuotteesta!
Jos olisi pienikin eroavaisuus, niin se olisi mainittava tuotetiedoissa, vaan kun ei ole, niin ei myöskään tarvitse!
Lainaus alkaa:
"Peugeotin tavara-autoa on ryhdytty mainostamaan suomalaisittain varsin poikkeavalla tekstikappaleella. Osa asiakkaistaan huolestuneista Toyota-kauppiaista ei pidä Peugeotin uudesta linjasta.
Ranskalaisen Peugeotin suomalainen maahantuoja Maan Auto Oy kampanjoi nyt näyttävillä kokosivun ilmoituksilla, joiden mainosteksti kuuluu näin:
"Legendaarinen Toyota Hiace on saanut seuraajan. Sen nimi on Toyota Proace. Se valmistetaan samalla Peugeotin tehtaalla kuin Peugeot Expert Van. Kumman tahansa valitset, saat yhtäläisen erinomaisen taloudellisuuden, ajettavuuden ja nykyaikaisen varustelun. Saat saman ajomukavuuden, toimivuuden, luotettavuuden ja takuun. Alkuperäinen Peugeot tosin maksaa sinulle yli kaksi tonnia vähemmän"
Vastaavat, toista automerkkiä näin suoraan piikittelevät mainoslauseet ovat tavanneet olla Suomessa hyvin harvinaisia. Vielä suurempi tabu rikkoontuu lauseessa, jossa viitataan auton valmistuspaikkaan. Moni nykyauto tai vähintään osia siitä tehdään kilpailijamallin kanssa samassa tehtaassa. Automainonnassa alkuperästä ei näissä tapauksissa kuitenkaan yleensä puhuta.
IS soitti kahteen eri Toyota-liikkeeseen, joista vain toisesta suostuttiin kommentoimaan asiaa - sillä ehdolla ettei kommentoijan nimeä julkaista.
"Paljon tästä (mainoksesta) on tietysti puhuttu. Ostajat lopulta päättävät, mutta onhan se selvää että tässä lyödään Toyotaa vyön alle. Meillä on paljon uskollisia Hiace-asiakkaita jotka eivät varmasti päädy Peugeotiin."
Toyota Proacen ja Peugeot Expertin ohella samalta Pohjois-Ranskassa toimivalta Sevelnordin autotehtaalta tulevat myös vastaavat Fiat Scudo ja Citroen Jumpy -pakettiautot. Teknisesti ottaen kaikki neljä autoa ovat yksi ja sama tuote. Erot löytyvät brändimielikuvan ja kosmetiikan ohella lähinnä varustelusta ja hinnoittelusta. Myös takuussa ja jälkimarkkinoinnin hoidossa voi olla eroa.
Proacea mallistossa edeltänyt Toyota Hiace kuului elinkaarensa aikana Suomen myydyimpiin pakettiautoihin.
Toyota ei ole virallisesti kommentoinut autojen samankaltaisuutta."
Lainaus päättyy
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288572713614.html
- gorillapappa
Pitäisi kuitenkin muistaa että kansain välisesti tunnustettuna premium valmistajana Toyota pitää kiinni raudan lujasta maineestaan myös hyöty ajo neuvoissa eli niidenkin tulee täyttää premium standardit ja onhan selvää ettei tuo ProAce suinkaan ole mikään halpa hintainen konkurssi kypsän PSA:n ala arvoinen tekele vaan aito Toyota sillä Toyota ei laittaisi legendaarista merkkiään sellaiseen kopioon ja niinpä ProAcessa vain ulko näkö yhdistää sen näihin heikompi laatuisiin muun merkkisiin tuotteisiin ja taas tekniikka on kokonaisuudessaan pävitetty Toyotan totutulle laatu tasolle samoin kuin ajo ominaisuudet on viilattu toyota maisen täsmälliseksi ja samoín ranskalaisten levä peräinen ruosteen esto on korjattu kaikkien suuresti arvostamalle toytomaiselle tasolle.
