Moi!
Onko teillä kellään muulla heräämisvaikeuksia? Itse en herää kännykän ääneen, herätyskelloon jne. Ja jos joku tulee herättämään minua voin huutaa hänelle jotain ja sitten kun joskus nousen niin minulla ei ole mitään muistikuvaa, että olen käskenyt tämän kyseisen henkilön painua h****ttiin sänkyny vierestä minua häiritsemästä. Asia todella häiritsee minua, koska se vaikuttaa todella paljon jokapäiväiseen elämiseen. En enää tiedä mikä avuksi.. Parhaimpia tapauksia on se, että isäni on imuroinut ja mopannut huoneeni aamulla vielä nukkuessani, enkä ole siihenkään herännyt... Ihan kuin pystyisin "sulkemaan" kaiken muun ympäriltäni nukkuessani..?
Heräämisvaikeudet
3
1201
Vastaukset
- Äiti
Tuossa nyt ei ole mitään uutta.
16-vuotiaan tyttäreni ympäriltä saa vaikka talo romahtaa, ei reagoi millään lailla unestaan. Kaikenlaiset herätysvempaimet saavat ihan rauhassa soida vaikka paristot tyhjiksi, ei mitään vaikutusta. Kun yritän herätellä, vastailee jopa kysymyksiin, kiljuu haluavansa olla rauhassa jne... ilman että herättyään muistaa mitään.
En tajua miten tulee koskaan suoriutumaan itsenäisestä elämästä: Eihän se kykene mitenkään heräämään edes aamuisin töihin! Varmaan tunti minulta menee joka-aamuisissa herätyspuuhissa. Sama juttu ollut pienestä asti, herääminen ei ole helpottunut yhtään iän myötä. - poika_17
Ongelmaa löytyy myös täältä. Herään kylläkin kännykän herätyskelloon ja vaikka ihan tavalliseenkin, mutta en saa vaan itseäni revittyä ylös. Olen monet aamut vaan heränny, sammuttanu herätyskellon ja jatkanu unia, kun ei vaan ole saanut itseäni ylös sängystä. Todella haitallista opiskelujeni kannalta, kun olen 2-3 päivää koulusta poissa viikossa. Kenelläkään mitään vinkkejä?
- nukkujaäiti
Olen juuri tuollainen superuninen. Pelkäsin aikoinani muuttaa pois kotoa, koska en herännyt herätyskelloon. Opiskeluaikoina ostin kaksi peltiherätyskelloa, joista toinen soi sängyn vieressä ja toinen huoneen toisella puolella(aluksi peltiämpärissä), jotta en saa sitä sammutetuksi nousematta ylös. Lisäksi herääminen vaati tietoisuuden siitä, että on pakko nousta, eikä ole ketään herättämässä.
Peltikellovaihetta kesti kolme vuotta, sitten ensimmäinen kello oli tavallinen herätyskello ja vain toinen peltikello.
Olen nainen ja kaikki väittivät, että herääminen helpottuu, kun saa lapsia...ja vielä mitä! Mieheni on hoitanut lapset öisin. Vauva-aikana heräsin syöttämään, kun lapsi oli aivan sängyn vieressä nukkumassa ja huusi todella lujaa. Useimmiten mieheni oli jo sitä ennen noussut antamaan lapsen rinnalleni.Se siitä äidinvaistosta.
Nykyisin herään useimmiten yhteen kelloon, mutta vieläkin tarvitsen varakelloa, johon ei ylety nousematta. Molemmat ovat jo tavallisia herätyskelloja . Joskus vieläkin käy niin, että en herää kumpaankaan ja mieheni repii minut ylös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662278Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381873Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣241568Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711540Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.851274Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1841194Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬241120Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1101105En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9942- 77939