voiko ps3 pelejä pelata suoraan levyltä

tietämätönmies21asd

Pystyykö ps3 pelata suoraan kun laitat levyn pleikkariin vai pitääkö peli asentaa kovalevylle??*

7

1986

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pystyy

      Voi pelata suoraan levyltä. En tiedä onko olemassa jotain pelejä, joissa olisi poikkeuksia. Esim Witcher 2 suositteli boxilla asennusta kovalevylle, mutta toimii kyllä suoraan levyltäkin ilman asennuksia. Peli voi toki ladata ja asentaa päivitystietoja/korjauksia peliin, jos netti on käytettävissä, mutta itse peli pyörii kyllä levyltä.

      En muista että pleikkari olisi koskaan ehdottanut missään pelissä asentamista. Ps4 taas tekee asennuksen automaattisesti.

      Vaikka pelin asentaisikin kovalevylle, niin pelilevy pitää silti olla käytössä pelatessa.

    • Pelimies.

      Ps3 asentaa 99% peleistä kiintolevylle vaikka konsoli ei olisi netissä, eli kiintolevytilaa on oltava.
      Ikinä ei ole ollut mahdollista suoraan pelilevyltä pelata, pelitiedot se lukee levyltä mutta asennus on tehtävä kiintolevylle.

      • Pystyy(kö?)

        Ihan ny mielenkiinnosta kysyisin, että missä vaiheessa se peli sinne kovalevylle asentuu? En ole koskaan huomannut konsolin moista tekevän missään pelissä, enkä itse ole koskaan asentanut yhtään peliä sinne. Ainoastaan päivitystietoja se on asentanut ja ladannut. Olenko todella voinut pelata näin monta vuotta huomaamatta asiaa? Netin mukaan jotkut pelit tarjoavat vaihtoehtoa asentaa peli osittain kovalevylle, mutta eivät läheskään kaikki. Itse en ole koskaan törmännyt "asenna kovalevylle" vaihtoehtoon kolmosen kanssa.

        Miksi ihmeessä Sony tekisi pelikonsolin sellaisella muistilla, jolla ei voi pelata mitään? Jos siis kerran asennus tapahtuu jossain mystisessä kohdassa pelaajalta salaa. Vähän kun ostaisi uuden auton jossa ei ole renkaita.

        Ps4 tekee asennuksen kyllä automaattisesti, mutta se myös kertoo, että peliä asennetaan kovalevylle.


      • ...
        Pystyy(kö?) kirjoitti:

        Ihan ny mielenkiinnosta kysyisin, että missä vaiheessa se peli sinne kovalevylle asentuu? En ole koskaan huomannut konsolin moista tekevän missään pelissä, enkä itse ole koskaan asentanut yhtään peliä sinne. Ainoastaan päivitystietoja se on asentanut ja ladannut. Olenko todella voinut pelata näin monta vuotta huomaamatta asiaa? Netin mukaan jotkut pelit tarjoavat vaihtoehtoa asentaa peli osittain kovalevylle, mutta eivät läheskään kaikki. Itse en ole koskaan törmännyt "asenna kovalevylle" vaihtoehtoon kolmosen kanssa.

        Miksi ihmeessä Sony tekisi pelikonsolin sellaisella muistilla, jolla ei voi pelata mitään? Jos siis kerran asennus tapahtuu jossain mystisessä kohdassa pelaajalta salaa. Vähän kun ostaisi uuden auton jossa ei ole renkaita.

        Ps4 tekee asennuksen kyllä automaattisesti, mutta se myös kertoo, että peliä asennetaan kovalevylle.

        Omissa ps3 pelitiedoissa ei ole yhtään yli 5 GB:n tiedostoa, useimmat 2 tai alle. Tarkistin juuri. Eli vaikka asentaisikin jotain levyltä, niin kyllä muutama peli pitäisi mahtua 12 gigaan... Järjestelmäni muistista löytyvät 17 peliä ovat käyttäneet yhteensä 50 gigaa muistia, eli keskiarvo 2,9 gigaa/peli.

        Äkkiseltään Storesta katsottuna (aivan varmasti siis kovalevylle kokonaan asentuvia pelejä) nyt vaikkapa Demon's Souls... Koko peli, tiedoston koko 8,2 Gt, Dead Island Riptide kokonainen peli 2,7 Gt, Dragon Age Origins koko peli 11,6 Gt...

