Romalle lähtöpassit Serie A:sta

tietäjä1

17

1964

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • goku92

      onpa ruman näköset jälet

      • tietäjä1

        Tuolla Futisforumin puolella jopa italofanit ovat sitä mieltä, että Totti on häpäissyt italialisen jalkapallon ja on nykyfudiksen vastenmielisin ilmiö. www.soccernet.fi/futiskuvat


    • jäljet

      ei tule kuin joltain jonka jalan koko on 65 ! ja totilla ei taida olla...hieman epäilyttää.

      • tietäjä1

        Kyllähän turv otus ja sinelmät leviävät aina paljon laajemmalle. Tottihan vielä polkaisi kahdella jalalla maassamakavaa Ramelowia.


    • Stobey

      On kyllä Totti vajonnut alas. Ennen EM-kisoja pidin häntä vielä loistavana pelaajana, mutta siellähän tuo osoitti olevansa täys pelle (taas)! Ja nyt vielä toi Ramelow'n jyrääminen. Tekis Totille tollanen vähän pitempiki pelikielto hyvää.

      • Juan Carlos

        Itse pidän Roman joukkueesta ja uskon, että Roma vielä nousee. Mutta Tottin käytös on kyllä anteeksiantamatonta. Hänhän häpäisee koko Roman ja Italian joukkueen.


    • Giallorosso

      Sä olet pelkkä PROVO tietäjä1. Sä et tuomitse kenenkään muiden sikailua paitsi italialaisten. Ei oo sulta paljo tullut kritiikkiä sille kun Nistelrooy hyppäsi Colen polvien päälle, Cole tosin filmasi ja oli jo seuraavissa harkoissa elämänsä kunnossa, mutta tekohetkellä kyseinen temppu näytti todella törkeältä. Sä vaikenet kaikesta muusta sikailusta vaan annahan olla kun joku italialainen tekee jotain kyseenalaisen näköistäkään niin sä avaat välittömästi sanaisen arkkusi. Sulla taitaa olla todella runsaasti patoutumia italiaa vastaan.

      Roma nousee vielä, sarjasta on pelattu 1/4. Huonoa menestystä toistaiseksi en rupea selittelemään mutta Roma nousee vielä taistelemaan Metareiden liigan paikasta. Mestareiden liigan karsintapaikka taitaa olla 4 pisteen päässä.

      PS. Onneks olkoon, olet ehdoton PROVOJEN KINGI, kiistatta!!

      • tietäjä1

        Minähän olen nostanut framille Tottin sikailut enkä ole yksin, minkä asian voi tarkistaa esim. FutisForumin palstoilta.
        En muista puhuneeni muiden italialisten sikailuista. Italofaneilla on vain erikoinen tapa puolustella sikailuja alkamalla syyttää myös muita. niinkuin se tekisi sikailun jotenkin hyväksyttävämmäksi. En ole puolustellut kenenkään sikailuja.


      • Giallorosso
        tietäjä1 kirjoitti:

        Minähän olen nostanut framille Tottin sikailut enkä ole yksin, minkä asian voi tarkistaa esim. FutisForumin palstoilta.
        En muista puhuneeni muiden italialisten sikailuista. Italofaneilla on vain erikoinen tapa puolustella sikailuja alkamalla syyttää myös muita. niinkuin se tekisi sikailun jotenkin hyväksyttävämmäksi. En ole puolustellut kenenkään sikailuja.

        Niin mutta kenenkään muiden sikailusta sä et edes välitä. Mä en ole puolustellut sikailua enkä syyttänyt siitä muita, ihmetyttää vaan toi sun tapasi puuttua ainoastaan italialaisten sikailuun. Sä "nostat framille" vain ja ainoastaan tapaukset jossa sikailijana on italialainen et muita tapauksia. Olisit vaikka voinut "nostaa framille" jotain Espanja-Englanti pelin tapahtumia, kuten sen, että YM. matsissa Rooney olisi ansainnut suoran punaisen kortin kahdesta eri tilanteesta mutta ei jostain syystä saanut. Svennis otti ym. pelissä kuumakalle Rooneyn pois jo 39.minuutilla.


      • jamez

        On tuo nyt törkeää hyppiä ihmisten päällä. mutta sun reaktio täs ihmetyttää jos totti on hyppiny ramelowin päällä niin sitä on turha puolustella : on muukki hyppiny mikset niitä syytä. sä oot kyllä itte ilmeisesti hullujen huonelta karannu italia fani. olen minäkin italia fani mutta tuo nyt onjo vähän tyhmää.


    • Franco Sensi

      Francesco Totti on yksi maailman parhaista jalkapalloilijoista, joka muuta väittää ei tiedä futiksesta mitään. Em-kisojen sylkyjupakka oli anteeksiantamaton tapahtuma.

      Totti vaihtaa seuraa ensi kaudeksi, Real Madrid tai AC Milan ja pääsee näyttämään taitonsa kunnon pelikaverien kanssa.

      Forza Totti, Il bimbo de oro.

      • Juan Carlos

        Niin kyllä Totti pelitaidoiltaan on aivan loistava, mutta käyttäytymisessä on kyllä paljon parannettavaa.


      • <=)

        se on siis il bimbo d'oro eikä de doro


    • Tuomas

      Oltiin kattomassa perjantaina Rooman olympiastadionilla AS Roma-Siena Italian Cupin ottelu ja täytyy sanoa, että oli surkee esitys Romalta. Tore Andre Flo teki Sienalle maalin muistaakseni 37. minuutilla ja painosti muutenkin siihen asti. Roma pelasi ilman Tottia ekan jakson. Sitten tauon jälkeen Totti laitettiin kentälle ja se kyllä erottui katsomoonkin asti selvästi. 56. minuutilla se maalasi vähän rynnimällä tilanteeksi 1-1.

      Tottin esitys oli kyllä hyvä, mutta liian iso ego paistoi läpi. Se selitteli jokaista tilannetta tuomarin kanssa ja sen käyttäytyminen oli vitun ylimielistä, sen näki.

      No Flo maalasi toisen kerran ihan lopussa ja niin lähti Roma laulukuoroon. Voitte arvata, miten fanit käyttäytyi sen jälkeen..

      • username2000

        Forza Roma !


    • tietäjä1

      Roma voisi palauttaa Tottin totaalisesti häpäisemää italialaista jalkapallokunniaa lyömällä lohkon viimeisessä matsissa Real M:n.
      Mutta eiköhän kirjekuoria vilahtele pöydän alitse ja Roma ottaa nokkaan 0-3 tyhjän katsomon edessä.

      • Giallorosso

        Juuri tämän tasoisen (lue ala-arvoisen) kirjoittelun takia sä olet pelkkä PROVO!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9556
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2807
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      158
      2559
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1623
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1484
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1419
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe