Metsästys koirille keksitty ja on koekäytössä.
Pippuriliivi
4
200
Vastaukset
- sirpale vaikutus
onpa taas keksitty uusi turhake. parempi olis kun koiranpannassa olis putkimiina. joka räjähtäs suden purtua koiraa. saatas koko susilauma kerralla . eikä koiran tarviis kitua.
- ddddddddd
voihan tuota kokeilla, olen avoimin mielin, mutta kyllä pitäs valtion tuo kustantaa kaikille metsästyskoiran omistajille. Hinta tulee olemaan kuitenkin 500e, ei viitsis ostaa tuollaista jos se ei toimi, rahat menee vaan hukkaan, minulle 500e on iso raha. vaikka koiran takia teenkin mitä vain.
- sirpale vaikutus
eehänse tarvii olla mikään rotukoira,onhan niitä halpoja monirotusia. eekä sen tarviikun osata haukkua siellä metässä vaekka oravoo.
- PumppuPaavo
Ei sesseä tarvia suelle pippurilla maustaa, kyllä se repii sen ilimankin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 33732680
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?632573Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien842075- 2071787
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1711692- 581534
Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.991274- 1221078
Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex1031031- 321020