Etin uutta sarjaa katottavaksi Netflixistä. Mitkä on teidän lempparit? Entäs elokuvista mitkä on semmosia ei niin tunnettuja, mutta kannatas kattoa.
Ite oon kattonu Netflixistä vaikka mitä, How I met your mother on kyllä ykkös sarja. Ite pääsen käyttään Jenkki netflixiä ja sieltä löytyy esim. tuo How I met your motheri kokonaan (toisin ku suomi netflixissä), muutenkin siellä on enempi sarjoja.
Ilmaseksi saa Suomalaisen netfixin muutettua Jenkki versioksi tällä:
http://turboflix.com/?ref=92
Tai siis ekat 7 päivää on ilmaisia.
Netflix mitä sieltä katotte?
9
329
Vastaukset
- kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
Badadook, sinister 2, modern family, sons of anarchy, rick and morty
- 13Jätkä
Rick and morty, prison break (pako), Brooklyn nine-nine ja archer on kaikki ihan mahtavia sarjoja, onkos muita jotka näistä tykkää?
- Komedia
Exspanse ja Brooklyn 99 on parhait
- Ylimeni
Mä nyt oon viimeisten kolmen päivän aikana matsonut yli kymmenen tuntia Gothamia...
- DesignatedSurvivor
Itse katson sarjaa nimeltä Designated Survivor. Suosittelen!
Voin suisitella arrowia alkuun vaikuttaa tylsältä mutta paranee mitä pidempään katsoo
Itse sanoisin, että toisin päin. Ensimmäinen kausi on oikein hyvä, ja sitten alkaa alamäki.
- Komedia
Ensimmäinen 2-3 kolme kautta on hyvin
- EiMahistaSeurata
En seuraa netflixiä sillä eipä siihen ole laitteita ja mahdollisuutta, puhelinkin ilmottaa ettei sovellus oo yhteensopiva laitteen kanssa. Koen itteni niin ulkopuoliseksi kun kaikki hehkuttaa Netflixiä ja puhuu sen sarjoista joita en pysty katsomaan ja siksi toivon ettei niin enää tehtäisiin sillä se on suorastaan henkistä kidutusta ja syrjintää. Ahdistaa ja hirveästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja15414512Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant408346Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va486092SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1745727Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3124457HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.734355Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm684130Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot263995"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1153740Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.1011566