Tirehtööri suuren suoliston

one of us

On tullut aidoin suolistolainen, kusipäisin suolistolainen ja näitä muita äänestyksiä, mutta emme ole suinkaan vielä äänestäneet, kuka on Pulinoiden/Suoliston tirehtööri. Kun rakas Korppimme katosi, olemme olleet vailla viisasta ja reilua johtajaa. Tuskin täällä nyt kuitenkaan näillä kahdella kyvyllä pärjää, monipuolisuuden vuoksi siis voimme vain äänestää, kuka olisi sopivin ansaitsemaan tirehtöörin roolin uljaalla palstallamme.
Tirehtööriksi voi tietty ryhtyä vain, jos itse haluaa, eikä vain muiden tahdosta. Niinpä ehdokkaat, julistakaa sanaanne tässä keskustelussa ja jokainen suolistolainen äänestäköön suosikkiaan. Ehdokkaat saavat toki äänestää toisiaan ja vaikka itseäänkin, jos tahtovat. Tirehtööriksi pääsemisen eduista voitte varmaan sopia keskenänne.
Aloittakaa kampanjanne ja paras voittakoon!

49

77

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kurpizza ja Jokutyyppi hallitsevat palstaa, heillä on kaikki valta ja voima poistaa epäasiallisia viestejä.

• Juu, vieläkö olisi kärsivällisyys ja hermot, niin hyvin menisi. XD

• Tirehtööriä ei tarvita, kun meillä on luotsit. Tätä mieltä minä olen. Jos jostakusta tulee tirehtööri, niin minusta hänen pitäisi olla myös luotsi.

• Korppi ei kuule minnekään ole lähtenyt! D: HeKeKee voisi olla tirehtöörimme, kuten ennenkin on ollut. :D Jos HeKelle kelpaisi. Ja "reilu ja viisas" johtaja ei toivottavasti tarkoita Tukijaa...

• Siis Korppi on HeKeKee? Minä olen kyllä näistä asioista huonosti kärryillä, mutta joskus näin Korpin viestissä erittäin raipparimaisen yhdyssanavirheen.

• one of us

Mutta eihän HeKeKee ole Korppi. Korppi on Korppi ja HeKeKee on HeKeKee!
        Reilu ja viisas eivät ole vaatimuksia Tirehtöörin arvonimelle. Siksi Tukijakin voi olla parilla äänellä Tirehtööri!
        Kurpizza ja Jokutyyppi todella ovat luotseja, mutta eihän Korppikaan luotsi ollut. Jos jompikumpi haluaa ryhtyä Tirehtööriksi, ilmaiskoon itseään.

• biologinalku kirjoitti:

Siis Korppi on HeKeKee? Minä olen kyllä näistä asioista huonosti kärryillä, mutta joskus näin Korpin viestissä erittäin raipparimaisen yhdyssanavirheen.

Minä en ole varma tästä. HeKeKee ei ole sanonut mitään (ainakaan en muista). Korpin henkilöllisyys nyt vaihtelee aika paljon.

• Olenko ainoa, jolla tuli nyt mieleen Turmion kätilöt?

• Mikä on Turmion kätilöt? *

• nasse_seta kirjoitti:

Mikä on Turmion kätilöt? *

Karjuntaa harrastava yhtye. Kuulostaa hyvältä, kun vitutuskäyrä pomppii lähellä äärilukemia.

• Minulle tulee aina sen biisin nimestä mieleen korppi...

• kurpizza kirjoitti:

Karjuntaa harrastava yhtye. Kuulostaa hyvältä, kun vitutuskäyrä pomppii lähellä äärilukemia.

Kuulostaa hyvältä aina. Etenkin Jalopiina.

• Olen viisas yksinvaltias, mutta reiluus on liian moniselitteinen sana ja sen lisäksi "reiluus" on tilannekohtaista. En tosin käyttäisi nimitystä tirehtööri, koska se olisi sama asia kuin Leopold II kutsuisi itseään "Ranskan kuninkaaksi" ja lääkäri "eläinlääkäriksi".

• Asetun ehdolle!

• motari

narsisti vai narkkari? oon eholla!!! vaa jos kukaa muu ei ton itserakkaan paskapökäleen lisäks hae

• Äänestän narsistia.

• motari
        israelin-tukija kirjoitti:

Äänestän narsistia.

narkkarit valtaan ja sieniä kaikille!!! tarjoan kannattajilleni LSD:tä, hallusinogeenejä, kärpässientä, jalkasientä ja hiivasientä parhaaseen maholliseen hintaan; ilmaseksi

• Ja se Korppi™ on HeKeKee!!!! 눈_눈 Hän siitä jo kertoi, mutta valitettavasti en muista, missä hänsen kertoi, mutta kyllä hän on.

• Miksei hän voisi olla Raippari? Onhan Raipparikin joskus kertonut olevansa Korppi. Vai onko hän sitten perunut puheensa?

• Korppi on myös lintu.

• one of us

Ei mitään sitä vastaan, mutta kerrothan kun löydät sen viestin. Juu? Upeaa.
        Ja meillä on tällä hetkellä kaksi ehdokasta! Herre ja Sienestäjä. Äänestäkää tai asettukaa ehdolle! Kyllä täältä vielä haastajia pitäisi löytyä.

• one of us kirjoitti:

Ei mitään sitä vastaan, mutta kerrothan kun löydät sen viestin. Juu? Upeaa.
        Ja meillä on tällä hetkellä kaksi ehdokasta! Herre ja Sienestäjä. Äänestäkää tai asettukaa ehdolle! Kyllä täältä vielä haastajia pitäisi löytyä.

Ei kannata haastaa Herreä, koska takana on yhden liikuntatunnin ampumaharjoitukset joilla saan kenet tahansa kilpailijan hiljenemään.

• biologinalku kirjoitti:

Miksei hän voisi olla Raippari? Onhan Raipparikin joskus kertonut olevansa Korppi. Vai onko hän sitten perunut puheensa?

On perunut;
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12621359

• israelin-tukija kirjoitti:

Ei kannata haastaa Herreä, koska takana on yhden liikuntatunnin ampumaharjoitukset joilla saan kenet tahansa kilpailijan hiljenemään.

Y-h-d-e-n liikuntatunnin ampumaharjoitukset?

• nasse_seta kirjoitti:

Y-h-d-e-n liikuntatunnin ampumaharjoitukset?

Kävin kerran liikuntatunnilla ammuskelemassa. Harjoituksia oli monta, koska ammuin monta kertaa.

• israelin-tukija kirjoitti:

Kävin kerran liikuntatunnilla ammuskelemassa. Harjoituksia oli monta, koska ammuin monta kertaa.

Keitä?

• kurpizza kirjoitti:

Keitä?

Maalitauluja, eli jokaista punaiseen paitaan pukeutuvaa mieshenkilöä ikäluokkaan 10-16 kuuluvaa.

• kurpizza kirjoitti:

Keitä?

Joo-o, minä taas olen ampunut monina eri päivinä. Joka kerta tauluun.

• Äänestäkää nyt för helvete!

Lupaan jokaiselle äänestäjälle keksin ja niille jotka eivät äänestä persraiskauksen.

• ebzu

Kumpi vaan käy ;) mutta äänestän silti Herreä.

• ebzu kirjoitti:

Kumpi vaan käy ;) mutta äänestän silti Herreä.

Voitin siis kahdella äänellä! Hyvä, vaimo!

• ebzu
        israelin-tukija kirjoitti:

Voitin siis kahdella äänellä! Hyvä, vaimo!

Ole hyvä. Bileet? Oletko muuten enää suolistotarinakirjailia?

• ebzu kirjoitti:

Ole hyvä. Bileet? Oletko muuten enää suolistotarinakirjailia?

One of usin pitää tunnustaa voittoni ensiksi. Olen suolistotarinakirjailija, mutta en kerkeä kiireen takia jatkamaan keskeneräistä.

• Nyt helvetti soikoon äänestätte. Kohta itketään kun äänestysprosentti on kuin kirkollisvaaleissa jossa Minun lisäkseni äänesti nolla muuta.

• viisas mies

äänestän motaria. tuota uljasta kotkaa, joka liihottaa suoliston yllä ja tarjoaa mömmöjä ja suojaa poikasilleen

• Terve Motari.

• viisas mies
        kurpizza kirjoitti:

Terve Motari.

terve terskanaama

• opseuma

Äänestän Israelin-Tukijaa

• motari

kurpizza! morrosta moloa miestäs! (kuiskaten: joka itseasias ei oo liioin molo kosk se silt jus puuttuu)

• one of us

Julistamme voittajan huomenna, jos joku epäonninen ei ole osallistunut äänestykseen.
      Tilanne tällä hetkellä:
      2-1
      Israelin Tukija johdossa

• one of us

Aika on päättynyt ja voimme julistaa Tirehtööriksemme Israelin Tukijan! Onneksi olkoon ja pitkää elämää tämän arvonimen kanssa.
      Kovin sääli, ettemme saaneet kahta enempää osanottajia...

• ebzu

Jeeeee!!!!!!

• Olen pettynyt lopputulokseen, vaikkakin mieluummin hän, kuin motari

• motari
        pofuksio kirjoitti:

Olen pettynyt lopputulokseen, vaikkakin mieluummin hän, kuin motari

totta. olen AAIVAN liian sivistynyt, hienostautunut ja ylpistäytynyt edes kisaamaan tuollaisen kanssa. sen lisäksi olisin joutunut jakamaan jalkasieneni teidän kanssanne. kiitos sis äänestämättömyydestänne :)

• Äänestän Biologia.

• ebzu

Äänestys on ohi.

• motari
        ebzu kirjoitti:

Äänestys on ohi.

ebzu oot kyllä suoliston sherlock holmes

• ebzu kirjoitti:

Äänestys on ohi.

Se on ikävää. Olisin tosin halunnut äänestää ketä tahansa ilman että kenenkään olisi tarvinnut asettua ehdolle.

• ebzu
        motari kirjoitti:

ebzu oot kyllä suoliston sherlock holmes

Njääh,jätän sen työn yksinomaan VeHille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      55
      1172
    2. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      151
      1141
    3. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      60
      1075
    4. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      82
      956
    5. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      45
      874
    6. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      55
      818
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      54
      770
    8. Miten aiot saada kaivattusi?

1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?
      Ikävä
      54
      765
    9. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      71
      711
    10. Upea takamus

Sulla on nainen upea takamus.
      Ikävä
      32
      692
    Aihe