Guilty Pleasures

fnfn

Tiedänhän minä totta kai, että te olette Tarkkoja Laadun Ystäviä, mutta onko teillä mitään sellaista "salaista" pahetta, mitä ette paljasta kavereillenne, vanhemmillenne tai itsellennekään? >:)

"Pedofilia".

Noei.

Mulla on aika monta sellaista avointa guilty pleasurea, joita en pidä salassa (en tiiä mikä tuo on suomeksi) ja näitä on...

- Vaikka kuuntelenkin armotonta Laatumusaa, niin kuuntelen myös tätä ns. "paskaa" musiikkia ja radiomätöt menee suoraan sydämeen. Robin ei ole niin surkea ja mikäs sen parempaa tanssimusaa kuin Dubstep. Tai no, on sitä, mutta kyllä se menee!
- Olen "Here Comes Honey Boo Boo" -sarjan intohimoinen fanittaja ja olin todella harmissani, kun kuulin että se lopetetaan.
- Katson Youtubesta Fat Camp - videoita ja muita sairausvideoita. Etenkin sellaset mutaatio-dokumentit on lähellä sydäntä.
- Twilight -kirjat ei ole niin armotonta kuraa kun niiden on annettu ymmärtää olevan. Ei ne tietty mitään "Vuosikymmenen kirjasarja" -palkintoa saa, mutta kyllä ne lukee oikealla asenteella.
- Katson myös paskoja leffoja ja nautin niistä.
- Tämän vuoden Vain elämää on ollut hyvä, ainakin ne pari jaksoa mitä katsoin (Paula Vesala ja Toni Wirtanen).

Sitten ne salaiset :)

- SUOLISTO
- Rakastan joululauluja ja kuuntelen niitä ilolla Youtubesta. Tykkään myös kuunnella virsiä.
- Tykkään Percy Jackson -kirjoista (tämäkään ei periaatteessa ole salainen, koska bestikseni ja perheeni tästä tietää, mutta uusille kavereille en kirjoista puhuttaessa ole tätä vielä hihkaissut..)
- Aina jos tulee jokin murhamysteeri, etsin niiden nimet jotain Murha.fi:stä ja stalkkaan niitä Facebookissa (en kyllä pyydä kaveriksi tai mitään)
- Vauvablogien lukeminen
- Demi.fi (oikeastaan se, etten halua että kaverini lukee juttujani sieltä)

Laittakaa vaikka anonyymina jos ette muuten kehtaa :DD

60

979

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suolisto nyt ainakin.

      Muusta ei puhuta.

    • Salaan opettajiltani millaista nautintoa heidän kehunsa aiheuttavat.
      Salaan muilta ihmisiltä, että pidän itseäni yli-ihmisenä.
      Salaista on myös menneisyyteni kristittynä, josta tietää ainoastaan alle viisi henkilöä.
      Suurin salaisuus on, että keskustelen teidän kanssanne TÄÄLLÄ!

      Muista salaisuuksia on, että kannatan moniaviosuutta ja haluaisin kerätä koulustani parhaat yksilöt haaremiin hedelmöitettäviksi ja sitten lähettä heidät vanhemmilleen hoidettavaksi kuin lempilintuni käki, josta Biologi tietää.

      Toinen salaisuus on polyamorismi ja rakastan jokaista naista.

      Siihen voitaisiin lisätä Salaisuus* jota en kerro kilpailijoilleni.

      (*iso alkukirjain on vihje)

    • Aaaa, hei mulla tulee lisää:

      - Uskon Jumalaan (salaan bestiksiltäni ja sisaruksiltani, mutta en vanhemmiltani - en kyllä puhu niitten kaa sillee, mut - ja ehkä voisin uusille tuttaville kertoo..)
      - Disneyn laulujen kuunteleminen Youtubesta ja Multilanguageiden (?) kattominen. Etenkin One Line Multilanguaget

      • Jumaluskon salaaminen on melko yleistä. Siitä tuli mieleen, että salaan myös tiedon siitä, että olen lukenut Raamatun kolme kertaa kannesta kanteen, koska muuten minua pidettäisiin paikkakunnan tylsimpänä miehenä.


    • Suolistosta eivät muut tiedä
      (Eivätkä pervoista ja kaksimielisistä ajatuksistanikaan XDD)

      Mutta salaiset paheeni/ salaiset asiat ovat

      Trollailu
      Palindromit, anagrammit, sanamuunnokset yms
      Kusetus
      Tahaton varastelu
      Tiedeuutiset
      Uutiset
      Pilalaulut
      Omakeksimät pelit
      Kirjoitustatuointifetissi XD
      Fantasiakirjat
      Väitöskirjat
      Keksit XD
      Leipominen
      Sushi
      Merilevä

      En jaksa jatkaa tätä listaa enään

      • Mitä helvettiä teette merilevällä jos se on salainen paheenne? O_o Aviomiehenäsi vaadin saada keskustella asiasta.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Mitä helvettiä teette merilevällä jos se on salainen paheenne? O_o Aviomiehenäsi vaadin saada keskustella asiasta.

        Syön sitä. Se on hyvää ja erittäin terveellistä


      • pofuksio kirjoitti:

        Syön sitä. Se on hyvää ja erittäin terveellistä

        O_o terveellistä syödä bakreereja täynnä olevasta merestä jotain likaista ruohoa. Kuvittelin jotain muuta, mutta ei kai siinä mitään...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        O_o terveellistä syödä bakreereja täynnä olevasta merestä jotain likaista ruohoa. Kuvittelin jotain muuta, mutta ei kai siinä mitään...

        No, jos et usko niin lue netistä. Se on terveellistä ja maku erinomainen kunhan siihen ensin tottuu


      • israelin-tukija kirjoitti:

        O_o terveellistä syödä bakreereja täynnä olevasta merestä jotain likaista ruohoa. Kuvittelin jotain muuta, mutta ei kai siinä mitään...

        Merilevä on oikein terveellistä. Arame on miedon makuista eli hyvää, suosittelen.


    • Onhan niitä.

      - Katson p*rnoa kun huvittaa

      - Leikin joskus muutama vuosisitten roolipeli leikkiä yksikseen (foreveralone)

      - Laulelen outoa.

      - Yllättävän usein katselen perseitä, ei väliä iällä, kunhan on sellainen hyvä (Tosin alle 6-8v perseitä en katsele), ei väliä sukupuolella, kunhan ei ole lihava. Kyllä kyylään aika usein meidän luokan pojan persettä.

      - Joskus luokassa pulpetin alla mulla seisoo, kun ajattelen jotain sellaista, mut se ehtii laskea tunnin aikana

      - Kuuntelen paskoja musiikkia, kun ei ole muutakaan tekemistä (Esim. Robin)

      - Tykkään nuorista piirteistä (Pieni söpö nenä, sellaiset pienet rinnat, pienet söpöt posket)

      - Tykkään myös vanhempien tyyppien piirteistä (Esim. huulet , nenä.)

      Itselleni en myönnä:

      - Minussa on 1% sadistia

      - Jotkut 8-11 vuotiaat ovat ihan hyvännäköisiä ( mutta eivät kiinnosta minua)

      - Katson silloin tällöin hentaita, enimmäkseen lonkero

      - Minussa on jotain hullua

      - Minussa on kai 1% homoa

      - Olen ollut sadisti.

    • - Sanon olevani aina rehellinen, mutta kusetan Suolistolaisia aika usein.

      - Kommunistit ovat perseestä!

      - Olen natsi.

      • Minäkin sanon usein olevani rehellinen, ja minua uskotaan koska olen hyvä valehtelemaan enkä jää kiinni


      • ebzu
        pofuksio kirjoitti:

        Minäkin sanon usein olevani rehellinen, ja minua uskotaan koska olen hyvä valehtelemaan enkä jää kiinni

        Miksi varastat aivosolujani?


      • ebzu kirjoitti:

        Miksi varastat aivosolujani?

        Miten niin minä niitä varastan?


      • ebzu
        pofuksio kirjoitti:

        Miten niin minä niitä varastan?

        Koska kirjoitat asioita joita minä ajattelen.


      • ebzu kirjoitti:

        Koska kirjoitat asioita joita minä ajattelen.

        Ahaa o.o Mitä esimerkiksi?


      • ebzu
        pofuksio kirjoitti:

        Ahaa o.o Mitä esimerkiksi?

        No vaikka tuon valehtelu jutun. Olen näyttelijä,joten valehteleminen on helppoa.


      • ebzu kirjoitti:

        No vaikka tuon valehtelu jutun. Olen näyttelijä,joten valehteleminen on helppoa.

        Minä en ole, se vaan tulee luonnostaan ja usein jopa vahingossa.

        Mutta entä muita? En nimittäin oikein pidä ajatuksesta, että meillä olisi jotain yhteistä. En ole edes varma, oletko kiva vai et xD


      • ebzu
        pofuksio kirjoitti:

        Minä en ole, se vaan tulee luonnostaan ja usein jopa vahingossa.

        Mutta entä muita? En nimittäin oikein pidä ajatuksesta, että meillä olisi jotain yhteistä. En ole edes varma, oletko kiva vai et xD

        Yritän ainakin olla kiva. Mahdollisimman usein.

        Sinulla on jännä murre,tuolta toisesta keskustelusta.


      • ebzu kirjoitti:

        Yritän ainakin olla kiva. Mahdollisimman usein.

        Sinulla on jännä murre,tuolta toisesta keskustelusta.

        Minä en yleensä edes yritä olla kiva.

        Joo niin on. En edes tiedä mistä se on tullut, mutta sitä on kiva puhua.


      • ebzu
        pofuksio kirjoitti:

        Minä en yleensä edes yritä olla kiva.

        Joo niin on. En edes tiedä mistä se on tullut, mutta sitä on kiva puhua.

        Ei ole salaisuus.


      • ebzu kirjoitti:

        Ei ole salaisuus.

        Ei ole ei xD


      • ebzu
        pofuksio kirjoitti:

        Ei ole ei xD

        Miksi et pidä minusta? Olenko ilkeä?


      • ebzu kirjoitti:

        Miksi et pidä minusta? Olenko ilkeä?

        En tiedä. Olet jotenkin niin samnlainen ja jotenkin niin erilainen. Lisäksi pidät Herrestä. Mutta positiivista on, että pidät Raipparista.

        Ja ei, et ole ollut. Et ainakaan läheskään yhtä ilkeä kuin minä, eikä sekään paljoa ole.


      • ebzu
        pofuksio kirjoitti:

        En tiedä. Olet jotenkin niin samnlainen ja jotenkin niin erilainen. Lisäksi pidät Herrestä. Mutta positiivista on, että pidät Raipparista.

        Ja ei, et ole ollut. Et ainakaan läheskään yhtä ilkeä kuin minä, eikä sekään paljoa ole.

        Miksi muuten,btw,et pidä Herrestä?


      • ebzu kirjoitti:

        Miksi muuten,btw,et pidä Herrestä?

        En pidä en x) Mukavaa, että huomasit


      • ebzu
        pofuksio kirjoitti:

        En pidä en x) Mukavaa, että huomasit

        Jos naulaan sinut Herreen kiinni? >:))


      • ebzu kirjoitti:

        Jos naulaan sinut Herreen kiinni? >:))

        Mieluummin vaikka itseesi, kuin Herreen.

        Minulla taitaa olla negatiivinen pakkomielle Herreä kohtaan


      • ebzu
        pofuksio kirjoitti:

        Mieluummin vaikka itseesi, kuin Herreen.

