miten hitossa sen simin saa synnyttämään? mun simin pitäis jo synnyttää, mut se ramppaa vain vessassa, keittiössä syömässä ja makkaris nukkumassa.Välillä se laittaa kädet mahan päälle ja hengittää rauhallisesti mutta ei silti synnytä. Vika itse sims 4:ssa vai itsessäni (että pitäisi tehdä jotain muuta kuin odottaa, kunnes se itse synnyttäisi..?)
Sims 4 synnytys
84
13101
Vastaukset
- .Pikkis.
Itse en ole vielä simiäni laittanut raskaaksi joten en tiedä, toimiiko tämä neuvo... Pystytkö klikkaamaan esim. simisi mahaa ja siitä tulisi sitten vaihtoehto "synnytä" tai muuta vastaavaa?
- Anonyymi
Sim on raskaana pitäisi tutti olla tutin kuva simin hyvinvointi palkisss
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sim on raskaana pitäisi tutti olla tutin kuva simin hyvinvointi palkisss
Missä on hyvinvointipalkki
- Anonyymi
käyttäkää puhelinta sieltä ottakaa koti ja hanki tiedevauva
Huom! Tieto - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
käyttäkää puhelinta sieltä ottakaa koti ja hanki tiedevauva
Huom! Tietomut miten
- Anonyymi
ota kehto lasten huoneest ja paina synnytä
- suviv-01
Itselläni ei sims4:jää ole.. mutta kokeile mennä kartta näkymään ja painaa sairaalaa, luulisin että siihen tulisi vaihtoehto: synnytä
????- kukkakaktus
sims 4 ei oo sairaalaa ym
- EtVoiOllaHeikkoEsitys
kukkakaktus kirjoitti:
On sairaalaa Sims 4:ssä. Siks, kun mun simi käy siellä töissä.
On myös ym. Simi näki ja sitä ei petetä. :) - Helenahenna
kukkakaktus kirjoitti:
On oon ite vieny sinne mun simin
- liinugunnarsen_
tarviiks synnytyksee jonku lisärin?
- OutoSim
liinugunnarsen_ kirjoitti:
Ei.
- Anonyymi
Paina kehtoa niin siihen tulee vaihtoehto synnytä!
- Anonyymi
Mulla ei tullu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ei tullu?
Kiva kun kerroit.
- Anonyymi
EtVoiOllaHeikkoEsitys kirjoitti:
On myös ym. Simi näki ja sitä ei petetä. :)Missä se sairaala on pliis auttakaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä se sairaala on pliis auttakaa
Se selviää kun simisi käy siellä synnyttämässä.
(Kuten tässäkin ketjussa todetaan, voit valita niin halutessasi "synnytä sairaalassa"- vaihtoehdon, tai jos pelaat toista simiä voit valita "vie sairaalaan". Kummassakin tapauksessa simit löytävät sen sairaalan aina ilman kummempia kommelluksia. Huoli pois ja synnyttämään vaan. Miljoonat simit ovat onnistuneet löytämään sairaalan, joten olisi pieni ihme ellei sinun simisi onnistuisi) - Anonyymi
Tietenki, niinku pyykkäämiseenki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihen tarvii duunipäivä lisärin👌🏻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🙄🙄🙄Simsis kun se Simi menee synnytetään sairaalaan ni sinne ei pääse mukaan paitsi jos on se duunipäivä lisäri!😡
- Anonyymi
EtVoiOllaHeikkoEsitys kirjoitti:
On myös ym. Simi näki ja sitä ei petetä. :)Voiko sitä koodia käyttää vaikka ei ois duunipäivä lisärii?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko sitä koodia käyttää vaikka ei ois duunipäivä lisärii?
Kokeile.