        Final Fantasy XIII-2 Storesta ladattuna kokonaisena pelinä 13,9 Gt, kun omalla konsolilla oleva saman läpipelatun pelin tiedot näyttävät 32 Mb.


      • ...
        Pystyy(kö?) kirjoitti:

        Ihan ny mielenkiinnosta kysyisin, että missä vaiheessa se peli sinne kovalevylle asentuu? En ole koskaan huomannut konsolin moista tekevän missään pelissä, enkä itse ole koskaan asentanut yhtään peliä sinne. Ainoastaan päivitystietoja se on asentanut ja ladannut. Olenko todella voinut pelata näin monta vuotta huomaamatta asiaa? Netin mukaan jotkut pelit tarjoavat vaihtoehtoa asentaa peli osittain kovalevylle, mutta eivät läheskään kaikki. Itse en ole koskaan törmännyt "asenna kovalevylle" vaihtoehtoon kolmosen kanssa.

        Miksi ihmeessä Sony tekisi pelikonsolin sellaisella muistilla, jolla ei voi pelata mitään? Jos siis kerran asennus tapahtuu jossain mystisessä kohdassa pelaajalta salaa. Vähän kun ostaisi uuden auton jossa ei ole renkaita.

        Ps4 tekee asennuksen kyllä automaattisesti, mutta se myös kertoo, että peliä asennetaan kovalevylle.

        "Miksi ihmeessä Sony tekisi pelikonsolin sellaisella muistilla, jolla ei voi pelata mitään? Jos siis kerran asennus tapahtuu jossain mystisessä kohdassa pelaajalta salaa. Vähän kun ostaisi uuden auton jossa ei ole renkaita."

        Ja kun nukuksissa kirjoittelee mitä sattuu, niin tuo oli tekstissä mukana siksi, että sekoitin tähän keskusteluun jonkun toisen äskettäin näkemäni jutun, missä pohdittiin 12Gb muistin riittävyyttä pleikkarissa.


      • Pelimies.
        Pystyy(kö?) kirjoitti:

        Ihan ny mielenkiinnosta kysyisin, että missä vaiheessa se peli sinne kovalevylle asentuu? En ole koskaan huomannut konsolin moista tekevän missään pelissä, enkä itse ole koskaan asentanut yhtään peliä sinne. Ainoastaan päivitystietoja se on asentanut ja ladannut. Olenko todella voinut pelata näin monta vuotta huomaamatta asiaa? Netin mukaan jotkut pelit tarjoavat vaihtoehtoa asentaa peli osittain kovalevylle, mutta eivät läheskään kaikki. Itse en ole koskaan törmännyt "asenna kovalevylle" vaihtoehtoon kolmosen kanssa.

        Miksi ihmeessä Sony tekisi pelikonsolin sellaisella muistilla, jolla ei voi pelata mitään? Jos siis kerran asennus tapahtuu jossain mystisessä kohdassa pelaajalta salaa. Vähän kun ostaisi uuden auton jossa ei ole renkaita.

        Ps4 tekee asennuksen kyllä automaattisesti, mutta se myös kertoo, että peliä asennetaan kovalevylle.

        Heti kun alat pelaamaan on asennus tehtävä, eli asentuu itsestään.
        Itse olen huomannut ps3 konsolin tekevän tätä jo useita vuosia sitten, omistan siis edelleen sen ihan ensimmäisen 60gb. monipuolisimman mallin johon on kiintolevy vaihdettu.

        Sinäkin olet siis joutunut asentamaan, tai siis konsoli on asentanut sinulle kyllä ne sinne automaattisesti, pelit ei ihan täysin sinne kuitenkaan asennu kuten xbox 360 konsolissa, mitta asennus on yleensä pakollinen, eli pelitiedot.

        Eli salassa sitä ei tehdä, vaan kun asennat pelilevyn koneeseen niin tulee asennus.


    • Anonyymi

      Miten pystyy asentaan pelin levyltä ps3 kovalevylle

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      189
      7616
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4392
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2155
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2079
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1899
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1716
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1712
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1649
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1623
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1438
    Aihe