        Minulla taitaa olla negatiivinen pakkomielle Herreä kohtaan

        Tai naulaankin sinut HeKeKeen olkapäähän


      • ebzu kirjoitti:

        Tai naulaankin sinut HeKeKeen olkapäähän

        Ja minä taidan naulata sinut Herren ahteriin, jotta voisit olla aina hänen kanssaan.


      • ebzu
        pofuksio kirjoitti:

        Ja minä taidan naulata sinut Herren ahteriin, jotta voisit olla aina hänen kanssaan.

        Ei ahteri sanaa! Siitä tulee mieleen lihava takamus!


      • ebzu kirjoitti:

        Ei ahteri sanaa! Siitä tulee mieleen lihava takamus!

        No eihän se haittaa :3 Jos se horjuttaa Herrerakkauttasi


      • ebzu
        pofuksio kirjoitti:

        No eihän se haittaa :3 Jos se horjuttaa Herrerakkauttasi

        Oliko pakko,nyt nauran täällä itsekseni.

        Tuli mieleen se Raipparin suolistohoilotus.
        "Emme saa sanoa Tukijalle,viiksesi ovat rumat kuin kalkkunan koivet. Leikkaamme viimeisenkin karvan"


      • ebzu kirjoitti:

        Oliko pakko,nyt nauran täällä itsekseni.

        Tuli mieleen se Raipparin suolistohoilotus.
        "Emme saa sanoa Tukijalle,viiksesi ovat rumat kuin kalkkunan koivet. Leikkaamme viimeisenkin karvan"

        Seleevä XD

        Mutta meen nukkumaan, että hyvää yötä sullekkin


      • ebzu
        pofuksio kirjoitti:

        Seleevä XD

        Mutta meen nukkumaan, että hyvää yötä sullekkin

        Ainnin muute. Salainen paheeni on jöökermaisteri. Toimii yskänlääkkeenä. En tiedä miten kirjoitetaan. Se on hyvää.

        Ei,en ole alaikäinen alkoholisti. Maistelen vaan joskus. Sekun on kaapissa niin hyvin esillä.


      • ebzu kirjoitti:

        Ainnin muute. Salainen paheeni on jöökermaisteri. Toimii yskänlääkkeenä. En tiedä miten kirjoitetaan. Se on hyvää.

        Ei,en ole alaikäinen alkoholisti. Maistelen vaan joskus. Sekun on kaapissa niin hyvin esillä.

        E ymmär ees maastelu idee


      • ebzu
        pofuksio kirjoitti:

        E ymmär ees maastelu idee

        Täh


      • ebzu kirjoitti:

        Täh

        Oho. Muistin että tämä oli se keskustelu jossa kirjoitettiin puhekielellä XDD Hajamielisyys on hassua


      • ebzu
        pofuksio kirjoitti:

        Oho. Muistin että tämä oli se keskustelu jossa kirjoitettiin puhekielellä XDD Hajamielisyys on hassua

        Aaivan.


      • ebzu kirjoitti:

        Aaivan.

        Tuollaisen takia tulee välillä mietittyä, onko tyhmä vai tyhmä x)


      • ebzu
        pofuksio kirjoitti:

        Tuollaisen takia tulee välillä mietittyä, onko tyhmä vai tyhmä x)

        Niin tai vaikka tyhmä. :D


      • ebzu kirjoitti:

        Niin tai vaikka tyhmä. :D

        Ehkä xD

        On se vaan kiva olla ķuin blondivitsien blondi


      • ebzu
        pofuksio kirjoitti:

        Ehkä xD

        On se vaan kiva olla ķuin blondivitsien blondi

        Ja vielä blondi :O


      • ebzu kirjoitti:

        Ja vielä blondi :O

        No siitä saa aika paljon kuittailua.

        Miksi me muuten häiriköimme monissa keskusteluissa? XD

        Menen syömään


      • ebzu
        pofuksio kirjoitti:

        No siitä saa aika paljon kuittailua.

        Miksi me muuten häiriköimme monissa keskusteluissa? XD

        Menen syömään

        Koska odottaessa toisen vastausta voi rauhassa lukea toisen keskustelun vastausta.


