Intel Pentium4

Pentti Nelonen

Kannattaa ostaa Intel pentium4 2,2Ghz. Tuohon AMD yltää vasta vuonna 2010, joten ei tarvii ihan heti ostaa uutta konetta. Lapset myös pyytäkää isäänne tai äitiänne mennä ostamaan Intel pentium4 niin teillä on kone jota ei tarvii ihan heti uusia, kun tosi asiassa AMD yltää samaan vasta vuonna 2010, kun AMD:n tehokkain prossu on AMD Athlon Xp 2000 joka on paljon hitaampi, kuin Intel celeron 1,3Ghz.

5

539

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stdio

amd:n 1.4GHz vastaa intelin 2Ghz:ää ja mitä nyt oon lukenu lehdistä niitten arvosteluja amd:n kaikki prossut vie voiton...

• Antti Nelonen

... Sanoppa yksi.
        Ei 1,4Ghz:n amd voita edes 366Mhz penaakaan

• Pentti Nelonen
        Antti Nelonen kirjoitti:

... Sanoppa yksi.

... Veljeni!

• Osku kolmonen
        Pentti Nelonen kirjoitti:

... Veljeni!

Olen ostamassa uutta prossua 386:sen koneeseen.Kiitos sinulle että johdatat minut oikealle Jumalan tielle asiantuntemuksellasi, luotan sinuun kun vanhaan Neuvostoliittoon, toivottavasti voit kertoa tietosi maailman johtaville tietokone alan lehdille, jotta nekin osaisivat tulla sinun asiatuntevaan uskoosi ja koko käyttäjäkunta ympäri maapallon uskoisi sinua ja siirtyisi Intelliin.

• Stdio
        Antti Nelonen kirjoitti:

... Sanoppa yksi.

no vaikka AMD K7 Thurder Bird 1.4 GHz 266FSB

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      171
      1111
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      539
    6. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      295
      533
    7. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      531
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      489
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      472
    Aihe