- Corolla pappa
Siinäs näet! Proace on sitä samaa lujaa Toyota laatua kuin kaikki muutkin. Sama homma on Aygon ja Yariksen kanssa vaikka kootaan ransmannilandiassa. Proaceen lennätetään kaikki sähkö vempaimet Japanista suoraan rahti koneella mm. ruisku pumppu, laturit, startit ja sähkö poksit. Liittimet ovat edelleen kullattuja kuten jo 90 luvun alusta alkaen eli ei hapetu. Linjastolla on Toyotan oma väki valkosissa haalareissa ja hanskoissa eikä tiukat vartiat päästä kännisiä ransmanneja punkku pullo kourassa sinne sohimaan ja mesoamaan sitä ranskan hirveää kieltä ja sotkemaan laadun valvontaa. Siksi Pro ace on omaa luokkaansa. Luotto myyjän kanssa juotiin tänä aamuna oikein tuoreet presidentti kahveet ja tuoretta kylä leipomon pulla pitkoa ja hän sanoi että Pro ace menee kaupaksi kuin leipä eli joutuu myymään ei oota. Tilaus aika on jo 6 kuukautta.
- Jonksu-
Kyllä olette tavan pölhöjä!
Peugeot (PSA) tekee kaikki pakut samalla linjalla ja lopussa laitetaan logoa ja rattia, joko Fiatin , Peugeotin, Citroenin tai Toyotan (vessanpöntön kansi auki-logoja). Pösölle tämä on hyvä diili.
Autoja myydään kuin häkää ja myyntimiehet laittavat omiaan minkä kerkeevät, ja Corolla-Gorilla -papat julistaa messiaan sanomaa Hiacen luvatulla maalla....! Hyvän auton on PSA tehnyt, kun saa Toyotan kiihkoilijat lumoihinsa.
Voi jukupliuta, että pitää olla tavan tallaajia nämä tojokansan lähettiläät...! - gorillapappa
Jonksu- kirjoitti:
Kyllä olette tavan pölhöjä!
Peugeot (PSA) tekee kaikki pakut samalla linjalla ja lopussa laitetaan logoa ja rattia, joko Fiatin , Peugeotin, Citroenin tai Toyotan (vessanpöntön kansi auki-logoja). Pösölle tämä on hyvä diili.
Autoja myydään kuin häkää ja myyntimiehet laittavat omiaan minkä kerkeevät, ja Corolla-Gorilla -papat julistaa messiaan sanomaa Hiacen luvatulla maalla....! Hyvän auton on PSA tehnyt, kun saa Toyotan kiihkoilijat lumoihinsa.
Voi jukupliuta, että pitää olla tavan tallaajia nämä tojokansan lähettiläät...!Tosi asiassa Toyota on se auton valmistaja joka tahkoaa hyvää tulosta tällä "ostetaan halvalla perustaltaan hyvä mutta yksityis kohdiltaan ja viimeistelyltään puutteellinen konsepti ja käytetään sen tuote kehitykseen murto osa uuden mallin kehitys kustannuksista" jolloin esi merkiksi ProAcen kohdalla Toyotan laadusta toki pitääkin maksaa hieman yli määräistä verrattuna Peugeotiin tai Citroeniin mutta jokainen yli määräinen euro on taatusti hintansa arvoinen sillä premium valmistaja Toyota yllä pitää japanilaista laatu tasoa korkella ja tarjoaa kuluttajille vain parasta A-luokan luotettavuutta mikä paljolti johtuu japanilaisesta kunnian himosta ja kansallis ylpeydestä tehdä täydellisiä tuotteita joista jokainen yrityksen palkka listoilla oleva aina kokoon pano työn tekijästä pää suunnittelijaan voi olla ansaitusti ylpeä.
