Sims 4 synnytys

ärsyyntynytplj

miten hitossa sen simin saa synnyttämään? mun simin pitäis jo synnyttää, mut se ramppaa vain vessassa, keittiössä syömässä ja makkaris nukkumassa.Välillä se laittaa kädet mahan päälle ja hengittää rauhallisesti mutta ei silti synnytä. Vika itse sims 4:ssa vai itsessäni (että pitäisi tehdä jotain muuta kuin odottaa, kunnes se itse synnyttäisi..?)

82

12022

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .Pikkis.

      Itse en ole vielä simiäni laittanut raskaaksi joten en tiedä, toimiiko tämä neuvo... Pystytkö klikkaamaan esim. simisi mahaa ja siitä tulisi sitten vaihtoehto "synnytä" tai muuta vastaavaa?

      • Anonyymi

        Sim on raskaana pitäisi tutti olla tutin kuva simin hyvinvointi palkisss


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sim on raskaana pitäisi tutti olla tutin kuva simin hyvinvointi palkisss

        Missä on hyvinvointipalkki


      • Anonyymi

        käyttäkää puhelinta sieltä ottakaa koti ja hanki tiedevauva
        Huom! Tieto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        käyttäkää puhelinta sieltä ottakaa koti ja hanki tiedevauva
        Huom! Tieto

        mut miten


    • suviv-01

      Itselläni ei sims4:jää ole.. mutta kokeile mennä kartta näkymään ja painaa sairaalaa, luulisin että siihen tulisi vaihtoehto: synnytä


      ????

      • kukkakaktus

        sims 4 ei oo sairaalaa ym


      • EtVoiOllaHeikkoEsitys
        kukkakaktus kirjoitti:

        sims 4 ei oo sairaalaa ym

        On sairaalaa Sims 4:ssä. Siks, kun mun simi käy siellä töissä.
        On myös ym. Simi näki ja sitä ei petetä. :)


      • Helenahenna
        kukkakaktus kirjoitti:

        sims 4 ei oo sairaalaa ym

        On oon ite vieny sinne mun simin


      • liinugunnarsen_

        tarviiks synnytyksee jonku lisärin?


      • OutoSim
        liinugunnarsen_ kirjoitti:

        tarviiks synnytyksee jonku lisärin?

        Ei.


      • Anonyymi

        Paina kehtoa niin siihen tulee vaihtoehto synnytä!


      • Anonyymi

        Mulla ei tullu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei tullu?

        Kiva kun kerroit.


      • Anonyymi
        EtVoiOllaHeikkoEsitys kirjoitti:

        On sairaalaa Sims 4:ssä. Siks, kun mun simi käy siellä töissä.
        On myös ym. Simi näki ja sitä ei petetä. :)

        Missä se sairaala on pliis auttakaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä se sairaala on pliis auttakaa

        Se selviää kun simisi käy siellä synnyttämässä.

        (Kuten tässäkin ketjussa todetaan, voit valita niin halutessasi "synnytä sairaalassa"- vaihtoehdon, tai jos pelaat toista simiä voit valita "vie sairaalaan". Kummassakin tapauksessa simit löytävät sen sairaalan aina ilman kummempia kommelluksia. Huoli pois ja synnyttämään vaan. Miljoonat simit ovat onnistuneet löytämään sairaalan, joten olisi pieni ihme ellei sinun simisi onnistuisi)


      • Anonyymi
        liinugunnarsen_ kirjoitti:

        tarviiks synnytyksee jonku lisärin?

        Tietenki, niinku pyykkäämiseenki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä se sairaala on pliis auttakaa

        Siihen tarvii duunipäivä lisärin👌🏻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä se sairaala on pliis auttakaa

        🙄🙄🙄Simsis kun se Simi menee synnytetään sairaalaan ni sinne ei pääse mukaan paitsi jos on se duunipäivä lisäri!😡


      • Anonyymi
        EtVoiOllaHeikkoEsitys kirjoitti:

        On sairaalaa Sims 4:ssä. Siks, kun mun simi käy siellä töissä.
        On myös ym. Simi näki ja sitä ei petetä. :)

        Voiko sitä koodia käyttää vaikka ei ois duunipäivä lisärii?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko sitä koodia käyttää vaikka ei ois duunipäivä lisärii?

        Kokeile.


      • Anonyymi
        liinugunnarsen_ kirjoitti:

        tarviiks synnytyksee jonku lisärin?

        Ei tarvi ei todellakaan kun tulee ilmoitus synnyttää paina vauvan kehtoa ja siitä on ainoa vaihtoehto synnytä. Tai paina sun simiä ja siinä on vaihtoehto mene sairaalaan synnyttämään mut sinne ei pääse mukaan jos ei oo duunipäivälisärii kai


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paina kehtoa niin siihen tulee vaihtoehto synnytä!

        Miten saa kehdon tai siis millä nimellä sen saa rakennustilassa kun mä haen kehto niin tulee että hakutuloksia ei löytynyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten saa kehdon tai siis millä nimellä sen saa rakennustilassa kun mä haen kehto niin tulee että hakutuloksia ei löytynyt

        duoda noin, kokeileppa etsiä niistä lasten tavaroista, älä käytä nimihakua. Pitäisi olla lastenhuone tavaroissa se kehto.


      • Anonyymi
        kukkakaktus kirjoitti:

        sims 4 ei oo sairaalaa ym

        En mää kään tiiä et onko sitä sairaalaa ees aavikko kartalla


      • Anonyymi
        liinugunnarsen_ kirjoitti:

        tarviiks synnytyksee jonku lisärin?

        ei tarvitse


      • Anonyymi
        liinugunnarsen_ kirjoitti:

        tarviiks synnytyksee jonku lisärin?

        Ei tarvitse,🙂


      • Anonyymi

        Simssissä ei taida olla erillistä sairaalaa. Tiiän koska pelaan sitä.
        Onko muuten kellään tietoa miten Sim pääsee sairaalaan synnyttämään?


      • Anonyymi
        liinugunnarsen_ kirjoitti:

        tarviiks synnytyksee jonku lisärin?

        Sama kysymys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten saa kehdon tai siis millä nimellä sen saa rakennustilassa kun mä haen kehto niin tulee että hakutuloksia ei löytynyt

        Sen löytää lastenhuoneen sänky- kohdasta


      • Anonyymi
        OutoSim kirjoitti:

        Ei.

        jos haluaa lähtee siminmukaan sairaalaan synnyttämään niin tarvii duunipäivä lisärin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🙄🙄🙄Simsis kun se Simi menee synnytetään sairaalaan ni sinne ei pääse mukaan paitsi jos on se duunipäivä lisäri!😡

        ihan turha huutaa kaikki ei tiiä kaikkee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Simssissä ei taida olla erillistä sairaalaa. Tiiän koska pelaan sitä.
        Onko muuten kellään tietoa miten Sim pääsee sairaalaan synnyttämään?

        pitää painaa synnyttävästä simistä ja klikata sitä missä lukee synnytä sairaalassa


      • Anonyymi

        ei oo sairaalaa


      • Anonyymi
        Helenahenna kirjoitti:

        On oon ite vieny sinne mun simin

        mikä niistä paikoista?
        metsä aavikko vai kaupunki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paina kehtoa niin siihen tulee vaihtoehto synnytä!

        niin miten ja missä on kehto


    • simssiinvauvoja

      Minulla ainakin sims alkaa automaattisesti synnyttämään ja sitten voi painaa synnytä sairaalassa vaihtoehtoa. Yleensä Simeillä raskaus vie kait sen kolmisen päivää? Sitä raskauden kestoa muuten pystyy myös seuraamaan, missä kerrotaan on alku, keski vai loppuvaihe. Taisi olla samassa valikossa, missä näkyy onnellisuusjutut :)

    • The Sims 4

      Sun pitää klikata sitä synnyttävää simiä ja sit "synnytä" tai "synnytä sairaalassa"

    • sims3

      simistä pitää painaa sitten siihen tulee vaihtoehto mene sairaalaan kilkkaa sitä

    • tönö

      Mun sim alkoi synnyttämään kun Se oli sen kaverilla ja sit Se vaan lähti kotiin ja synnytti sinne kehtoon...

    • Anonyymi

      Minun simini tuli raskaaksi koodilla. Se on loppuvaiheessa ja ei synnytä. On ollut jo simssissä viikon raskaana. Sims 4

    • Kskskej

      Minulla sama ongelma. Simistäni tein raskaan koodilla koska en saa pelehtiä simssissä (äiti sano) onko minulla bugi?

      • Lol....l

        En haluas olla ilkeä mut onno se muka paha asia et ne simit menee peiton alle ja tulee sieltä pois😂


      • jokulaiskaHilb

        The Sims 4:ssä ei ole mitään koodia, jolla simin saisi raskaaksi. Vatsan saa kasvamaan tai synnytystä aikaistettua, mutta vauvaa ei synny ilman vanhaa kunnon wohoota.


      • OutoSim
        jokulaiskaHilb kirjoitti:

        The Sims 4:ssä ei ole mitään koodia, jolla simin saisi raskaaksi. Vatsan saa kasvamaan tai synnytystä aikaistettua, mutta vauvaa ei synny ilman vanhaa kunnon wohoota.

        Noin juuri ja sillä pienellä tarkennuksella, että yritä tehdä lapsi (Try for Baby) on huomattavasti tehokkaampi kuin Woohoo kun ihan "aikuisten oikeasti" sitä lasta halutaan. Todennäköisyys lapsen saannille on edellisellä keskimäärin 80 prosentin luokkaa ja Woohoolla alle promillen.

