Hei! Olen miettinyt koiranpennun hankkimista, mutta rodun valinta on vaikeaa ja siksi pyydän teitä ehdottelemaan joitain hyviä :)
- asun kerrostalossa, joten ei mielellään haukkuherkkä
- kooltaan ei liian iso eikä liian pieni :D
- koiran kanssa harrastaisin agilitya
- helposti koulutettava
- olen valmis harjaamaan viikoittain (myös trimmaamaan)
- luonteeltaan ystävällinen
- ei tarvitse hakeutua vieraiden ihmisten seuraan, mutta ei siitä kyllä haittaakaan ole
Kertokaa ihmeessä kokemuksia. Kysyä saa!
Itse olen miettinyt: shetlanninlammaskoiraa, suomenlapinkoiraa... Myös noutajat on käynyt mielessä mutta onko ne ns. "yli jalostettuja"
Kiitos vastauksista!(:
Koirarodun valinta
Minävaan
4
55
Vastaukset
- Robootti
Mites olis husky?
- Minävaan
Tuota pitää miettiä(: vaikka mitä tuosta rodusta tiedän vaatii paljon aktiviteetteja ja ulkoilua. Koirista ei paljoa kokemusta:(
- itse oma valinta
Koita nyt vaan ihan itse tutkia erilaisia rotuvaihtoehtoja, niin tulee se oikea valinta.
- mitteli
Mittelspitz on terve ja älykäs koira, ei liian iso eikä liian energinen. Sopii ensimmäiseksi koiraksi ja myös kerrostaloon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197616Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista817104- 955314
- 524825
- 2434373
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494346- 444285
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284018- 593153
- 482606