- Anonyymi
Ei tarvi ei todellakaan kun tulee ilmoitus synnyttää paina vauvan kehtoa ja siitä on ainoa vaihtoehto synnytä. Tai paina sun simiä ja siinä on vaihtoehto mene sairaalaan synnyttämään mut sinne ei pääse mukaan jos ei oo duunipäivälisärii kai
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten saa kehdon tai siis millä nimellä sen saa rakennustilassa kun mä haen kehto niin tulee että hakutuloksia ei löytynyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten saa kehdon tai siis millä nimellä sen saa rakennustilassa kun mä haen kehto niin tulee että hakutuloksia ei löytynyt
duoda noin, kokeileppa etsiä niistä lasten tavaroista, älä käytä nimihakua. Pitäisi olla lastenhuone tavaroissa se kehto.
- Anonyymi
kukkakaktus kirjoitti:
En mää kään tiiä et onko sitä sairaalaa ees aavikko kartalla
- Anonyymi
ei tarvitse
- Anonyymi
Ei tarvitse,🙂
- Anonyymi
Simssissä ei taida olla erillistä sairaalaa. Tiiän koska pelaan sitä.
Onko muuten kellään tietoa miten Sim pääsee sairaalaan synnyttämään? - Anonyymi
Sama kysymys
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen löytää lastenhuoneen sänky- kohdasta
- Anonyymi
OutoSim kirjoitti:
Ei.
jos haluaa lähtee siminmukaan sairaalaan synnyttämään niin tarvii duunipäivä lisärin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🙄🙄🙄Simsis kun se Simi menee synnytetään sairaalaan ni sinne ei pääse mukaan paitsi jos on se duunipäivä lisäri!😡
ihan turha huutaa kaikki ei tiiä kaikkee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Simssissä ei taida olla erillistä sairaalaa. Tiiän koska pelaan sitä.
Onko muuten kellään tietoa miten Sim pääsee sairaalaan synnyttämään?pitää painaa synnyttävästä simistä ja klikata sitä missä lukee synnytä sairaalassa
- Anonyymi
ei oo sairaalaa
- Anonyymi
Helenahenna kirjoitti:
On oon ite vieny sinne mun simin
mikä niistä paikoista?
metsä aavikko vai kaupunki - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin miten ja missä on kehto
- simssiinvauvoja
Minulla ainakin sims alkaa automaattisesti synnyttämään ja sitten voi painaa synnytä sairaalassa vaihtoehtoa. Yleensä Simeillä raskaus vie kait sen kolmisen päivää? Sitä raskauden kestoa muuten pystyy myös seuraamaan, missä kerrotaan on alku, keski vai loppuvaihe. Taisi olla samassa valikossa, missä näkyy onnellisuusjutut :)
- The Sims 4
Sun pitää klikata sitä synnyttävää simiä ja sit "synnytä" tai "synnytä sairaalassa"
- sims3
simistä pitää painaa sitten siihen tulee vaihtoehto mene sairaalaan kilkkaa sitä
- tönö
Mun sim alkoi synnyttämään kun Se oli sen kaverilla ja sit Se vaan lähti kotiin ja synnytti sinne kehtoon...
- Anonyymi
Minun simini tuli raskaaksi koodilla. Se on loppuvaiheessa ja ei synnytä. On ollut jo simssissä viikon raskaana. Sims 4
- Kskskej
Minulla sama ongelma. Simistäni tein raskaan koodilla koska en saa pelehtiä simssissä (äiti sano) onko minulla bugi?
- Lol....l
En haluas olla ilkeä mut onno se muka paha asia et ne simit menee peiton alle ja tulee sieltä pois😂
- jokulaiskaHilb
The Sims 4:ssä ei ole mitään koodia, jolla simin saisi raskaaksi. Vatsan saa kasvamaan tai synnytystä aikaistettua, mutta vauvaa ei synny ilman vanhaa kunnon wohoota.
- OutoSim
jokulaiskaHilb kirjoitti:
The Sims 4:ssä ei ole mitään koodia, jolla simin saisi raskaaksi. Vatsan saa kasvamaan tai synnytystä aikaistettua, mutta vauvaa ei synny ilman vanhaa kunnon wohoota.