- P S A
gorillapappa kirjoitti:
Tosi asiassa Toyota on se auton valmistaja joka tahkoaa hyvää tulosta tällä "ostetaan halvalla perustaltaan hyvä mutta yksityis kohdiltaan ja viimeistelyltään puutteellinen konsepti ja käytetään sen tuote kehitykseen murto osa uuden mallin kehitys kustannuksista" jolloin esi merkiksi ProAcen kohdalla Toyotan laadusta toki pitääkin maksaa hieman yli määräistä verrattuna Peugeotiin tai Citroeniin mutta jokainen yli määräinen euro on taatusti hintansa arvoinen sillä premium valmistaja Toyota yllä pitää japanilaista laatu tasoa korkella ja tarjoaa kuluttajille vain parasta A-luokan luotettavuutta mikä paljolti johtuu japanilaisesta kunnian himosta ja kansallis ylpeydestä tehdä täydellisiä tuotteita joista jokainen yrityksen palkka listoilla oleva aina kokoon pano työn tekijästä pää suunnittelijaan voi olla ansaitusti ylpeä.
PSA, konsernissa oli auto valmiina, kun Toyota teki yhteistyö sopimuksen Toyota nimellä olevasta PSA,n valmistamasta autosta. Siinä mitään uusia linjoja alettu rakentaan. Lapsellista sönkkäämistä joiltakin dementoituneilta 60 luvun Toyota faneilta. Jos Toyotan kauppiaat valehtelee jotakin muuta, niin vaihtakaa heti liikettä, mokomat koijarit. Vähän samaa oli Fordin liikkeessä, myyjä sanoi , että PSA,n ja Fordin dieseleissä muka maine paranee sillä että Ranskassa valmistettuihin dieseleihin ois laatua parannettu, kuskaamalla sinne Ranskaan Fordin osia.
- Näin on näreet
P S A kirjoitti:
PSA, konsernissa oli auto valmiina, kun Toyota teki yhteistyö sopimuksen Toyota nimellä olevasta PSA,n valmistamasta autosta. Siinä mitään uusia linjoja alettu rakentaan. Lapsellista sönkkäämistä joiltakin dementoituneilta 60 luvun Toyota faneilta. Jos Toyotan kauppiaat valehtelee jotakin muuta, niin vaihtakaa heti liikettä, mokomat koijarit. Vähän samaa oli Fordin liikkeessä, myyjä sanoi , että PSA,n ja Fordin dieseleissä muka maine paranee sillä että Ranskassa valmistettuihin dieseleihin ois laatua parannettu, kuskaamalla sinne Ranskaan Fordin osia.
No nyt tuli fakta tietoa, viimeinkin ratkes tämäkin asia.
- Corolla pappa
P S A kirjoitti:
PSA, konsernissa oli auto valmiina, kun Toyota teki yhteistyö sopimuksen Toyota nimellä olevasta PSA,n valmistamasta autosta. Siinä mitään uusia linjoja alettu rakentaan. Lapsellista sönkkäämistä joiltakin dementoituneilta 60 luvun Toyota faneilta. Jos Toyotan kauppiaat valehtelee jotakin muuta, niin vaihtakaa heti liikettä, mokomat koijarit. Vähän samaa oli Fordin liikkeessä, myyjä sanoi , että PSA,n ja Fordin dieseleissä muka maine paranee sillä että Ranskassa valmistettuihin dieseleihin ois laatua parannettu, kuskaamalla sinne Ranskaan Fordin osia.
Äläs poju sönkötä puppua. Luotto myyjä sanoi että oma linjasto on, sillä Toyotalle ei franssimannien roska linjastot kelpaa! Eihän ne fransut osaa muuta kun sössöttää sitä yli taiteellista kieltään, huitoa käsiään, nostella baskeria ja naukkailla punkkua. Se porukka sotkee kaikki mihin ryhtyy. Toyota pelasti senkin tehtaan ja nyt Toyotan omat pojat kokoaa Pro Acen, eikä franssimannien rottelot eli pökötti ja shittinen myy paljon mitään, ai niin taisi sitä hullut sekoilevat italiaanotkin kyhätä fiiuna. Kävin nyt aamusella luotto myyjän luona taas presidentti kahveella.
- parilla coppa
Corolla pappa kirjoitti:
Äläs poju sönkötä puppua. Luotto myyjä sanoi että oma linjasto on, sillä Toyotalle ei franssimannien roska linjastot kelpaa! Eihän ne fransut osaa muuta kun sössöttää sitä yli taiteellista kieltään, huitoa käsiään, nostella baskeria ja naukkailla punkkua. Se porukka sotkee kaikki mihin ryhtyy. Toyota pelasti senkin tehtaan ja nyt Toyotan omat pojat kokoaa Pro Acen, eikä franssimannien rottelot eli pökötti ja shittinen myy paljon mitään, ai niin taisi sitä hullut sekoilevat italiaanotkin kyhätä fiiuna. Kävin nyt aamusella luotto myyjän luona taas presidentti kahveella.
Corolla pappa menny halpaan,, luottomyyjän jutuista. Luotto myyjällä ollu työkaverien kanssa hauska loppupäivä, kun ovat mallanneet, miten Corolla pappa kuunnellut valheita, kuin hyvää musiikkia, hiukan suu auki loksahtaneena.
- Söpö Proass
Corolla pappa kirjoitti:
Äläs poju sönkötä puppua. Luotto myyjä sanoi että oma linjasto on, sillä Toyotalle ei franssimannien roska linjastot kelpaa! Eihän ne fransut osaa muuta kun sössöttää sitä yli taiteellista kieltään, huitoa käsiään, nostella baskeria ja naukkailla punkkua. Se porukka sotkee kaikki mihin ryhtyy. Toyota pelasti senkin tehtaan ja nyt Toyotan omat pojat kokoaa Pro Acen, eikä franssimannien rottelot eli pökötti ja shittinen myy paljon mitään, ai niin taisi sitä hullut sekoilevat italiaanotkin kyhätä fiiuna. Kävin nyt aamusella luotto myyjän luona taas presidentti kahveella.
Suomen kalleimmat aamukahvit. Irinalla ois halvemmat, mutta kun Toyota kiinnostaa enemmän...
- Corolla pappa
parilla coppa kirjoitti:
Corolla pappa menny halpaan,, luottomyyjän jutuista. Luotto myyjällä ollu työkaverien kanssa hauska loppupäivä, kun ovat mallanneet, miten Corolla pappa kuunnellut valheita, kuin hyvää musiikkia, hiukan suu auki loksahtaneena.
Kuules märkä korva jolppi. Menes ensin kasvamaan sinne äiteen helmaan ja länkytä sitten puppua vasta. Pro ace on käytännössä täysin eri auto kuin ne pösöt ja fiudet. Toyota tuo lentokoneella kaikki sähkövempaimet ja alustan nivelet Japanista rahtikoneella suoraan ja siinä ei punkku känninen fransmanni paljoa sanele mitä tehdään. Toyota osaa säätää myös kaikki pyörän kulmat siten että alusta kestää röykytyksen ja kuorman siten että osat kestää. Nuissa euro merkkien romuissa ne ovat päin hemmettiä joten alustan osia menee kuin lapsi perheessä piimää. Toyota teräs peltikin on laadukasta eikä ruostu koska hiilen osuus on alhainen. Näin on kertonut kattavasti oma luotto myyjä. Olen muuten menossa tänään taas juttelemaan ja tarjolla varmasti taas tuoretta pulla pitkoa ja hyvä aromista kahvetta.
- stunami tulos
Onks tos mallis kitkalukkoa olleskaan? Eihän sillä pääse hangessa etenemään muuten!
- klongs klongs
Suurin vika on että se etuvetoinen pienet kantavuudet
ja jos auto on kuormattu ja kuormattu peräkärri on perässä
se ei liiku talvella kuin hinurilla
takavetoinen menee minne halutaan
etuveto käy kyllä joihinkin pieniin henkilöautoihin
mutta ei ammattiliikenteeseen- parilla coppa
Suurin vika takapotkussa, ettei sillä pääse hakemaan sitä kuormaa, jos hiukankin poikkeaa päällystetyltä tieltä.
