Hei! Olen miettinyt koiranpennun hankkimista, mutta rodun valinta on vaikeaa ja siksi pyydän teitä ehdottelemaan joitain hyviä :)
- asun kerrostalossa, joten ei mielellään haukkuherkkä
- kooltaan ei liian iso eikä liian pieni :D
- koiran kanssa harrastaisin agilitya
- helposti koulutettava
- olen valmis harjaamaan viikoittain (myös trimmaamaan)
- luonteeltaan ystävällinen
- ei tarvitse hakeutua vieraiden ihmisten seuraan, mutta ei siitä kyllä haittaakaan ole
Kertokaa ihmeessä kokemuksia. Kysyä saa!
Itse olen miettinyt: shetlanninlammaskoiraa, suomenlapinkoiraa... Myös noutajat on käynyt mielessä mutta onko ne ns. "yli jalostettuja"
Kiitos vastauksista!(:
Koirarodun valinta
Minävaan
4
59
Vastaukset
- Robootti
Mites olis husky?
- Minävaan
Tuota pitää miettiä(: vaikka mitä tuosta rodusta tiedän vaatii paljon aktiviteetteja ja ulkoilua. Koirista ei paljoa kokemusta:(
- itse oma valinta
Koita nyt vaan ihan itse tutkia erilaisia rotuvaihtoehtoja, niin tulee se oikea valinta.
- mitteli
Mittelspitz on terve ja älykäs koira, ei liian iso eikä liian energinen. Sopii ensimmäiseksi koiraksi ja myös kerrostaloon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313894- 412619
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut442584Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82375- 292208
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032103- 381809
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461498- 1411477