Noin juuri ja sillä pienellä tarkennuksella, että yritä tehdä lapsi (Try for Baby) on huomattavasti tehokkaampi kuin Woohoo kun ihan "aikuisten oikeasti" sitä lasta halutaan. Todennäköisyys lapsen saannille on edellisellä keskimäärin 80 prosentin luokkaa ja Woohoolla alle promillen.
Huom. En ole Woohoon tai lapsenteon erityisasiantuntija yhdenkään simspelin kohdalla, mutta luen jonkinverran sitä runsasta materiaalia mitä aiheesta kirjoitetaan netissä. Pitkään ihmettelin sitäkin, miksi aiheesta tosiaan kirjoitetaan niinkin paljon kuin kirjoitetaan ja syy selvisi minulle vähitellen vasta tänä syksynä.
Lapset ja nuoret eivät löydä luotettavia seksuaalivalistustekstejä netistä. (!) Eivät tunne soveltuvia hakusanoja, eivät luota löytämiinsä artikkeleihin esimerkiksi siksi että niiden sisältö poikkeaa heidän kuvitelmistaan ja ikätoverien mahdollisesti humoristisista tai pahimmillaan tahallisen harhauttavista kertomuksista - ja vanhemmilta kysely koetaan monista syistä hankalaksi mm. siksi, etteivät vanhemmatkaan aina mielellään tee seksuaalisista seikoista selkoa ja/tai suhtautuvat esimerkiksi tarpeettoman suojelevasti lapsiinsa, antavat epämääräisiä ja vältteleviä vastauksia jne.
Hämmentävää, mutta ei viime kädessä odottamatonta, että nuoremmista pelaajista moni etsii pelistä havainnollista tietoa sukupuolisen käyttäytymisen erikoisuuksista. Tässä siis selitys siihen, miksi raskaus- ja synnytys- yms. teemat kiinnostavat pelaajia tälläkin palstalla. Asioista ei kaksinaismoraalin takia ole totuttu puhumaan niiden oikeilla nimillä. Jos nimenomaan lasten hankkiminen pelissä olisi kiinnostuksen varsinainen kohde, riittäisi useimmille sama tieto kuin minullekin: Helpoin ja nopein tapa lasten hankkimiseen TS4:ssä on adoptoida ne lapset, ei Woohoo. Tietokone ja 1000 simoleonia, olkaa niin ystävällinen, ja teillä on lapsi jonka voitte tarvittaessa muokata siminluonnissa mieleiseksenne hyvin yleisellä pikku jekulla.
- Jokulaiskahilb
Kokeilkaa pistää testingcheats true -koodin aktivoinnin jälkeen koodilaatikkoon Sims.add_buff buff_pregnancy_inlabor
- Kskskej
Kiitos
- Anonyymi
Minulla simi alkaa synnyttää jaa kun painan synnytä sairaalassa se menee sairaalan ja kun se tulee takaisin sen maha on kadonnut ja vauvvaa ei mäy missään??
- Mehmehh
Tuliko ilmoitus vauvan sukupuolesta ja nimen valitsemisesta? Jos tuli, vauvan pitäisi olla kehdossa jossakin talon makuuhuoneista.
- Anonyymi
Se vauva on kotona.kehdossa...
- Anonyymi
Eli se on ikään kuin synnyttänyt mutta vauva katoaa!! Voiko joku auttaa😭😭
- Jokulaiskahilb
Ekaksi kokeilisin korjata pelin asennuksen. Jos se ei auta, miettisin onko ladannut hackeja (jotka pitäisi päivittää). http://suoturve.net/simssuo/index.php/ohjeet/9-ongelmat
sims.add_buff pregnancy_trimester1 (tai _trimester2,_trimester3 ja_inlabor) -koodit saavat kyllä simin näyttämään siltä kuin se olisi raskaana, käyttäytymään 'odotuksen mukaisesti' ja synnyttämäänkin, mutta eivät lopultakaan tuo lasta kehtoon. (!)
Vika ei ole koodissa. Se toimii kuvauksen mukaisesti ja käynnistää raskauteen liittyvät animaatiot. Kyseessä on em. koodeja käytettäessä kuitenkin vain 'valeraskaus', jos niin haluaa asian ilmaista. Lapset tehdään TS4:ssä joko 'vanhaan malliin', hankitaan adoptoimalla, generoidaan CAS:issa, hakkeroidaan tallennuksiin, modataan jne.- Jokulaiskahilb
Simahtanut kirjoitti:
sims.add_buff pregnancy_trimester1 (tai _trimester2,_trimester3 ja_inlabor) -koodit saavat kyllä simin näyttämään siltä kuin se olisi raskaana, käyttäytymään 'odotuksen mukaisesti' ja synnyttämäänkin, mutta eivät lopultakaan tuo lasta kehtoon. (!)
Vika ei ole koodissa. Se toimii kuvauksen mukaisesti ja käynnistää raskauteen liittyvät animaatiot. Kyseessä on em. koodeja käytettäessä kuitenkin vain 'valeraskaus', jos niin haluaa asian ilmaista. Lapset tehdään TS4:ssä joko 'vanhaan malliin', hankitaan adoptoimalla, generoidaan CAS:issa, hakkeroidaan tallennuksiin, modataan jne.Aivan, Simin pitää olla ensin raskaana, jotta noilla koodeilla saa synnytyksen aikaan.
Jokulaiskahilb kirjoitti:
Aivan, Simin pitää olla ensin raskaana, jotta noilla koodeilla saa synnytyksen aikaan.
Jep - ja siihen taas on vanhaa kunnon Woohoota lukuun ottamatta puolisen tusinaa mahdollisuutta erilaisine variaatioineen. En varmaan osaa kaikkia edes kuvitella.
- Kskskej
Ok kiitos avusta
- PIHLIS888888
No jos oot käyttäny jotai koodii nii sitte ehk se ei synny mut jos sen ajatuksis on tukala ja tutin kuva ja sit siin lukee H-hetki nii jos on kehto nii paina siitä ja sitte paina että synnytä
- Joulukuusimies
Siulla pitää olla kehto! !
- Jokuouto69
Siis mun simi on raskaana ja luulisin et se kohta synnyttää ku loppuvaihe meneillä. Mut miten ihmeessä pääsen sinne sairaalaa mukaa sillonku se synnyttää??? Oon nähny ku muut tekee sellai ja oon ite yrittäny mut en vaa osaa/tajuu? Ni voisko joku nyt nopeesti auttaa????
- Anonyymi
Pitää olla duunipäivä lisäosa. Sillä pääsee esim töihin sairaalaan ja voi mennä mukaan synnytyksessä.
- Sartzunen
Voisiko joku kertoo että mitenkäs sai alien vauvan sims 4. Ainakin pitää olla mies ja se lautasantenni mut mä en muista kaikkia niit keinoi
- OutoSim
Selitystä esim: https://sims-online.com/aliens-sims-4-get-to-work-male-pregnancy/
Sieppauksista esim: https://mic.com/articles/166758/sims-4-abduction-how-to-get-abducted-by-aliens-in-the-game-guide-cheats#.1IseX4NjF
Lisää selitystä: http://www.carls-sims-4-guide.com/lifestates/aliens.php
Lyhyt kommentti: Alien-vauvoja saa aikaan paitsi siepatuksi hankkiutumalla, myös parittamalla sukukypsiä alieneja keskenään, huijaamalla jne.
- Anonyymi
Sun pitää ostaa kehto rakennustilasta
- Anonyymi
Ja sit painaa siitä
- Anonyymi
Mun sim haluis synnyttää mut se ei pääse sairaalaan!
- Anonyymi
Siis kun on aika simin tekemiseen tulee synnytä
- Anonyymi
Tuliko edes ilmoitusta että ”SYNNYTTÄÄ”
- Anonyymi
Miten pitäisi tapahtua on että ruudulle tulee valikko joka kertoo että sim on synnyttämässä. Siinä pitäisi olla että voi lähteä sairaalaan tai jos on ostanut kotiinsa kehdon niin voi synnyttää kotona.
- Anonyymi
Määkään en tiedä miten sims 4 synnyttää
- Anonyymi
Miten simssissä voi synnyttää???
- Anonyymi
"Miten simssissä voi synnyttää???"
Tosi nopeesti. Katso kohdasta 1:00 alkaen n. 6 sekuntia eteenpäin:
https://www.youtube.com/watch?v=izNG6lWsUbs
- Anonyymi
En tiiä
- Anonyymi
Se tarvii pinnasängyn sit sun pitää oottaa eka 24h sit tulee keski vaihe nii siinki pitää ootta 24h sit siihe tulee 3 ??? Sit pitää ootta et ne katoo ja tulee 4h sit voit painaa siit pinnasängyn sängyst sit syntyyy
- Anonyymi
Siis Sims 4 pelissä kumppanin kanssa painat pelehdi sitten Meet vessanpöntölle ja painat tee raskaustesti sitten elät normaalia Sims elämää niin kaun kunnes siinä tutun kuvassa lukee synnytys ??? Tai jotain muuta sitten jossain vaiheessa SIM itse menee synnytetään johonkin ja sun pitää vaan odottaa ja se tutti sijaitsee hyvinvointi palkis eli sen simin pitää olla iloinen että se tutti näkyy ja hyvinvointipalkki on se missä lukee vaikkapa keskittynyt tai jotain muita piirteitä
- Anonyymi
millä koodilla saa avattua simin heti että ei tarvii oottaa ikuisuutta reality birth jutussa
- Anonyymi
Sinun pitää ostaa vauvalle kehto ja painaa siitä synnytä tai painaa itse simiä ja valita synnytäsairaalassa. J
- Anonyymi
onks teil mitää tietoo et miten saa pandasama synnytys modin ekanakii toimii ja sit synnyttää sen simin saman tien ettei tarvii oottaa miljoonaa vuotta (9 päivää)
- Anonyymi
miltä sivustolta kannattaa sims 4 cc tavaroita ladata
- Anonyymi
Sun täytyy vaan oottaa et se sun simis on kireenä (siis silleen et se tutin kuvateksti sanoo et ihan kohta) ja sitten klikkaa tota kehtoo ja klikkaa sitten ''synnytä''
- Anonyymi
Mun Simi hahmo ei synttä vaikka mä painan siitä hiton vainusta
- Anonyymi
moi! mulla sama homma hitossa ei synnytä ärsyttää
- Anonyymi
Pitää ostaa vauvan kori ja klikata sitä
- Anonyymi
Mitä te oikein sekoilette.
Lapsen saa tehtyä joko valitsemalla rakastunut simi ja valitsemalla tee lapsi, tai puhelimesta valitsemalla hanki tiedevauva.
Simi tulee raskaaksi ja sillä on ensimmäiset 24 tuntia ensimmäinen kolmannes. Tuolloin vatsa ei välttämättä näy, vaikka simi on raskaana!
Sitten alkaa toinen kolmannes, joka kestää 24 tuntia.
Sitten alkaa kolmas kolmannes, joka kestää myös 24 tuntia. Simillä on tuolloin alhaalla vasemmalla lipuke Synnyttää???
Vasta noiden jälkeen tulee ilmoitus, synnytys alkaa, ja se kestää kolme tuntia, jolloin pystyy valitsemaan simin ja valitsemalla, synnytä sairaalassa.
Kun simi synnyttää sairaalassa, silloin kotiin ilmestyy kehto ja kehdossa lapsi. Tuo vauva ei ole normaali simi, joka palloilee lattialla, vaan se on "kehto", jossa on joitakin valintavaihtoehtoja. Vasta kun tuo kehtolapsi vanhenee, siitä tulee vauva, ja vauvasta tulee ajallaan taapero ja sitten lapsi ja sitten teini jne.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389