Sairas teko. Samoin ku v 1976-1980 murhat
Eevi peltonen
3
530
Vastaukset
- Sota=Murhaa
Aina niitä murhaajia ihmisiin mahtuu, tosin piilevä ja pieni osa väestöstä, toistaseksi.... kuka tietää lisääntyykö murhat kun jokin muuntohuume koulii väestöä.
- Anonyymi
Hän oli ilmeisesti siivooja Helsingin teknillisessä oppilaitoksessa. Googlettelun mukaan se sijaitsisi ehkä Kalliossa osoitteessa Agricolankatu 1-3. Olisiko surma voinut tapahtua työpaikalla oppilaan tai henkilökuntaan kuuluvan toimesta, eikä senssipuhelimen kontaktin tai rantojen miehen tekemänä. Hän oli pelännyt jotakin miestä, ja jättäytynyt töistä pois oleteusti "masennuksen" takia, mutta entä jos hän jättäytyi töistä pois pelon takia?
- Anonyymi
Eevi Peltosen surmaaja oli sama, kuin Hannele Hanhijoen ja Heidi Härön. Sadisti (entinen poliisi) Porvoosta, nimikirjaimet K. P. Mies kuoli viime vuonna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä alussa sua pitänyt kauniina
Mutta nyt olet silmissäni maailman ihanin nainen. En edes käsitä, mitä tapahtui. Pikkuhiljaa muutuit silmissäni haluttavimmaksi naiseksi koko maailmas1902239Tämäkin vielä! Steppi suviseuroissa
Nyt on maailmankirjat sekaisin, En ollut uskoa silmiäni. Selvänä teltassa lauloi muiden mukana.662168Voisitko mies kirjoittaa
Jotain kivaa ja siten että tunnistaisin itseni varmasti? Ei ilkeilyjä..511101Kirjoitan sulle sydämestäni
Syvin toiveeni on päästä kanssasi suhteeseen, saada tutustua sinuun ja että sinäkin tuntisit minut sellaisena kuin olen. Minulla on paljon rakkautta s58840uskallatkohan laittaa
Kerro jotain mistä sinussa pidän? Tunnemme toisemme riittävän hyvin tietääksemme toisistamme nämä asiat melko osuvasti.36754Homseksuaaliksi syntyminen - vuosisadan sumutus?
Tieteellinen fakta on ettei homoseksuaaliksi voi syntyä vaan homoseksuaaliksi ruvetaan. Tätä kylmää ja itsestäänselvää tosiasiaa ei aivan viime vuosik255745Meillä on vain telepaattinen suhde
Tai siis mulla suhun. Yksipuolinen se on, ja romanttinen kaikesta huolimatta. Mielikuvitus korvaa sen, mitä ei koskaan ollut.61707Ei tiemme enää kohtaa
Joten älä odota, että ilmestyisin elämääsi. Se, mitä on tapahtunut on mennyttä, eikä sitä enää saa takaisin. Voi olla, että et näe minua pitkään aikaa69697Body count
Sanotaan että miehellä tulevaisuus ratkaisee ja naisella menneisyys kun etsitään oikeasti vakavaan parisuhteeseen toista. Jos naisella paljastuu oleva238686