Hei! Olen miettinyt koiranpennun hankkimista, mutta rodun valinta on vaikeaa ja siksi pyydän teitä ehdottelemaan joitain hyviä :)
- asun kerrostalossa, joten ei mielellään haukkuherkkä
- kooltaan ei liian iso eikä liian pieni :D
- koiran kanssa harrastaisin agilitya
- helposti koulutettava
- olen valmis harjaamaan viikoittain (myös trimmaamaan)
- luonteeltaan ystävällinen
- ei tarvitse hakeutua vieraiden ihmisten seuraan, mutta ei siitä kyllä haittaakaan ole
Kertokaa ihmeessä kokemuksia. Kysyä saa!
Itse olen miettinyt: shetlanninlammaskoiraa, suomenlapinkoiraa... Myös noutajat on käynyt mielessä mutta onko ne ns. "yli jalostettuja"
Kiitos vastauksista!(:
Koirarodun valinta
Minävaan
4
64
Vastaukset
- Robootti
Mites olis husky?
- Minävaan
Tuota pitää miettiä(: vaikka mitä tuosta rodusta tiedän vaatii paljon aktiviteetteja ja ulkoilua. Koirista ei paljoa kokemusta:(
- itse oma valinta
Koita nyt vaan ihan itse tutkia erilaisia rotuvaihtoehtoja, niin tulee se oikea valinta.
- mitteli
Mittelspitz on terve ja älykäs koira, ei liian iso eikä liian energinen. Sopii ensimmäiseksi koiraksi ja myös kerrostaloon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.1465337Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei1025012Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka534315Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j123801Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden543706Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle323634Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.553383- 1942396
Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12383HYRYNSALMEN TORILLE KLO 20.00
KAIKKI NUORET JA KAIKKI MUUT MYÖS TÄNÄÄN HYRYNSALMEN TORILLE KLO 20.00!!!!!261259