      • ebzu kirjoitti:

        Koska odottaessa toisen vastausta voi rauhassa lukea toisen keskustelun vastausta.

        Ahaa, siinä siis oli oikeastikin joku idea.

        Blondina en tietenkään älynnyt


      • ebzu
        pofuksio kirjoitti:

        Ahaa, siinä siis oli oikeastikin joku idea.

        Blondina en tietenkään älynnyt

        Ja minä sinisilmäisenä uskoin että tiedät.


      • ebzu kirjoitti:

        Ja minä sinisilmäisenä uskoin että tiedät.

        XD

        Blondina vain ajattelin, että kai siinä joku idea ehkä on XD


      • fnfnfnf
        pofuksio kirjoitti:

        XD

        Blondina vain ajattelin, että kai siinä joku idea ehkä on XD

        GET A ROOM.

        - fnfn


      • fnfnfnf kirjoitti:

        GET A ROOM.

        - fnfn

        Tältäkö minun ja Trotskin höpötykset näyttävät ulkopuolisen silmin?? XD


      • kurpizza kirjoitti:

        Tältäkö minun ja Trotskin höpötykset näyttävät ulkopuolisen silmin?? XD

        Kyllä X)


      • ebzu
        pofuksio kirjoitti:

        Kyllä X)

        KUKA on Trotski?


      • ebzu kirjoitti:

        KUKA on Trotski?

        Icepicked minun ymmärtääkseni


      • ebzu kirjoitti:

        KUKA on Trotski?

        Icepicked


      • ebzu
        kurpizza kirjoitti:

        Icepicked

        Aha. Miksi?


      • ebzu kirjoitti:

        Aha. Miksi?

        Hänen alkuperäinen nikkinsä oli "Eräs trotskilainen" ja silloin hänelle kehitettiin mm. lempinimet "ET" ja "Trotski". Sitten hän kirjautui ja suolisto ei hyväksy ä:tä nimimerkkeihin.


    • Niitä on paljon.

      - Kahvi (Juon sitä usein ja useissa paikoissa, esim. museossa tai kauppakeskuskessa alkaa mennä hermot jos en saa kahvia. Se ei ole fyysistä riippuvutta vaan tapa levätä/ hakea mielihyvää rasittavan tilanteen keskellä tai toisaalta juhlistaa kivaa asiaa.)

      - Yksi meikkiblogi
      - Solarium (aika nolo)
      - Vahingonilo-ohjelmat (morsiamet eivät mahdu mekkoihinsa, joku on velkaantunut koska on laittanut irtokynsiin 2000 dollaria/kk ynnä vastaavat)
      - Luen ohjeita miten saada sixpack, vaikken tällä ruokavaliolla saa sitä ikinä

      On näitä vaikka kuinka paljon.

    • morso1997

      Koulussa kaikki luulee et mä oon kauheen ahkera ku mulla on hyviä kouluarvosanoja mut oikeesti oon ihan _älyttömän_ laiska D: Jätän usein läksyt tekemättä (vaikka lukiossa jo pitäis niitä tehä säännöllisesti) ja opiskelen sit vasta muutama ilta ennen koetta, joskus koko kirjan vikana iltana. Olen myös laiska siivoamaan. Nytkin olen lykännyt tuon työpöytäni siivoamista jo yli kaksi viikkoa, vaikka se on ihan järkyttävässä kunnossa. ..Ja olen laiska urheilemaan. Yleensä istun koko illan vain koneella, tässä jaksossa ainoaksi urheilun tapaiseksikaan taitaakin jäädä Wanhojen tanssien harjoitukset...
      Muuta ei nyt tuu mieleen..

    • Rautionkisilijat

      Salainen paheeni on että rakastan ariana Granden musiikkia koska muuten Kuuntelen oikeastaan vain räppiä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3757
    2. 208
      3039
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2584
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2044
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1475
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    7. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      175
      1380
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1334
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe