Puhelin/geometry dash ei toimi

Apua tarvitseva

Hei. Eilen illalla pelasin kännykälläni (samsung galaxy s4 GT-19506) geometry dash nimistä peliä. Puhelin oli latauksessa samaan aikaan kun pelasin ja kuumui ihan huolella.
Peli alkoi pikkuhiljaa lagittaa ja tökkiä.. Mutta seuraavana päivänä lagin määrä oli kasvanut huomattavan suuresti. Joskus peli toimii todella hyvin ja joskus taas ei sitten ollenkaan hyvin, eli tätä on jatkunut jo pitkään mutta nyt se taas jälleen kerran korostui.
Tämä oli ensimmäinen kerta kun lagi on syntynyt puhelimen kuumumisen johdosta. Lagit ovat vaihtelevia, joskus lagaa jatkuvasti ja koko ajan ja joskus taas lagit ovat pieniä tökkimisiä joita on vähän väliä paljon. Olen sammuttanut puhelimen moneen otteeseen, ottanut akun irti ja antanut sen olla irti about 10min.
Olen myös tyhjentänyt pelin välimuistin aika monesti. Mikään ei ole auttanut. Olen myös ladannut geometry dash liten ja se lagasi samalla tavalla kuin normaali versio.

Onko kenties kellään muulla ollut saman kaltaisia ongelmia ja miten olette niitä ratkaisseet?

7

2528

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • crystal13

      Oletko koittanut poistaa pelin ja ladata sen jälkeen uudestaan?

    • Apua tarvitseva

      Nämä tiedot ovat sinulle varmaan turhia mutta jos kuitenkin satut tietämään pelistä niin olen tavallaan jo niin hirveän ''pitkällä'' että sen jälkeen pelin ilo häviäisi. Minulla on 700 tähteä ja 60 secret coinsia. Ja sanoinhan jo että geometry dash lite lagaa aivan samalla tavalla kuin normaali versio ja sitä on nyt kyllä tullut poisteltua ihan liiankin monta kertaa...

    • paska peli :D

      Mites onko ostettu kokoversio? Veikkaan että ei ole joten mukana voi olla tullut jotain paskaa, mikä on kyllä aika epätodennäköistä mutta mahdollista.

    • Apua tarvitseva

      On kuules ostettu.

    • Pihvi12

      Ootko kokeillu tyhjentää ramin? Kun ite tyhjensin ramin se lopetti lagit.

    • Kuinka kauan on ollut sama kännykkä sulla? Se voi jo 3-5 vuoden jälkeen olla huonossa kunnossa.

    • Anonyymi

      toimiiko vielä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe