Sairas teko. Samoin ku v 1976-1980 murhat
Vastaukset 3
- Sota=Murhaa
Aina niitä murhaajia ihmisiin mahtuu, tosin piilevä ja pieni osa väestöstä, toistaseksi.... kuka tietää lisääntyykö murhat kun jokin muuntohuume koulii väestöä.
- Anonyymi
Hän oli ilmeisesti siivooja Helsingin teknillisessä oppilaitoksessa. Googlettelun mukaan se sijaitsisi ehkä Kalliossa osoitteessa Agricolankatu 1-3. Olisiko surma voinut tapahtua työpaikalla oppilaan tai henkilökuntaan kuuluvan toimesta, eikä senssipuhelimen kontaktin tai rantojen miehen tekemänä. Hän oli pelännyt jotakin miestä, ja jättäytynyt töistä pois oleteusti "masennuksen" takia, mutta entä jos hän jättäytyi töistä pois pelon takia?
- Anonyymi
Eevi Peltosen surmaaja oli sama, kuin Hannele Hanhijoen ja Heidi Härön. Sadisti (entinen poliisi) Porvoosta, nimikirjaimet K. P. Mies kuoli viime vuonna.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493