        Huom. En ole Woohoon tai lapsenteon erityisasiantuntija yhdenkään simspelin kohdalla, mutta luen jonkinverran sitä runsasta materiaalia mitä aiheesta kirjoitetaan netissä. Pitkään ihmettelin sitäkin, miksi aiheesta tosiaan kirjoitetaan niinkin paljon kuin kirjoitetaan ja syy selvisi minulle vähitellen vasta tänä syksynä.

        Lapset ja nuoret eivät löydä luotettavia seksuaalivalistustekstejä netistä. (!) Eivät tunne soveltuvia hakusanoja, eivät luota löytämiinsä artikkeleihin esimerkiksi siksi että niiden sisältö poikkeaa heidän kuvitelmistaan ja ikätoverien mahdollisesti humoristisista tai pahimmillaan tahallisen harhauttavista kertomuksista - ja vanhemmilta kysely koetaan monista syistä hankalaksi mm. siksi, etteivät vanhemmatkaan aina mielellään tee seksuaalisista seikoista selkoa ja/tai suhtautuvat esimerkiksi tarpeettoman suojelevasti lapsiinsa, antavat epämääräisiä ja vältteleviä vastauksia jne.

        Hämmentävää, mutta ei viime kädessä odottamatonta, että nuoremmista pelaajista moni etsii pelistä havainnollista tietoa sukupuolisen käyttäytymisen erikoisuuksista. Tässä siis selitys siihen, miksi raskaus- ja synnytys- yms. teemat kiinnostavat pelaajia tälläkin palstalla. Asioista ei kaksinaismoraalin takia ole totuttu puhumaan niiden oikeilla nimillä. Jos nimenomaan lasten hankkiminen pelissä olisi kiinnostuksen varsinainen kohde, riittäisi useimmille sama tieto kuin minullekin: Helpoin ja nopein tapa lasten hankkimiseen TS4:ssä on adoptoida ne lapset, ei Woohoo. Tietokone ja 1000 simoleonia, olkaa niin ystävällinen, ja teillä on lapsi jonka voitte tarvittaessa muokata siminluonnissa mieleiseksenne hyvin yleisellä pikku jekulla.


    • Jokulaiskahilb

      Kokeilkaa pistää testingcheats true -koodin aktivoinnin jälkeen koodilaatikkoon Sims.add_buff buff_pregnancy_inlabor

    • Kskskej

      Kiitos

    • Anonyymi

      Minulla simi alkaa synnyttää jaa kun painan synnytä sairaalassa se menee sairaalan ja kun se tulee takaisin sen maha on kadonnut ja vauvvaa ei mäy missään??

      • Mehmehh

        Tuliko ilmoitus vauvan sukupuolesta ja nimen valitsemisesta? Jos tuli, vauvan pitäisi olla kehdossa jossakin talon makuuhuoneista.


      • Anonyymi

        Se vauva on kotona.kehdossa...


    • Anonyymi

      Eli se on ikään kuin synnyttänyt mutta vauva katoaa!! Voiko joku auttaa😭😭

      • Jokulaiskahilb

      • sims.add_buff pregnancy_trimester1 (tai _trimester2,_trimester3 ja_inlabor) -koodit saavat kyllä simin näyttämään siltä kuin se olisi raskaana, käyttäytymään 'odotuksen mukaisesti' ja synnyttämäänkin, mutta eivät lopultakaan tuo lasta kehtoon. (!)

        Vika ei ole koodissa. Se toimii kuvauksen mukaisesti ja käynnistää raskauteen liittyvät animaatiot. Kyseessä on em. koodeja käytettäessä kuitenkin vain 'valeraskaus', jos niin haluaa asian ilmaista. Lapset tehdään TS4:ssä joko 'vanhaan malliin', hankitaan adoptoimalla, generoidaan CAS:issa, hakkeroidaan tallennuksiin, modataan jne.


      • Jokulaiskahilb
        Simahtanut kirjoitti:

        sims.add_buff pregnancy_trimester1 (tai _trimester2,_trimester3 ja_inlabor) -koodit saavat kyllä simin näyttämään siltä kuin se olisi raskaana, käyttäytymään 'odotuksen mukaisesti' ja synnyttämäänkin, mutta eivät lopultakaan tuo lasta kehtoon. (!)

        Vika ei ole koodissa. Se toimii kuvauksen mukaisesti ja käynnistää raskauteen liittyvät animaatiot. Kyseessä on em. koodeja käytettäessä kuitenkin vain 'valeraskaus', jos niin haluaa asian ilmaista. Lapset tehdään TS4:ssä joko 'vanhaan malliin', hankitaan adoptoimalla, generoidaan CAS:issa, hakkeroidaan tallennuksiin, modataan jne.

