Jos laittaa autoon paristojen 4xAA-1.5v tilalle akkuparistot 4xAA-1.2v niin putoaako teho ja nopeus,koska voltteja on 1,8v vähemmän ?
kauko-ohjattava
4
88
Vastaukset
- matikanharjoituksiin
Laskutaito hukassa koska 4x0,3V=1,2V!
- ihmet...
Mitenkä vastaus valaisi kysyttyä asiaa,jotain muuta ehkä hukassa.
- matikanharjoittaja
No periaatteessa pitäisi pudota, koska moottorit antaa tietyn kierrosluvun volttia kohden. Mutta tuo volttilukuhan on kuormittamattoman akun/pariston voltit. Kuormituksessa saattaa käyttäytyä ihan toisin. Pitäisi mitata voltit kuormituksessa. Eikä taida nuo tuollaisilla paristoilla toimivat lelut olla kovin tarkkoja noista volttimääristä?
- epätiet..
Kiitti asiallisesta vastauksesta,oletinkin ,ettei sillä suurta merkitystä ole,koska akkupar. kuitenkin paljon käytetään.
Laskin kyllä voltit oikein ,mutta kirjoitin väärin jos se jotakin vaivaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195