Talvipennun siisteyskasvatuksessa on haasteensa. Ihan sama vaikka kuinka veisit ulos, ei se siellä pimeässä ja kylmässä sateessa mitään edistä. Hyvällä kelillä tietysti ulkoillaan runsaasti. Ja lattioita saa luututa, en ole moneen vuoteen edes tilannut sanomalehteäkään, josta pissapaikan laittaisi. Vaan nytpä on jo uusi tuote kaupoissa mitä en ennen ole kokeillut: sellaiset valmiit muovitetut imukykyiset alustat. Vähän hintavia vaan, mutta hyviä ovat.
Ensin vaan matot kaikki pois lattioilta, ja pisumattoja sinne tänne. Pian pentu rukeaa hakeutumaan tiettyihin paikkoihin hädän tullen, joten alustat sinne. Lattian luuttuaminen vähenee kymmenesosaan ja kodin hygieniataso säilytetään.
Vastaavaa tuotetta on vauvanhoitopuolella kertakäyttöisen hoitoalustan nimellä, ja se on siellä halvempi!
Apuja siisteyskasvatukseen
hauvanvaippa
1
60
Vastaukset
- kiitos4
Sinne meni hauvavaaveliunelmat - kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313914- 412629
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut412607Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82385- 292228
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3042113- 381839
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461508- 1411477