        Aivan, Simin pitää olla ensin raskaana, jotta noilla koodeilla saa synnytyksen aikaan.


      • Jokulaiskahilb kirjoitti:

        Aivan, Simin pitää olla ensin raskaana, jotta noilla koodeilla saa synnytyksen aikaan.

        Jep - ja siihen taas on vanhaa kunnon Woohoota lukuun ottamatta puolisen tusinaa mahdollisuutta erilaisine variaatioineen. En varmaan osaa kaikkia edes kuvitella.


    • Kskskej

      Ok kiitos avusta

    • PIHLIS888888

      No jos oot käyttäny jotai koodii nii sitte ehk se ei synny mut jos sen ajatuksis on tukala ja tutin kuva ja sit siin lukee H-hetki nii jos on kehto nii paina siitä ja sitte paina että synnytä

    • Joulukuusimies

      Siulla pitää olla kehto! !

    • Jokuouto69

      Siis mun simi on raskaana ja luulisin et se kohta synnyttää ku loppuvaihe meneillä. Mut miten ihmeessä pääsen sinne sairaalaa mukaa sillonku se synnyttää??? Oon nähny ku muut tekee sellai ja oon ite yrittäny mut en vaa osaa/tajuu? Ni voisko joku nyt nopeesti auttaa????

      • Anonyymi

        Pitää olla duunipäivä lisäosa. Sillä pääsee esim töihin sairaalaan ja voi mennä mukaan synnytyksessä.


    • Sartzunen

      Voisiko joku kertoo että mitenkäs sai alien vauvan sims 4. Ainakin pitää olla mies ja se lautasantenni mut mä en muista kaikkia niit keinoi

    • Anonyymi

      Sun pitää ostaa kehto rakennustilasta

    • Anonyymi

      Ja sit painaa siitä

    • Anonyymi

      Mun sim haluis synnyttää mut se ei pääse sairaalaan!

    • Anonyymi

      Siis kun on aika simin tekemiseen tulee synnytä

    • Anonyymi

      Tuliko edes ilmoitusta että ”SYNNYTTÄÄ”

    • Anonyymi

      Miten pitäisi tapahtua on että ruudulle tulee valikko joka kertoo että sim on synnyttämässä. Siinä pitäisi olla että voi lähteä sairaalaan tai jos on ostanut kotiinsa kehdon niin voi synnyttää kotona.

    • Anonyymi

      Määkään en tiedä miten sims 4 synnyttää

    • Anonyymi

      Miten simssissä voi synnyttää???

    • Anonyymi

      En tiiä

    • Anonyymi

      Se tarvii pinnasängyn sit sun pitää oottaa eka 24h sit tulee keski vaihe nii siinki pitää ootta 24h sit siihe tulee 3 ??? Sit pitää ootta et ne katoo ja tulee 4h sit voit painaa siit pinnasängyn sängyst sit syntyyy

    • Anonyymi

      Siis Sims 4 pelissä kumppanin kanssa painat pelehdi sitten Meet vessanpöntölle ja painat tee raskaustesti sitten elät normaalia Sims elämää niin kaun kunnes siinä tutun kuvassa lukee synnytys ??? Tai jotain muuta sitten jossain vaiheessa SIM itse menee synnytetään johonkin ja sun pitää vaan odottaa ja se tutti sijaitsee hyvinvointi palkis eli sen simin pitää olla iloinen että se tutti näkyy ja hyvinvointipalkki on se missä lukee vaikkapa keskittynyt tai jotain muita piirteitä

    • Anonyymi

      millä koodilla saa avattua simin heti että ei tarvii oottaa ikuisuutta reality birth jutussa

    • Anonyymi

      Sinun pitää ostaa vauvalle kehto ja painaa siitä synnytä tai painaa itse simiä ja valita synnytäsairaalassa. J

    • Anonyymi

      onks teil mitää tietoo et miten saa pandasama synnytys modin ekanakii toimii ja sit synnyttää sen simin saman tien ettei tarvii oottaa miljoonaa vuotta (9 päivää)

    • Anonyymi

      miltä sivustolta kannattaa sims 4 cc tavaroita ladata

    • Anonyymi

      Sun täytyy vaan oottaa et se sun simis on kireenä (siis silleen et se tutin kuvateksti sanoo et ihan kohta) ja sitten klikkaa tota kehtoo ja klikkaa sitten ''synnytä''

    • Anonyymi

      Mun Simi hahmo ei synttä vaikka mä painan siitä hiton vainusta

    • Anonyymi

      moi! mulla sama homma hitossa ei synnytä ärsyttää

    • Anonyymi

      Pitää ostaa vauvan kori ja klikata sitä

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6093
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3866
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      252
      2218
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1870
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1313
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe