Tere. olen yrittänyt etsiä hintaa minun simson suhl. Pidin sitä 10 vuotta sen saapumisen jälkeen ihan arvottomana, mutta nyt se on alkanut kiinnostaa. Se on vuosimallia -55 ja 12/70 piipuilla. Luin jostain että on harvinaista, jos on englantilainen perä alkuperäisenä. Ja sen perän lisäksi tässä on todella paljon kaiverruksia ihan joka paikassa. Löysin netistä vain yhden -53 aseen, jossa on myös riistakuvien lisäksi lähes joka kohta kaiverrettu. Ase on teknisesti ihmeellisen hyvässä kunnossa ja ulkoisesti vain vähän kulunut sieltä täältä. Näitä saa 20v uudempia jopa 50 eurolla, mutta sitten löytyy euroopasta hyvinkin korkeita hintoja. Jos joku tietää asiasta enemmän, niin olisin kiitollinen.
Kuka tietää
Nitro
0
96
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3768283Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1672627- 76948
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 12860
- 25836
- 55833
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725