Heti kun muutimme rivariin alkoin puheenjohtajan akka naputtamaan asiasta kuin asiasta. Nimettömiä lappusia jätellään yleisiin paikkoihin jne. Ja ihan suu sanallisestikin marmatetaan milloin mistäkin. Suositaan kyllä tiettyjä "hyviä" naapureita. Heille sallitaan mm. koiran irrallaan pito yhteisillä pihoilla jne. Olen asiasta maininnut isännöitsijälle eikö mitään vaikutusta. Olemme lapsiperhe ja meillä ei ääntä säästellä. Se ilmeisesti ärsyttää naapuria. Alkoi tuossa lässyttämään että tekee lastensuojeluilmoituksen koska on opettaja ja hänen mielestään metelöimme liikaa. Kerran pistin nimettömän marmatuslapun tilalle omalla nimelläni pienen vasteen ha sen jälkeen on pari vanhempaa kurppaa käveleet nenä pystyssä ohi ja kyttäävät miehiään. Jostain syystä nämä miehet aina keskustelevat kanssani ja mieheni kanssa jne. Naiset vaan tervehtivät miestäni. No olen toki nuorempi ja nätimpi enkä suostu moiseen alistamiseen. Täytyy varmaan ottaa jokin virallinen reitti käyttöön. Itse kun en jaksa jatkuvaa juomista kuunnella/katsoa.
kyylät
olankohauttelija
0
75
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086917- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483826Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513508
- 1883455
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242959- 672664
- 462501
- 131884