Satuinpa löytämään Arabian matalia lautasia joissa on tässä linkissä olevan kuvan tyyppinen keskiosa...
http://img.photobucket.com/albums/v133/mook123/muuta/lautanen_arabia.bmp
..väritys on vihreä(haaleanpi kuin kuvassa) ja lautasen reunoissa on vielä lisää kukkia joita en enään jaksannut piirtää tähän aikaan yöstä.
Olisiko kenelläkään tietoa mihin sarjaan lautanen mahtaa kuulua tai ylipäätänsä mitään tietoa tästä lautasesta.
Olen yrittänyt etsiä huuto.netistä, ebay:stä ja antiikkilinkit sivun linkeistä (http://www.antiikkilinkit.com/aliikkeet.htm) , mutta mistään ei ole löytynyt apua.
Kiitokset!
Arabian lautanen 1964-1971
vesinokkaeläin111
2
1495
Vastaukset
- maesa76
Itselläni on syvä lautanen samalla kuviolla, enkä tiedä mihin Arabian sarjaan se kuuluu. Takana lukee Arabia, Made in Finland, lasitteen suojaama koriste Mielenkiinnolla odotan, tuleeko viestiketjuun jatkoa, että joku tietäisi:)
- Fasetti
Tämä koriste on hieman useampisakaraisena Raija Uosikkisen "Sampo", joka on ollut tuotannossa 1973-1971. Voi olla, että tämä harvempisakarainen on myös Sampo, joskaan minulle ei ihan selvinnyt että oliko kysyjän kuva piirros vai valokuva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512