- lapin äijä-73
parilla coppa kirjoitti:
Suurin vika takapotkussa, ettei sillä pääse hakemaan sitä kuormaa, jos hiukankin poikkeaa päällystetyltä tieltä.
siksi nelivetopaku oltava
- klongs klongs
Takavetoisella kyllä pääsee jos osaa autolla ajaa
ja jos kuorma on päällä niin aina parempi
Lukollisen taka-akselin omaava pakettiauto olisi myynti valtti
pakettiautomarkkinoilla tällä hetkellä
Huom tollaiset luistonesto/ajovakautus järjestelmät niin kuin sakemanneilla on
ei auta 5cm loskassa - Made in Germany
Mersulla on tähän vetokysymykseen täydellinen ja kaikkia tyydyttävä vastaus. Ostaja valitsee etuvedon, takavedon tai nelivedon.
Everybody happy.- parilla coppa
Tai läpi ruostuneen takaveto Viton.
- Hjuumormiehii
"Paljon ollu puhetta siitä, että Proacessa käytetään japanilaisia niveliä ja sähköosia ja kasataan omalla linjastolla taitaa olla perää jos miettii vuoden kokemuksia ja vikoja 0. "
Aika hauskaa luettavaa tällaiset. Ymmärrän terojen skitsot fiilikset kun haluaisi hehkuttaa Toyotaa, mutta kun siinä samalla joutuisi myöntämään että PSA tekee autot paremmin kuin Toyota.
Jotenkin terot ovat ottaneet käyttöön sen kaikkein epäuskottavimman ja säälittävimmän lähestymistavan. Uskotteko te oikeasti näihin juttuihin?
Toinen, yllättävä vaihtoehto olisi teron oikeasti hyvä huumorintaju ja kyky itseironiaan? Se olisikin aika positiivinen yllätys.
Jos näin olisi, joutuisi tätä palstaa lukemaan aivan uusin silmin.- Ryssiäkokosakki
Itsensä pettämistä on tojoteroille koko Proace salaiselta linjalta-jutut
- "corilla coppana"
Ryssiäkokosakki kirjoitti:
Itsensä pettämistä on tojoteroille koko Proace salaiselta linjalta-jutut
Se Toyotan merkki laitetaan sinne keulaan vasta Toyota myyjän toimesta, se nääs pilais Ranskalaisten autojen maineen.Älkää ny vain uskoko tätä.
- Anonyymi
Toyota Proace 2018, uutena ostettu.
51000km ajettu:
-Ennenkuin sain auton, oli luovutuskiellossa.
Tutkivat muodostuuko kampikammioon liian korkea paine.
-Webasto ei toiminut. 5kertaa korjattavana, piuhasarjaa ja anturointia muutettiin.
-Ilmastoinnin kompressori vaihtoon, rohiseva/ujeltava ääni kytkeytyessä päälle.
-Ohjaustehostin/vai oliko johtosarja vaihtoon. Pakkasella rattia käännettäessä piti meteliä. Pitää edelleen.
-Maalipinta kuluu ovitiivisteiden kohdalta. Liukuoven vas. alalaita pellille. Takaluukullinen malli niin koko tiivisteen kohdalta pellille. Etuovet, alaetukulma. Korjaus maalaus ja kiveniskuteippaus. Tyyppivika. Katsoin liikkeen myynnissä olevia käytettyjä niin kaikissa näkyi varsinkin liukuoven vas. alareuna maalipinta jo pellillä.
Julkaistu tehdastiedotus ja teippisarja joka ei ole kattava(syksy 2019)
-Etuovet vaihtoon, maalipinta kupruilee sisäreunasta, ruostetta alla.
Kanttauksen kohdalta, noin puoli välistä oven reunaa, molemmat samassa kohtaa.
-Takaluukku ei auennut. Mikrokytkin hajosi.
-Termostaattikotelo vuotaa jäähdytysnestettä. Tiiviste vaihdettu.
-Korjauskutsu: Alatukivarsien kiristykset tarkistettava.
-Korjauskutsu: Repsikan turvavyön vastakappale vaihtoon. Voi pettää kolari tilanteessa.
PSA tuote: Peugeot, citroen, toyota, nykyään opel samaa tuotetta, merkit vaan vaihtuu.
Mukava ajaa, sopii kuin hanska käteen.
-Vikoja paljon. - Anonyymi
Miltäs nyt tuntuu ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan653502Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan283011- 1212376
- 121464
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281452Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631346Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121098- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39932Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13822